Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö jos treffikumppani laittaisi viestin "Lähdet huomenna syömään klo 18, laitat sen mustan minihameen ja korkokengät"

Vierailija
12.07.2021 |

Olen tapaillut tyyppiä pari kuukautta silloin tällöin. En tiedä kuvitteliko hän että tuollainen "bdsm" viesti kiihottaa minua tai jotain? Mutta outoa se tottavie oli.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin

"Mistä tiesit, että minulla on treffit huomenna?

Ja kiitos asuvinkistä, se tuntuu tekevän vaikutuksen kaikkiin deittikumppaneihin. Kivaa loppuviikkoa!"

Sopisin vaikkapa tyttöjeniltatreffit, kunhan olisin jossain muualla kuin kotona tuon hyypiön mainitsemana päivänä ja kellonaikana.

Ja käskyttäjän ghostaisin tuon jälkeen. Ei jatkoon!

Vierailija
22/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti - jos alkukeskusteluissa kysytään millaisesta seksistä pidät niin ei käy. Sama kuin alkukeskusteluissa kysyttäisiin taloudellinen tilanne, onko lainaa ja aikooko hankkia lapsia, miten käyttää alkoholia ja miten aggressiivinen on. Listalle tulee alkukeskusteluihin mukaan myös palkka, säästöt ja sijoitukset, perinnölliset sairaudet, lääkitys, poliittinen kanta ja mahdollinen uskonto, entiset kumppanit, sukupuolitaudit, käsitys tasa-arvosta, kotityöt, urasuunnitelmat. Mitä helvettiä minä muka teen tiedolla harrastuksista ja musiikkimausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa, saa mennä ilman mua.

Vierailija
24/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin. Naurahdin jo tälle aloitukselle. Vai vielä korkokengät 😅

Vierailija
25/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on amerikkalainen deitti ohje. Mies esittää sillä tavoin olevansa aloitteellinen. Suomessa ei toimi.

Miten tämä toimii Anerikassa?

Vierailija
26/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä daami ottaa poskeen ekoilla treffeillä ja nielee.

Voi lapsi rakas. Äitis ei tykkää kun tuollaisia täällä kirjoittelet. Menehän vaikka uimarannalle polskimaan. Kiva ilmakin.

Vierailija
27/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde. Ensinnäkään muhun ei toimi käskyttäminen ja toiseks en omista minihametta tai korkokenkiä

Vierailija
28/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin miehelle, että valitettavasti olen ko. ajankohtana varattu, mutta nähdään joskus toiste.

Vierailija
29/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin Kyllä, lähden huomenna syömään klo 18 ja laitan minihameen ja korkkokengät. 

Oliko sullakin jotain menoja huomenna? Voi olla että törmäämme huomenna samassa baarissa.

Vierailija
30/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde. Ensinnäkään muhun ei toimi käskyttäminen ja toiseks en omista minihametta tai korkokenkiä

Sama täällä.

Vierailija
31/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta lähtisin

m56

Vierailija
32/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuntisin oloni epämukavaksi tuollaisesta viestistä ja minihameessa.

Vierailija
33/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: en vastais mtn, en menis.

Vierailija
34/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöhän on sairas. Estä hänet kaikkialla.

Vierailija
35/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähde huomenna klo 18 syömään siinä mustassa minihameessa ja korkokengissä. Ehdit vielä hyvin saada tinderistä huomiseksi kivaa seuraa siihen.

Niinpä, oikea vastaushan olisi, jos tuollainen tilanne oikeasti vastaan tulisi: "Joo, niin lähdenkin ja just tuon asun ajattelin laittaa päälleni, mutta mistä sä sen arvasit?"

Vierailija
36/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen käsky kyllä kutkuttais pukeutua käskyn mukaisesti, mutta niin kamaliin rytkyihin ja johki 70-luvun kanttikorkokenkiin, että mies ei suostuis edes lähtemään mukaan XD

Vierailija
37/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Ruuan jälkeen hän odottaa vain kahdenkeskistä laatuaikaa ;) mut toki lähdet, jos sua semmonen "leikki" kiinnostaa.

Vierailija
38/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on?

Vierailija
39/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame+korkkarit = bdsm? Aika erikoinen oletus minusta.

Ymmärtäisin parisuhteessa tuollaisen roolileikkimisen tai illan suunnittelun. Parin kuukauden tapailun jälkeen erikoinen veto. 

Vierailija
40/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, en tykkää komentelusta.

Jos ehdottaisi, että lähdettäisiin syömään ja pukeutuisin tuolla tavoin, niin se kävisi kyllä ja olisin innoissanikin.