Vain vanhemmat naiset kiinnostavat
Olen 31v. mies, ja kiinnostuksen kohteeni ovat 55-70-vuotiaat naiset. Itseni ikäisten kanssa olen kyllä seurustellut, mutta eivät vaan kiinnosta riittävästi minua. Tällä hetkellä tapailen 64-vuotiasta naista, ja olemme suunnitelleet yhteenmuuttamista. Onko tämä teistä normaalia?
Kommentit (34)
Ei ole normaalia eli ei ole niin tavanomaista, mutta kukin tyylillään.
Monet nuoret miehet kertovat että he ovat mielummin vanhemman naisen kanssa koska tämä tietää mitä haluaa ja tällä on jo elämänkokemusta. Nuoremmat ovat niin kiinni kavereistaan ja ovat toistensa kopioita.
Vierailija kirjoitti:
30v tuntuu kyllä liian nuorelta, mutta joku 35-40v menisi kyllä, jos olisi fiksu ja samanhenkinen.
N53
Sopisin sitten sulle oikein hyvin. Olen fiksu ja tykkään yli 50v naisista.
M36
Menimme eilen kihloihin tämän 64v. naisen kanssa.
T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olette henkisesti samalla tasolla, niin mikäpä siinä. Itse olen 55 ja pidän 31-vuotiasta ihan liian nuorena, elämme ihan eri maailmoissa.
Itse olen 48 ja jos siviilisäätyni olisi sinkku, ottaisin kesäkolliksi max 35-vuotiaan. Mielellään alle kolmekymppisen. Urheilutaustaa omaavan.
Aivan papparaisia, yököttäviä kaljamahoja ovat 97% ikäisistäni miehistä. Olisin mielummin ilman miestä kun sellainen. Miksi miehet eivät huolehdi itsestään lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret miehet kertovat että he ovat mielummin vanhemman naisen kanssa koska tämä tietää mitä haluaa ja tällä on jo elämänkokemusta. Nuoremmat ovat niin kiinni kavereistaan ja ovat toistensa kopioita.
Vanhemmat naiset eivät myöskään hihittele hermostuneesti sängyssä. Eivätkä sano joka asiaan EI….
Eräs hyvä puoli on se, että ei tarvitse käyttää ehkäisyä. Vanhempi nainen ei voi tulla raskaaksi.
M33
Kun olin 15-30v haaveilin vain 40+ naisista. Nyt kun olen itse 40+ haaveilen 18-25v naisista. Ei oo helppoo.
Äitisi korvikettako itsellesi kahtelet?😃😆🤣👏🤗🥴💞👛T.N46
Itse olen aina tykännyt vanhemmista naisista. En koskaan ole seurustellut ikäisteni naisten kanssa. Jotenkin kiihoittavaa kun nainen on ainakin 20 vuotta itseäni vanhempi.
M30
On normaalia. Minä olin 30v, kun tapasin vaimoni, joka silloin oli 44v. Hänen puolelta se noloilu se, että ei aluksi kehdannut pyytää mukaan juhliin missä sen omat kaverit on. Siis miehiä ja naisia. Kun seurusteli ns pennun kanssa. Mutta hänen kaverit sanoi, kun kertoi, että joo mulla 30v jätkä, niin muut oli, että kelpaisi itellekin. Kun ekaa kertaa sitten pääsin mukaan iltaa viettää ja juttelin näiden vanhempien miesten kanssa. Osa sinkuja osa naimisissa jne. kaikki ne sanoi, että haluis vanhemman naisen. Eli he haaveilivat 55-60v naisista.
30v tuntuu kyllä liian nuorelta, mutta joku 35-40v menisi kyllä, jos olisi fiksu ja samanhenkinen.
N53