Mitä mieltä olette näistä mitoista
Pituus 171, paino 73, 102-76/78 ( aamulla... on tainnu masu vähän kasvaa kesällä ) 106. Strategiset. Liikun...
Kommentit (16)
mitä noista nyt mieltä pitäisi olla? Aika pullukka olet.
170cm, 57 kg, 70C, peppu Lopezin tyylinen, vähän pienempi vaan.
Siellä on joku pistänyt tänään aika naulankantaan.
ihmettelen ap:n mittoja kovin on alakerta pieni yläkertaa nähden, oletko y vartaloinen?
mutta voiko tuollaisilla palloillakaan olevan. Niissä on vain venttiili josta pumpataan lisää kokoa pyöreisiin muotoihin sohvalla.
Voi olla 75F? Eikös tuo 75 tarkoita rinnanympärystä? Eli sulla on 106F...
Vierailija:
106-80-110
kuppi F75Suurin eromme taitaakin olla, että minä en liiku.
halvat naiset meille miehille kelpaa, Laiha akka isoilla silikooneilla=Janatuinen! Tule kylään niin otan foton.
Vierailija:
Miten voi olla 75F? Eikös tuo 75 tarkoita rinnanympärystä? Eli sulla on 106F...Vierailija:
106-80-110
kuppi F75Rinnanympärys rinta-vyötärö-lantio- mitoissa mitataan rinnan päältä mahdollisimman realistisesti . Kuppikoko-rinnanympärys taas mitataan rinnan alta tiukasti, koska se kertoo minkä kokoinen rintaliivi käy. Realistisesti rinnan alta olen noin 80cm, mutta rintsikoissa 75. Olen siis melkoisen isorintainen, mutta samalla muodokas, vyötärö ja lantio löytyy, en ole mitenkään tasapaksu.
yst. terv. se 75F
Kurvikas/naisellisen muodokas=läski
Vierailija:
Olen siis melkoisen isorintainen, mutta samalla muodokas, vyötärö ja lantio löytyy, en ole mitenkään tasapaksu.yst. terv. se 75F
Olen aika muodokas, kurvikas ja painavakin, mutta rasva % on pienempi kuin monella kevyemmällä, heh heh.
23,5
Ovat rumat ja epäaidonnäköiset ja tuntuiset, olet kaunis juuri noin:)!
Minä:
175cm
78kg
106-80-110
kuppi F75
Suurin eromme taitaakin olla, että minä en liiku.