Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö jos treffikumppani laittaisi viestin "Lähdet huomenna syömään klo 18, laitat sen mustan minihameen ja korkokengät"

Vierailija
12.07.2021 |

Olen tapaillut tyyppiä pari kuukautta silloin tällöin. En tiedä kuvitteliko hän että tuollainen "bdsm" viesti kiihottaa minua tai jotain? Mutta outoa se tottavie oli.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis mies.

Vierailija
2/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minihameet ole suosiossa tällä hetkellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sek*stinen ällötys, jolla todennäköisesti on s*ksi- ja/tai p*rnoriippuvuus sekä useampi nainen kierroksilla. Tadaa, oikea kultakimpale.

Vierailija
4/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1/5

Vierailija
5/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa jos ei parissa kuukaudessa ole selkokielellä keskusteltu kiinnostaako bdsm-tyyliset hetket vai ei. Nykyaikana tuollaiset selvitetään jo ihan alkukeskusteluissa.

M

Vierailija
6/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 3. = sama.

Vierailija
7/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että jotakuta saattaisi viehättää. Minä en lähtisi. Erittäin hyvällätuulella ollessani vastaisin viestiin, että minua ei ikinä määräillä tai käsketä. Muuten kertoisin että suhde oli tässä.

Vierailija
8/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on selvästikin lukenut jotain naistenkaato-oppaita, joissa sanotaan, että naiset tykkäävät käskyttämisestä. Mutta kun eivät tykkää. Ei jatkoon.

Vierailija
9/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähtökohtaisesti tökkii tuo määräävä sävy. "Lähdet..." "Laitat..."

Vierailija
10/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen aloitus, jossa pitäisi selvyyden vuoksi mainita ap:n ja tyypin sukupuoli.

Vierailija
11/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Älä lähde sinäkään jos ei alistava mies ja bdsm-jutut kiinnosta

Vierailija
12/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä komentelusta (ainakaan jonkun muutaman kuukauden tuntemani tyypin toimesta, no way..), joten itselleni ainakin tuo viesti olisi outo ja luotaantyöntävä. Eri asia, jos viesti tulisi muodossa "lähdetäänkö syömään keskiviikkona klo xx, pukeudun tummaan pukuun".

Ilmoittelisin varmaan vastaukseksi, että ei onnistu, oon aikatauluttanut kylppärin viemärinsiivoushommat just tuolloin.

Vierailija
13/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mustaa minihametta mutta joo... Vastaisin, että sorry, tuli just muita suunnitelmia. Ja jos kys. henkilö utelisi tarkemmin, vastaisin että aion löhötä pieruverkkareissa sohvalla ja haista pahalle.

Vierailija
14/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minihameet ole suosiossa tällä hetkellä. 

Ei olekaan, nyt on suosiossa tiukat juoksutrikoot/shortsit joissa naiset esittelee kamelinvarvasta ja persettä. Naiset käyttää tuollaisia housuja nykyään aivan kaikkialla.

Vierailija
15/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde huomenna klo 18 syömään siinä mustassa minihameessa ja korkokengissä. Ehdit vielä hyvin saada tinderistä huomiseksi kivaa seuraa siihen.

Vierailija
16/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta kaverilta tuollaisten viestien lähettäjä. Mutta jos haluat "jännitystä" elämääsi, niin mikäpä ettei.

Vierailija
17/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on amerikkalainen deitti ohje. Mies esittää sillä tavoin olevansa aloitteellinen. Suomessa ei toimi.

Vierailija
18/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista minihametta ja lääkäri kielsi korkokengät joten en lähtisi.

Vierailija
19/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen siis ja viestin lähettäjä mies.

Ap

Vierailija
20/68 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimp. Siis sehän selvä parittaja . Myy sinua joillekin vetää rahat itselleen . Tunkee sinuun huumeita et tajua mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme