Tyttäreni 29v ei löydä puolisoa mistään
Harmittaa kun kovasti haluaisi perheen ja lapsia, mutta miehiä ei ole missään.
Kommentit (21)
Kotoa ei kukaan hae. Tai ainakin hyvin harvoin!
Ikävää kertoa tämä, mutta tyttäresi tulevaisuus ei tule olemaan valoisa
Jos lapsiasia on tärkeä, ala puhumaan hedelmöityshoidoista tyttärellesi. Miehen puutteen takia ei kannata jäädä vasten tahtoaan lapsettomaksi!
Ei se mies ole mikään ihmisoikeus.
Suomessa on yli puolimiljoonaa sinkkua, joten tuskin on ongelmansa kanssa yksin. - Ise olen noin 40 vuotias,, enkä ole eläessäni ollut parisuhteessa. Mutta tämä ongelma ei vastaisuuudessakaan poistu äitini tai isäni tai yhdenkään sisarukseni taivastelulla ja ihmettelylällä. Onneksi heistä kukaan ei ole asettanut minulle ylimääräsiä paineita pariutua.
Sama juttu ja olen myös 29. Vai onkohan tämä aihe minusta :D
Miten olisi palstaltakin tuttu Mies29v?
Tyttärelläsi on todennäköisesti kovat kriteerit
Miehen pitää olla mm.
- Koulutettu ja rikas
- Komea ja tumma
- Pitkä
- Suuri penis
- Tunnollinen seuramies
- Suosittu
Vai mitä?
Suomessa on noin 2.8 miljoonaa miestä. Noista varmaan ainakin puoli miljoonaa osuu ikäluokkaan 25-35 v. Eli kyllä niitä miehiä on vaikka kuinka paljon, ei se tyttäresi miehettömyys siitä johdu.
Laita ilmoitus lehteen, etsitään puolisoa yksinkertaiselle lapselle, joka ei itse osaa...
Taitaa olla aika mummo jo.
T: 20v ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Vierailija kirjoitti:
Antaako panna peppureikään?
Ei kyllä tule lapsia sillain ja niitä nyt haluttiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla mm.
- Koulutettu ja rikas
- Komea ja tumma
- Pitkä
- Suuri penis
- Tunnollinen seuramies
- Suosittu
Vai mitä?
Ei, vaan mies ei saa olla
- alkoholisti eikä narkki
- kus'pää eikä mulkwist
nämä kriteerit karsivat jo ison osan myös edellisen listan kriteerit täyttävistä miehistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsiasia on tärkeä, ala puhumaan hedelmöityshoidoista tyttärellesi. Miehen puutteen takia ei kannata jäädä vasten tahtoaan lapsettomaksi!
Jos on kymppitonneja rahaa, niin mikä ettei. Köyhät ei saa lapsia edes noilla keinoilla.
20vYkä kirjoitti:
Taitaa olla aika mummo jo.
T: 20v ykä 😎
Huutista profiilikuvalle :D aito alfa!
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla mm.
- Koulutettu ja rikas
- Komea ja tumma
- Pitkä
- Suuri penis
- Tunnollinen seuramies
- Suosittu
Vai mitä?
Aika harvalla on tuollaisia kriteereitä.
Suurimmalle osalle naisista riittää, että sulhaskandidaatti on käynyt vähintään amiksen, tienaa sen verran että pystyy elättämään perheen kun nainen hoitaa vauvaa kotona, on keskimittainen, on ulkonäöltä samaa "tasoa" kuin nainen itse ja että on hyväsydäminen ja rakastava.
Eikä ole addiktioita (p-rno, pleikkari, alkoholi, huumeet jne.).
Meiänkään Santerilla 23v ei oo ketään. Armeijaakaan se ei voinu käyä ku sillä on tuo selkä. Kaikki päivär vaan pelailee roolipelejä