Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin 10vuotta vanhoja kuvia ja tuli tunne

Vierailija
12.07.2021 |

Että ihankuin sama aika olis edelleen. Rakkaita ei vain ole enää olemassa, kyllä tuli taas ikävä entistä hoitohevosta josta niin paljon tykkäsin silloin.
Käytin yhden yön kokonaan siihen että etdin häntä sukuposteista sun muista vaikka tiedän varsin hyvin että hän on lopetettu ajat sitten.
Eipä siinä sellasta elämä on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hyvin olisin voinu kirjottaa se mutta mulle se eli hän on hän. Olen varmaan vähän pöhkö.

Vierailija
2/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä vielä aikuisenakin kaipaan lapsuusajan hoitohevosta ??? Eikö mun pitäis yrittää kasvaa yli jo 10v kulunut kuitenkin aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heei, ei tarvitse yrittää kasvaa yli, jos se kaipuu ei käy elämää häiritseväksi! Tiedän tuon tunteen. Itsekin katselen ikävöiden kuvia rakkaista hepoista yli 20 vuoden takaa. Surettaa, että enää ei ole sitä talliakaan. Mutta tosiaan, sellaista se elämä on. Muistoja ei kukaan vie.

Vierailija
4/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se häiritse, varsinkin jos ajetaan tämän tallin ohi niin tulee kyllä kunnon flashbackit. Ja aivan sama tunne vahvana kuin siis yli 10v sitte :D

Jotenkin "hupsua" mutta niin se on. Siellä on ihan toimintaa tänä päivänä kuten silloin kun itse kävin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä