Lähtisitkö jos treffikumppani laittaisi viestin "Lähdet huomenna syömään klo 18, laitat sen mustan minihameen ja korkokengät"
Olen tapaillut tyyppiä pari kuukautta silloin tällöin. En tiedä kuvitteliko hän että tuollainen "bdsm" viesti kiihottaa minua tai jotain? Mutta outoa se tottavie oli.
Kommentit (68)
Helvetti - jos alkukeskusteluissa kysytään millaisesta seksistä pidät niin ei käy. Sama kuin alkukeskusteluissa kysyttäisiin taloudellinen tilanne, onko lainaa ja aikooko hankkia lapsia, miten käyttää alkoholia ja miten aggressiivinen on. Listalle tulee alkukeskusteluihin mukaan myös palkka, säästöt ja sijoitukset, perinnölliset sairaudet, lääkitys, poliittinen kanta ja mahdollinen uskonto, entiset kumppanit, sukupuolitaudit, käsitys tasa-arvosta, kotityöt, urasuunnitelmat. Mitä helvettiä minä muka teen tiedolla harrastuksista ja musiikkimausta?
Nauraisin. Naurahdin jo tälle aloitukselle. Vai vielä korkokengät 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuo on amerikkalainen deitti ohje. Mies esittää sillä tavoin olevansa aloitteellinen. Suomessa ei toimi.
Miten tämä toimii Anerikassa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä daami ottaa poskeen ekoilla treffeillä ja nielee.
Voi lapsi rakas. Äitis ei tykkää kun tuollaisia täällä kirjoittelet. Menehän vaikka uimarannalle polskimaan. Kiva ilmakin.
En lähde. Ensinnäkään muhun ei toimi käskyttäminen ja toiseks en omista minihametta tai korkokenkiä
Vastaisin miehelle, että valitettavasti olen ko. ajankohtana varattu, mutta nähdään joskus toiste.
Vastaisin Kyllä, lähden huomenna syömään klo 18 ja laitan minihameen ja korkkokengät.
Oliko sullakin jotain menoja huomenna? Voi olla että törmäämme huomenna samassa baarissa.
Vierailija kirjoitti:
En lähde. Ensinnäkään muhun ei toimi käskyttäminen ja toiseks en omista minihametta tai korkokenkiä
Sama täällä.
En. Tuntisin oloni epämukavaksi tuollaisesta viestistä ja minihameessa.
Vastaus kysymykseen: en vastais mtn, en menis.
Henkilöhän on sairas. Estä hänet kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
No lähde huomenna klo 18 syömään siinä mustassa minihameessa ja korkokengissä. Ehdit vielä hyvin saada tinderistä huomiseksi kivaa seuraa siihen.
Niinpä, oikea vastaushan olisi, jos tuollainen tilanne oikeasti vastaan tulisi: "Joo, niin lähdenkin ja just tuon asun ajattelin laittaa päälleni, mutta mistä sä sen arvasit?"
Tollanen käsky kyllä kutkuttais pukeutua käskyn mukaisesti, mutta niin kamaliin rytkyihin ja johki 70-luvun kanttikorkokenkiin, että mies ei suostuis edes lähtemään mukaan XD
En tosiaan. Ruuan jälkeen hän odottaa vain kahdenkeskistä laatuaikaa ;) mut toki lähdet, jos sua semmonen "leikki" kiinnostaa.
Minihame+korkkarit = bdsm? Aika erikoinen oletus minusta.
Ymmärtäisin parisuhteessa tuollaisen roolileikkimisen tai illan suunnittelun. Parin kuukauden tapailun jälkeen erikoinen veto.
En lähtisi, en tykkää komentelusta.
Jos ehdottaisi, että lähdettäisiin syömään ja pukeutuisin tuolla tavoin, niin se kävisi kyllä ja olisin innoissanikin.
Minä vastaisin
"Mistä tiesit, että minulla on treffit huomenna?
Ja kiitos asuvinkistä, se tuntuu tekevän vaikutuksen kaikkiin deittikumppaneihin. Kivaa loppuviikkoa!"
Sopisin vaikkapa tyttöjeniltatreffit, kunhan olisin jossain muualla kuin kotona tuon hyypiön mainitsemana päivänä ja kellonaikana.
Ja käskyttäjän ghostaisin tuon jälkeen. Ei jatkoon!