Lähtisitkö jos treffikumppani laittaisi viestin "Lähdet huomenna syömään klo 18, laitat sen mustan minihameen ja korkokengät"
Olen tapaillut tyyppiä pari kuukautta silloin tällöin. En tiedä kuvitteliko hän että tuollainen "bdsm" viesti kiihottaa minua tai jotain? Mutta outoa se tottavie oli.
Kommentit (68)
Tiedän yhden tällaisen henkilön, joka haluaa, että ulospäin kaikki on luxusta kavereista lähtien.
Vastaisin, että laitan jos sinäkin laitat.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa jos ei parissa kuukaudessa ole selkokielellä keskusteltu kiinnostaako bdsm-tyyliset hetket vai ei. Nykyaikana tuollaiset selvitetään jo ihan alkukeskusteluissa.
M
Näinpä. Tunnen naisia jotka kiihottuvat tuollaisesta dominoivasta "käskystä" todella paljon, ja tunnen myös naisia jotka loukkaantuisivat verisesti jos lähettäisin jotain tuollaista heille.
Different strokes for different folks. On aika oleellista tietää mistä toinen nauttii ennen kuin rupeaa tuollaisia lähettämään.
Jos mies on mukava eikä normaalisti käskyttävä tai slistava, niin suhtautuisin niin, että tuo on vain yllätystreffien kertominen ilmaistuna huonosti.
Mä vastaisin, että "Syöt huomenna yksin roiskeläppäpizzaa kotona klo 18, laitat sen valkoisen wifebeater-topin ja crocsit."
Vastaisin että ”lopetat mulle viestien lähettämisen ja poistat mun numeron puhelimestasi”.
"Suostun diiliin kunhan sinä pukeudet isoksi, keltaiseksi, pörröiseksi kanaksi."
Jos ois mukava tyyppi, joka ei ole vaikuttanut itsekkäältä käskyttäjältä, saattaisin lähteäkin. Ajattelisin, että hän on saanut/lukenut vähän outoja treffikutsuneuvoja. Luultavimmin silti vastaisin, että enpä taida lähteä.