Täytin juuri pyöreitä vuosia ja kukaan ei muistanut töissä. Sukulaisilta tuli kaksi puhelinsoittoa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 50 vee päivänä työ huoneeni seinä täynnä serpentiiniä ja ilmapallot numeroina 5 ja 0 🎈
Tauko oli ip mulle työkaverit lauloivat ja firman puolelta annettiin kukkakimppu 💐 ja työkavereideni puolelta oma lahja🎁
Yhteinen kahvihetki (työajalla tämä kaikki)
Jossa tarjoilin tekemääni täytekakkua.🎂Ihana ikimuistoinen päivä ❤️
Sit sä heräsit.
Synttärit on menettäneet merkitystään, tosi moni ei juhli enää ollenkaan. Kuka oikeasti nauttii esim. juhlien järjestämisestä vieraille, kaikki se rahanmeno ja vaiva, siksi että sulla on synttärit niin muut sitten juhlii ja sinä passaat? Ei kiitos. Synttärit on nykyään vain mua varten, käytän silloin extrana rahaa itseeni ja omiin juttuihin.
Sama meillä töissä, vaikka on määritelty miten.pyöreitä vuosia muistetaan, niin minun merkkipäivän muistaminen se ei vaan onnistunut kuin vasta puolen vuoden päästä ja sittenkin lahja unohtui ja hain sen jälkikäteen. Tuli tosi arvostettu olo...
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 50 vee päivänä työ huoneeni seinä täynnä serpentiiniä ja ilmapallot numeroina 5 ja 0 🎈
Tauko oli ip mulle työkaverit lauloivat ja firman puolelta annettiin kukkakimppu 💐 ja työkavereideni puolelta oma lahja🎁
Yhteinen kahvihetki (työajalla tämä kaikki)
Jossa tarjoilin tekemääni täytekakkua.🎂Ihana ikimuistoinen päivä ❤️
ikimuistoinen? No eipä sulle paljoa tapahdu. Toi on meidän firmassa ihan perus, joka päivä melkeen jollain on joku kissanristiäinen.
Yllätys, yllätys kirjoitti:
Mistä ne töissä tietävät, vanhako olet? Vai pitäisikö pomon pistää kaikkien synttärit kalenteriin? Eikä muutkaan muista, jos ei itse juhlia järjestä.
Mun työpaikassa kyllä pidetään huoli että muistetaan jos joku täyttää pyöreitä. En tiedä edes kuka niitä päiviä tarkkailee, mutta kaikkia on esimies muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Kai se esimiehen vastuulla on.
No ei todellakaan ole. Esimiehen vastuulla on varmistaa että työntekijät tekee töitä ja tuottaa tulosta firmalle eikä muistutella mistään höpösynttäreistä, joita jokainen voi pitää omalla ajalla ihan miten tykkää.
Meillä kyllä muistetaan töissä lahjalla kaikkia heitä jotka täyttävät pyöreitä, lahja on arvoltaan yleensä 100-200e. Työntekijöitä n.100hlöä ja työskentelen niinkin arvostetussa ammatissa kuin puhelinmyynnissä. Hallinnosta aina ilmoittavat myyntipäälliköille ja sitten henkilöltä itseltä kysytään että haluaako kakkukahvit, vai vaan lahjan "hiljaisesti" ilman juhlia.
Kiitos <3
Ap