Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on yhtäkkiä todella nuivaantunut vauvan hankintaan. :(

Vierailija
12.07.2021 |

Ollaan puhuttu jo seurusteluaikana asiat läpi, yhteistuumin haluttiin ainakin tuolloin yhteinen lapsi. Häistäkin on puhuttu mutta mies vaan viis veisaa tai sanoo aina että ehtiihän sitä. En painosta vaan kyselen mutten koko ajan. Kihloissakaan ei vielä olla ja mies tietää kuinka paljon haluan sitoutua ja perustaa perheen. Ikää meillä on 28v ja mies 35v. Pian olisi tarkoitus aloittaa vauvan yritys tai niin ainakin luulin mutta eilen kaupassa käydessä mies hermostui ja alkoi huutamaan minulle ettei tarvitse räpelöidä vauvan vaatteita ja ihan turhaan haaveilen äitiysvaatteisiin pukeutumisesta. Mies paukautti vihaisesti ettei meillei tule pentua ja musta ei tule koskaan äitiä ja marssi vihaisesti suoraan autolle. Jäin suu auki yksinäni seisomaan ja itkemään kun pari lähistöllä ollutta asiakasta tuijotti. Ostosten teko jäi kesken ja kotona ei ole ruokaa, mies valittaa nälkää mutta ei suostu puhumaan muusta. Kotimatkalla autossa oli ahdistava ilmapiiri ja miehen ilme oli todella vihainen. Ikinä aiemmin mitään tällaista ei ole tapahtunut. :( Surettaa.. viime yönä itkin silmät päästäni miehen sanoja mutta en ole kertonut tapahtuneesta ystäville -sukulaisille. Olo on tyhjä. Luovunko lapsihaaveista, kun mies on niin päättänyt? Oliko tämä loppu? Olen ihan sekaisin ja murtunut etten saata uskoa, on todella paha olla. :(

Kommentit (326)

Vierailija
201/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Ei tuosta ole kenenkään isäksi. Jos pelkälle ehdotukselle räjähtää niin miten sitten perhe-elämälle?

Ja niin väisti mieskin.

Miksi taas alapeukutetaan jos mies ei halua lasta :D

Eikös ihmisiä ole jo aika paljon, Suomessakin :/

Vierailija
202/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on valehdellut lapsista ja perheestä huijatakseen ap:n suhteeseen. Maailman vanhin juttu ja hyvin yleistä.

Jos haluat lapsen, niin pitää erota ja etsiä toinen mies, tai hankkia lapsi sinkkuna. Lapsihaave on sellainen, että siitä ei voi tehdä kompromisseja, jos oikeasti suurin toive elämässä on saada lapsi. Se menee kaiken edelle ja sen toteuttaakseen on valmis tekemään ihan mitä vain. Osalla ei sitä tunnetta ole, eivätkä he sitä ymmärrä ollenkaan.

Minulla on ollut tällainen kaikennielevä tarve saada lapsi ja todellakin olin jo ostanut vauvanvaatteita ja tarvikkeita, ennen kuin olin raskaanakaan. Koko koti oli jo sisustettu odottamaan vauvaa. Minulla oli lastenvaunutkin valmiina, ennen kuin olin onnistunut tulemaan raskaaksi. Olin lukenut vauvanhoitokirjallisuutta valmiijsi, ulkona kävelyllä näin vain vauvoja ja raskaana olevia naisia.

Jos ap:lla on samantyyppinen hyvin voimakas tarve saada lapsi, niin tuosta miehestä eroaminen on helppoa. En epäile yhtään, etteikö ap jotenkin onnistu haavetta perheestä toteuttamaan. Pitää vaan sinne tinderiinkin mennä määrätietoisesti ja kirjoittaa heti tekstiinkin, mitä haluaa, eikä hukata aikaa muihin miehiin.

Onnea tulevaisuuteen ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu miehestä. Minulla oli samankaltainen tilanne, että ikä alkoi tulla vastaan ja vauvahaaveet ajankohtaiseksi, mutta mies jänisti. Sanoin ajankohdan milloin ehkäisy jää pois ja monta kuukautta siitä muistutin. Silti oli järkytys, ei ottanut tosissaan. No, ehkäisy jäi pois. Mies vältteli ovulaation aikoihin seksiä, kun ymmärsin tämän, riideltiin. Mies ei ollut varma haluaako lasta. Minä taas olin varma, että haluan lapsen ja jos en sitä miehen kanssa saa, menen hedelmöityshoitoihin. Sanoin siis ihan suoraan, että lapsi tulee joko yksin tai miehen kanssa. Mies muutti mielensä, saatiin lapsi miehen kanssa. Nyt on 7kk ja mies haluaa toisenkin.

Pointti oli se, että tee selväksi miehelle, että omista unelmistasi ET voi luopua miehen takia että jos ei halua lasta ennalta sovittuun aikaan mennessä alkaa yrittää, niin silloin sitten erotaan ja joko hankit lapsen yksin hedelmöityshoidoilla tai etsit kumppanin, joka lapsen haluaa. Mutta sinun ei tarvitse unelmistasi typerän ukon takia luopua.

Tässä tilanteessa tosin kannattaa huomioida, että jos se ukko (pitkin hampain) suostuu lastenhankintaan, pitää aina olla varautunut siihen, että jos/kun ero tulee, hoidat sen lapsen yksin. Minä olin ja olen edelleen täysin valmis jäämään lapsen kanssa kahden, jos/kun ero tulee, mutta lähtökohtaisesti olin valmis kasvattamaan lapsen täysin yksinäni alusta asti, että mukana oleva isä on vain bonusta.

Vierailija
204/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on valehdellut lapsista ja perheestä huijatakseen ap:n suhteeseen. Maailman vanhin juttu ja hyvin yleistä.

Jos haluat lapsen, niin pitää erota ja etsiä toinen mies, tai hankkia lapsi sinkkuna. Lapsihaave on sellainen, että siitä ei voi tehdä kompromisseja, jos oikeasti suurin toive elämässä on saada lapsi. Se menee kaiken edelle ja sen toteuttaakseen on valmis tekemään ihan mitä vain. Osalla ei sitä tunnetta ole, eivätkä he sitä ymmärrä ollenkaan.

Minulla on ollut tällainen kaikennielevä tarve saada lapsi ja todellakin olin jo ostanut vauvanvaatteita ja tarvikkeita, ennen kuin olin raskaanakaan. Koko koti oli jo sisustettu odottamaan vauvaa. Minulla oli lastenvaunutkin valmiina, ennen kuin olin onnistunut tulemaan raskaaksi. Olin lukenut vauvanhoitokirjallisuutta valmiijsi, ulkona kävelyllä näin vain vauvoja ja raskaana olevia naisia.

Jos ap:lla on samantyyppinen hyvin voimakas tarve saada lapsi, niin tuosta miehestä eroaminen on helppoa. En epäile yhtään, etteikö ap jotenkin onnistu haavetta perheestä toteuttamaan. Pitää vaan sinne tinderiinkin mennä määrätietoisesti ja kirjoittaa heti tekstiinkin, mitä haluaa, eikä hukata aikaa muihin miehiin.

Onnea tulevaisuuteen ap!

Sillä lapsellakin voi olla kaikennielevä tarve olla syntymättä yhä elinkelvottomampaan maailmaan. Se tarve menee kaiken edelle, vaikkei siitä itsekäs emä piittaakaan.

Vierailija
205/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea tulevaisuuteen ap!

Mitä teit kun lapset eivät enää olleet elämässäsi tiiviisti ja muuttivat ulkomaille? Olen tavannut näitä joilla on mennyt nuppi ihan kunnolla sekaisin siinä vaiheessa kun lapset haluavatkin itsenäistyä eikä olla enää äidin "omaisuutta".

"Sinä et muuta minnekään. Sinä olet MINUN lapseni!!!!!!1"

Vierailija
206/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea tulevaisuuteen ap!

Perustuuko elämäsi siis vain eläimellisen tarpeen ympärille? Osaatko tutkia avaruutta tai manipuloida perimää, suunnitella siltoja tai ydinvoimaloita, lentokoneita tai tietokoneita, yhtään sen paremmin kuin muutkaan ihmisapinalajit?

Olen lähes aina ainoa nainen kaikilla vaikeilla kursseilla enkä itsekään niitä läpäise. Jos joskus pärjään, jaksetaan sitä ihmetellä kuinka nainen voi osata sellaista ja korostetaan sukupuolta.

Mutta niin, lisääntymisen ympärillä useimpien naisten elämä pyörii ja se vie aikaa muulta.

Vierailija
207/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on huomannut että et rakasta häntä vaan ajatusta lapsesta. Eroa. 

Tämä. Naiset käyttävät miehiä vain omien haaveidensa toteuttamiseen eikä pieneen mieleenkään tule että sillä miehelläkin on tunteet. Ap, koska viimeksi osoitit huomiota miehellesi etkä lässyttänyt vauvasta?

Vierailija
208/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni myös lupaili että totta kai jonin päivänä mennään naimisiin , tehdään vauva jne vuosia. Oli todella ahdstuneen ja vihaisen oloinen kun  ystävät ympärilläni  menivät naimisiin ja saiva lapsia, ja minä kaihosin samaa. Jäin kirppiksellä tuijottamaan vauvankenkiä ja kultasepänliikkeessä kihlasormuksia. Mies tuli tästä toiminnasta todella kiukkuiseksi. En halunnut painostaa, oltiin kuitenkin 19 ja 20 vuotiaat kun alettiin seurustella. Mutta kun täytin 25, lapseton avoliitto olkoi toden teolla v""ttaa ja synttäribileissäni sitten aloin kännissä  vaatia miestä kosimaan heti tai eroamaan. Mies vastasi ettei ollut ikinä aikonut kanssani naimisiin ja ettei rakasta minua enää. Bileet oli pilalla ja aamulla todella hyytävä tunnelma. Minä itkin makkarissa ja mies ravasi tupakalla ja huudatti telkkaa, ettei olisi joutunut kuunteleman nyyhkimistäni. Pari päivää myöhemmin mies muutti kaverinsa sohvalle siksi aikaa että löysi oman asunnon.

Myöhemmin mies koetti selitellä, ettei 20v jannu tiedä mitä haluaa ja lupailee ihan höpöjä. Sitä ei osannut selittää, miksei sitten avannut suutaan ja sanonut että halua erota jos tunteetkin minua kohtaan ovat kuolleet, että  meinasiko pitää minua ns löysässä hirressä' kunnes olisin 50?!

No loppu hyvin kaikki hyvin,  vuosi eromme jälkeen löysin miehen jolla oli vauvakuume ja tulinkin raskaaksi puolen vuoden seurustelun jälkeen, naimisiin mentiin kun vauva oli 3kk ja nyt lapsia on  peräti neljä :)

Vierailija
209/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä mäkeen ja tilalle sellainen, joka aidosti lasta haluaa.

Näin on parasta tehdä kun haluamme eri asioita. En vain tiedä mistä löytää uusi mies? Oon ollut niin monta vuotta poissa deittimarkkinoilta.

Etkö sieltä koulustasi löydä jotain kivaa poikaa?

Koulusta? En ole opiskelija.

Mikset?

Vierailija
210/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni myös lupaili että totta kai jonin päivänä mennään naimisiin , tehdään vauva jne vuosia. Oli todella ahdstuneen ja vihaisen oloinen kun  ystävät ympärilläni  menivät naimisiin ja saiva lapsia, ja minä kaihosin samaa. Jäin kirppiksellä tuijottamaan vauvankenkiä ja kultasepänliikkeessä kihlasormuksia. Mies tuli tästä toiminnasta todella kiukkuiseksi. En halunnut painostaa, oltiin kuitenkin 19 ja 20 vuotiaat kun alettiin seurustella. Mutta kun täytin 25, lapseton avoliitto olkoi toden teolla v""ttaa ja synttäribileissäni sitten aloin kännissä  vaatia miestä kosimaan heti tai eroamaan. Mies vastasi ettei ollut ikinä aikonut kanssani naimisiin ja ettei rakasta minua enää. Bileet oli pilalla ja aamulla todella hyytävä tunnelma. Minä itkin makkarissa ja mies ravasi tupakalla ja huudatti telkkaa, ettei olisi joutunut kuunteleman nyyhkimistäni. Pari päivää myöhemmin mies muutti kaverinsa sohvalle siksi aikaa että löysi oman asunnon.

Myöhemmin mies koetti selitellä, ettei 20v jannu tiedä mitä haluaa ja lupailee ihan höpöjä. Sitä ei osannut selittää, miksei sitten avannut suutaan ja sanonut että halua erota jos tunteetkin minua kohtaan ovat kuolleet, että  meinasiko pitää minua ns löysässä hirressä' kunnes olisin 50?!

No loppu hyvin kaikki hyvin,  vuosi eromme jälkeen löysin miehen jolla oli vauvakuume ja tulinkin raskaaksi puolen vuoden seurustelun jälkeen, naimisiin mentiin kun vauva oli 3kk ja nyt lapsia on  peräti neljä :)

4 lasta on yhtä paljon kuin afrikkalaiset lisääntyvät keskimäärin.

Onko sinusta maailmassa liian vähän kansoitusta?

Vierailija
211/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle lapsen hoito jankuttajalle olisi muutama kysymys. Miksi miehet haluavat väen vängällä eron sattuessa jaetun huoltajuuden? Miksi he vaivautuvat edes näkemään lapsiaan eron jälkeen? Vain pieni osa katoaa kokonaan lasten elämästä. Miten perustelet tämän? Olisi kiva jos löytäisit jotain tutkimustietoa, etkä linkkailisi keskusteluita tähän. Kiitos.

Missä vängätään hoitamisesta?

No tämä "äidit pakottaa miehet isiksi ja miehillä ei kiinnosta lapsenhoito"-vänkääjä, joka linkkasi tänne n.10 keskustelupalstan linkkiä.

Linkittäjä olin minä enkä ole vängännyt hoitamisesta. En ole lukenut kaikkia viestejä.

On minusta eri asia hoitaa jo olemassa olevaa lasta, kun maito on jo maassa. Jos itse tulisin raskaaksi niin hoitaisin lapsen rakkaudella ja parhaan kykyni mukaan, mutta tavoite tietenkin on ettei lapsen tarvitsisi syntyä tänne, isälle joka häntä ei halua, äidille jolla ei ole varaa häntä yksin elättää ja maailmaan jolla ei ole enää kantokykyä kestää enempää kuormitusta :(

Jos tilanteesi olisi erilainen niin ajattelisitko erilailla? Jos sinulla olisi varaa ja miehesi haluaisi lapsen? Toisaalta ymmärrän ajatuksesi maailman tilanteesta, mutta mietitkö sitä että kehitysmaassa yhdellä naisella on helpostikin 10lasta? Miksi vaikka sinulla ei saisi olla yhtä? Senkö takia että lapsesi kuluttaisi enemmän, vaikka saisi huomattavasti paremman elämän? Kaikki päättävät mitä päättävät. Voihan ne lapset jättää tekemättä pelastaakseen maailman.

Miksi aina vedetään tähän mukaan se Afrikka-kortti ja heitetään päästä jotain random lukuja? Mikset laita lähdettä väitteillesi? Afrikassa lisäännytään puolet tuosta mitä väitit, suomalaiset lisääntyvät melkein yhtä paljon kuin kiinalaiset. Kulutamme myös huomattavasti enemmän.

https://ourworldindata.org/grapher/children-per-woman-un?tab=table&coun…

"Hoksasit" siis pointin. Etkö ymmärtänyt mitä kirjoitin. En sanonut että KAIKILLA naisilla siellä on 10 lasta, vaan että voi helposti olla. Et vastannut yhteenkään kysymykseen. Eikä pointti ollut tuo kehitysmaa juttu. Tekstissäni oli paljon muutakin, jonka sinä päätit ohittaa. Vain että pääset paasaamaan maailman tuhoamisesta. En siis koe että minun tarvii laittaa lähteitä ja linkkejä, koska ne eivät millään tasolla liity kommenttiini. Ne olivat vain sivuseikka. Laita itse linkkiä ja lähdettä ja todista että yhden, kahden tai kymmenen ihmisen lisääntyminen räjäyttää maailman.

En ole tuo jolle aikaisemmin vastasit. Miksi riehut? Saa täällä muutkin osallistua keskusteluun.

Ompa yksinkertainen tapa kommunikoida. Yritetään alentaa muita tuollaisella "miksi riehut" jutuilla. Lapsellista. Tehdään oletuksia ja luetaan miten halutaan.

Vierailija
212/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata lasta tehdä keharin kanssa, joka ei edes ruokaa kykene hommaamaan vaan valittaa vaan nälkää. Sinäkään et kuulosta kovin såkenöivältä. Jättäkää ne geenit nyt vaan jakamatta eteenpäin.

"Jättäkää ne geenit nyt vaan jakamatta eteenpäin."

Tämä on hyvä neuvo. Toivottavasti olet noudattanut sitä itsekin.

Vierailija
213/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Ei tuosta ole kenenkään isäksi. Jos pelkälle ehdotukselle räjähtää niin miten sitten perhe-elämälle?

Ja niin väisti mieskin.

Miksi taas alapeukutetaan jos mies ei halua lasta :D

Eikös ihmisiä ole jo aika paljon, Suomessakin :/

Ei alapeukuteta sitä, että mies ei halua lasta. Alapeukutetaan lähinnä sitä, että mies suostuu jo perheen perustamiseen, sitten hieman pakittaa, suostuu taas ja lopulta saa raivokohtauksen kaupassa vauvavaatteiden takia.

On toki aivan sallittua muuttaa mieltään ja tulla toisiin ajatuksiin, mutta tämä asia on sellainen, että se pitäisi harkita loppuun asti ja kauaskantoisesti.

M45

Vierailija
214/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän pitäisi pystyä toisilleen puhumaan, omista ajatuksista ja tunteista. Haluaako toinen olla toisen kanssa.

Jotenkin tuntuu miehelläs on jotain omia patoituneita ongelmia. Jos ei puhua ja hermostuu.

Vierailija
215/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle lapsen hoito jankuttajalle olisi muutama kysymys. Miksi miehet haluavat väen vängällä eron sattuessa jaetun huoltajuuden? Miksi he vaivautuvat edes näkemään lapsiaan eron jälkeen? Vain pieni osa katoaa kokonaan lasten elämästä. Miten perustelet tämän? Olisi kiva jos löytäisit jotain tutkimustietoa, etkä linkkailisi keskusteluita tähän. Kiitos.

No tämä "äidit pakottaa miehet isiksi ja miehillä ei kiinnosta lapsenhoito"-vänkääjä, joka linkkasi tänne n.10 keskustelupalstan linkkiä.

Linkittäjä olin minä enkä ole vängännyt hoitamisesta. En ole lukenut kaikkia viestejä.

On minusta eri asia hoitaa jo olemassa olevaa lasta, kun maito on jo maassa. Jos itse tulisin raskaaksi niin hoitaisin lapsen rakkaudella ja parhaan kykyni mukaan, mutta tavoite tietenkin on ettei lapsen tarvitsisi syntyä tänne, isälle joka häntä ei halua, äidille jolla ei ole varaa häntä yksin elättää ja maailmaan jolla ei ole enää kantokykyä kestää enempää kuormitusta :(

Jos tilanteesi olisi erilainen niin ajattelisitko erilailla? Jos sinulla olisi varaa ja miehesi haluaisi lapsen? Toisaalta ymmärrän ajatuksesi maailman tilanteesta, mutta mietitkö sitä että kehitysmaassa yhdellä naisella on helpostikin 10lasta? Miksi vaikka sinulla ei saisi olla yhtä? Senkö takia että lapsesi kuluttaisi enemmän, vaikka saisi huomattavasti paremman elämän? Kaikki päättävät mitä päättävät. Voihan ne lapset jättää tekemättä pelastaakseen maailman.

Miksi aina vedetään tähän mukaan se Afrikka-kortti ja heitetään päästä jotain random lukuja? Mikset laita lähdettä väitteillesi? Afrikassa lisäännytään puolet tuosta mitä väitit, suomalaiset lisääntyvät melkein yhtä paljon kuin kiinalaiset. Kulutamme myös huomattavasti enemmän.

"Hoksasit" siis pointin. Etkö ymmärtänyt mitä kirjoitin. En sanonut että KAIKILLA naisilla siellä on 10 lasta, vaan että voi helposti olla. Et vastannut yhteenkään kysymykseen. Eikä pointti ollut tuo kehitysmaa juttu. Tekstissäni oli paljon muutakin, jonka sinä päätit ohittaa. Vain että pääset paasaamaan maailman tuhoamisesta. En siis koe että minun tarvii laittaa lähteitä ja linkkejä, koska ne eivät millään tasolla liity kommenttiini. Ne olivat vain sivuseikka. Laita itse linkkiä ja lähdettä ja todista että yhden, kahden tai kymmenen ihmisen lisääntyminen räjäyttää maailman.

En ole tuo jolle aikaisemmin vastasit. Miksi riehut? Saa täällä muutkin osallistua keskusteluun.

Ompa yksinkertainen tapa kommunikoida. Yritetään alentaa muita tuollaisella "miksi riehut" jutuilla. Lapsellista. Tehdään oletuksia ja luetaan miten halutaan.

Onpa yksinkertainen tapa kommunikoida. Yritetään alentaa muita tuollaisilla "hoksasit, paasaat, et ymmärrä" jutuilla. Järjetöntä verrata liikakansoituksen vaikutusta maapallon "räjähtämiseen". Oletko ikinä edes opiskellut fysiikkaa saati tehnyt sillä tutkimusta? Tai ymmärtänyt kasvihuoneilmiön takaisinkytkentää ja mitä se tuleville sukupolville aiheuttaa..

Toivottavasti et ainakaan ole lisääntynyt.

Vierailija
216/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa miehelle, että puhuu vain omasta puolestaan.

Jos todella sanoi, ettei sinusta tule koskaan äitiä, niin mistäpä hän sen voi tietää - ei toisen elämän haaveita suunnitelmia noin vain miehen mahtisanalla peruuteta.

Ehdotan, että keräät tavarasi, järjestät asiasi ja alat elää omaa elämää avoimin silmin. Suomestakin löytyy runsaasti mukavia miehiä, jotka haluavat naimisiin ja perustaa perheen - löytyy taatusti joku, joka tahtoo tehdä sen juuri sinun kanssasi. 

Sydämeen sattuu, kun ajattelinkin miehen sanoja "susta ei tule koskaan äitiä" ja "meille ei tule koskaan pentua". Mies oikein karjui niin että kaupan käytävät raikui ja pelkäsin että kohta tulee vartija paikalle, ei onneksi tullu. En tahallani katsellut vauvan vaatteita vaan aikomus oli ostaa odottavalle ystävälle lahja mikä jäi ostamatta miehen kiukuttelun takia. :(

Onko ystäväsikin vielä nuorisoalennuksien piirissä (alle 30v lapsi)?

??

Vierailija
217/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vYkä kirjoitti:

Oot 28v, eli aika mummo jo.

T: 20v ykä 😎

Kuvan perusteella 5-kymppinen mies leikkii olevansa 20.

Vierailija
218/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa yksinkertainen tapa kommunikoida. Yritetään alentaa muita tuollaisilla "hoksasit, paasaat, et ymmärrä" jutuilla. Järjetöntä verrata liikakansoituksen vaikutusta maapallon "räjähtämiseen". Oletko ikinä edes opiskellut fysiikkaa saati tehnyt sillä tutkimusta? Tai ymmärtänyt kasvihuoneilmiön takaisinkytkentää ja mitä se tuleville sukupolville aiheuttaa..

Toivottavasti et ainakaan ole lisääntynyt.

Afrikka kortti ja loppuun klisee. Omaperäistä.

Vierailija
219/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa miehelle, että puhuu vain omasta puolestaan.

Jos todella sanoi, ettei sinusta tule koskaan äitiä, niin mistäpä hän sen voi tietää - ei toisen elämän haaveita suunnitelmia noin vain miehen mahtisanalla peruuteta.

Ehdotan, että keräät tavarasi, järjestät asiasi ja alat elää omaa elämää avoimin silmin. Suomestakin löytyy runsaasti mukavia miehiä, jotka haluavat naimisiin ja perustaa perheen - löytyy taatusti joku, joka tahtoo tehdä sen juuri sinun kanssasi. 

Sydämeen sattuu, kun ajattelinkin miehen sanoja "susta ei tule koskaan äitiä" ja "meille ei tule koskaan pentua". Mies oikein karjui niin että kaupan käytävät raikui ja pelkäsin että kohta tulee vartija paikalle, ei onneksi tullu. En tahallani katsellut vauvan vaatteita vaan aikomus oli ostaa odottavalle ystävälle lahja mikä jäi ostamatta miehen kiukuttelun takia. :(

Onko ystäväsikin vielä nuorisoalennuksien piirissä (alle 30v lapsi)?

??

Porsimispaniikki iskee jo lapsiin, kun ollaan "kohta liian vanhoja lisääntymään liikaa", vaikka omakin kehitys on vielä kesken ainakin 25v asti fyysisestikin aivoista.

Vierailija
220/326 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellut kavereitaan ympärillään, että mihin jamaan ovat itsensä lasten myötä ajaneet.

Järkipäätös olisi jättää sut itse.

Lähipiirissä naimisissa olevat perheelliset ovat yhdessä halunneet perustaa perheen eikä kumpikaan pariskunnan osapuolista ole jumissa, kun ovat yhdessä halunneet sitoutua, ottaa vastuun ja perustaa perheen. Siinä mielessä voit olla oikeassa että miessika välttelee juurikin sitä mitä ei halua ja kyseinen sika ei halunnut ns palloa jalkaan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme