Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan ihomuutokset

Vierailija
15.07.2014 |

Millaisia ihomuutoksia, ihottumat yms. sinulle on tullut raskauden aikana tai sen jälkeen? Itsellä iho on todella kuiva, ja kummallisia punaisia läiskiä siellä sun täällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullu raskausarpia ja hormoninäppylöitä. Iho on välillä kuiva ja hilseilee

Vierailija
2/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia maksaläiskiä (?) tietysti ylähuuleen ja otsaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia maksaläiskiä (?) tietysti ylähuuleen ja otsaan...

Vierailija
4/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet vatsalla ja yksi uusi rasvaluomi, jonka poistatin heti synnytyksen jälkeen. Jotain kuivumaa ja kutinaa taisi olla mahan alueella jossain vaiheessa.

Vierailija
5/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan puoliskon toisessa kyynärtaipeessa oli ihottumaa ja alusta saakka (loppua kohden lisääntyen) hormoninäpyt yläselässä ja hartioissa.

Vierailija
6/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella huono iho ennen raskautta, jouduin Meilahden iho- ja allergiasairaalan avohoitoon ja käyttämään kaikenmaailman rasvoja. Nyt iho on paljon parempi. Nännit on muuttuneet tummemmiksi, muuten iho on parempi kuin koskaan.

Vierailija
7/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä hetkellä puolivälissä raskautta ja tähän mennessä muutoksia on tullut aika paljon. Kasvojen ja selän iho on parempi, kuin ennen raskautta, nännit ovat tummentuneet, linea negra ilmestynyt mahaan ja atooppinen ihottuma on pahentunut viikon sisään järkyttävästi.... Koko ajan kutittaa käsiä, mahaa ja selkää.

Vierailija
8/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa iho oli rasvaisempi - tämä hyvässä mielessä, mulla on muuten aika kuiva iho. Ei muita muutoksia, paitsi tietenkin se, että iho pehmeni. TOkassa raskaudessa iho oli kuivempi. Se kutisi jossain vaiheessa niin paljon, että jouduin maksakokeisiin, mutta tosiaan kutina johtui vain ihosta. Auttoi, kun kävin vain joka toinen pvä suihksusa ja pesin oliiviöljyn ja suolan sekoituksella. Naamakin näytti ryppyisemmältä, mutta se on onneksi jo palautunut, vaikka synnytyksestä on alle kk. Lisäksi mulla tuli niskaan ja korvien taakse näppylää, joka ei ole vielä kadonnut.

Mulla on kasvoissa pari pigmenttiläiskää, ne ehkä hieman tummenivat.

Vierailija
9/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli varsiluomia etenkin nännipihoihin, ihanaa oli - siis ei. Vatsaan tuli kummallisia näppyjä.

Vierailija
10/13 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä, että nännit tummenivat. En tykännyt niistä yhtään, mutta onneksi imetyksen jälkeen muuttuivat takaisin vaaleammiksi, mihin olin tottunut.

Vierailija
11/13 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla?

Vierailija
12/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8: Tarkistuta ettei kyse ole hepatoosista (kutina).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme