Lähtisitkö jos treffikumppani laittaisi viestin "Lähdet huomenna syömään klo 18, laitat sen mustan minihameen ja korkokengät"
Olen tapaillut tyyppiä pari kuukautta silloin tällöin. En tiedä kuvitteliko hän että tuollainen "bdsm" viesti kiihottaa minua tai jotain? Mutta outoa se tottavie oli.
Kommentit (68)
Kun mestari käskee, nainen tottelee. Mukisematta.
Minä jopa tykkään moisista leikeistä, mutta vain kun niistä on keskusteltu ennakkoon ja sovittu rajat. Kukaan puolituttu ei todellakaan tule käskyttämään. Ihan perusjuttuja bdsm-kuvioissa.
Voisin lähteä syömään. Laittaisin mukavat vaatteet ja menisin eri ravintolaan.
Ensinnäkin ärsyttäisi oletus että olen tuohon aikaan vapaa lähtemään. Tuollaiset(kin) jutut suunnitellaan yhdessä.
Toiseksi ärsyttää että minun täytyisi ajatella pukeutumistani häntä varten ja häntä miellyttäen. Niin voisi ollakin, mikäli toisi ihastuksensa hienovaraisesti esille. Tuollaisen käskyttämisen seurauksena siitä menee totaalisesti maku.
Oma mieheni tuo ilmi mieltymyksensä hyvällä maulla. Hän tykkää kun käytän hameita ja mekkoja mutta ei missään välissä ole esittänyt mitään vaatimuksia asian suhteen ja antaa käytöksellään ymmärtää että pitäisi minusta vaikka käyttäisin kollareita koko kesän. Miehekkään toimintansa seurauksena hän saa jatkossakin nauttia naisellisesta, hameita käyttävästä naisestaan kotona ja ulkona :)
Vierailija kirjoitti:
Kun mestari käskee, nainen tottelee. Mukisematta.
Ai Jussi?
Laittaisin typeriä kihihihi viestejä että kyllä sexiwaunam viestejä, nähdään siellä. Ja menisin paikalle tunikassa ja legginseissä.
Mitä tekemistä moukkamaisella viestillä on bdsm:n kanssa?
Tuollainen tapailumies oli mulla, hänellä oli omien sanojensa mukaan "fetissi", ja halusi minun pukeutuvan sellaiseen materiaaliin, joka häntä kiihottaa. Otin tuon informaationa: minä en siis kiihottanut häntä omana itsenäni.
En tavannut enää.
Voisin lähteäkin jos oma poikaystävä lähettää tuollaisen viestin, kun tykätään molemmat kevyestä bdsm:stä ja roolileikeistä.
Jos on vasta tapailuvaiheessa eikä näistä asioista ole keskusteltu, niin laittaisin viestin että ei kyllä kiinnosta, hyvästit.
Uhh, hyvä kun satuin lukemaan tän aloituksen niin meni pahimmat kesäkiimat. Muistutti taas hyvin siitä, miten dominoivia päällepäsmäreitä miehet on.
Se riippuu siitä, millainen mies muuten on. Jos on aiemmissa tapaamisissa ollut mukava ja kohtelias ja kaikin puolin ok, niin ehkä en yhdelle tökerölle viestille niin paljon painoa laittaisi. Saattaahan olla, että mies vain ilmaisee itsensä huonosti kirjallisesti tai vaikka ennakoiva tekstinsyöttö "pilasi" viestin: lähdet(kö) ja laitat(ko).
Tietysti jos mies sitten vielä treffeilläkin ihan kasvotusten jatkaa samaa tökeröä linjaa, niin siinä on sitten mietinnän paikka.
Vastaisin, että en omista sen enmpää minihametta kuin korkkareitakaan, niin nainen kuin olenkin, ja jatkaisin, että minuahan eivät äijänketkulat määräile. Koska en kelpaa herralle sellaisena kuin olen, niin tässäpä se sitten olikin. Etsi itsllesi nöyrempi komenneltava (toivottavasti et löydä).
Tämä niin riippuu miehestä.
Pahimmillaan tuo on vain hassunhauska tapa pyytää ulos vähän reteemmin ja jos satutkin ottamaan asian tosissasi löydät itsesi jostain heseltä tyystin ylilaittautuneena ja tyyppi on saanut kavereilleen hyvän jutun siitä, miten tosikko olet.
Mun polvet ei enää kestä korkokenkiä, mutta jos oma mutta laittaisi vastaavan viestin että laita parempaa päälle, me mennään lauantaina ulos, niin tietäisin että jotain hyvää on tiedossa.
En. En edes omista mustaa minihametta enkä korkokenkiä.
Vastaisin, että en syö noin varhain.
Jos ihan yhtäkkiä ja yllätyksenä tulisi tommonen viesti, vastaisin että en ota vastaan määräyksiä
Jos muutenkin olisi tapana leikkiä tommosia, tottelisin Herran määräyksiä ja panisin parastani
No en todellakaan. Huhhuh, pitäisi kaikilla heti hälytyskellot tollaisesta soida. Hyi hitto, mikä lie taivaan lahja naisille kuvittelee olevansa.
En lähtisi. Ylipäätään mies/ nainen joka kuvittelee voivansa käskeä yhtään mitään on kuvottava.
Ensimmäinen reaktio olisi varmaan totaalinen repeäminen :D luuleeko heppu olevansa joku oman elämänsä Christian Grey?