Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ruveta "instabeibeksi", jotta saisin kumppanin?

Vierailija
12.07.2021 |

Olen ollut monta vuotta sinkkuna ja miehet eivät tee aloitteita. En käy baareissa ikinä, enkä ole deittipalstoilla tai Tinderissä ollut koskaan. Olen luontaisesti hoikka ja siedettävän näköinen, mutta pukeudun peittävästi, välttelen sosiaalisia tilanteita ja olen hyvin ujo jne. Pitäisiköhän vain alkaa treenata salilla lujempaa ja laittaa vähäpukeisempia kuvia Instaan? Tulisiko sitä kautta ehdotuksia miehiltä ja sen myötä kumppanikin?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
42/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsityn aloitus.. Et ole tuomassa missään esiin että olet sinkku, sitten ensimmäinen joka tulee sulle mieleen on että alat heruttelemaan jossain instassa! Otappa se lusikka kauniiseen käteen ja mene johonkin deittipalveluun ja lähesty miehiä, helpompaa se on saada oikeanlainen mies itselle sieltä ja kun näet vaivaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siis jostain syystä niillä instabeibeillä kuitenkin aina on sutinaa ja jostain siunaantuu se poikaystäväkin, kuin itsestään. Tosin oikeasti olen museoista pitävä hissukkamainen kotikissa, mutta pakko varmaan koettaa muuttua vähän toisenlaiseksi. Eivät ne sinänsä kaltaiseni ujot nörttimiehetkään ole lähestyneet minua missään koskaan.

Feikki aloitus. Feikki feikki.

Nainen ei kirjoita näin. 

Niin on. Kohta alkaa ulina, kun "miesten pitää käydä salilla saadakseen seuraa, naiset tekevät saman instakuvilla." Mikko y-laudalta tullut tänne ruikuttamaan.

Ei ole feikki. Mutta ns. salikissat saavat hoikkaa keskivertonaista paremmin seuraa.

T. Ap

Tää on totta. Hoikkia ja ihan ok näköisiä naisia on paljon, joten jos vähänkään parempaa (eli Tinderistä puhuttaessa paremman näköistä) miestä hakee, pitää erottua sieltä joukosta. Keskivertonaisella ei ole siihen miesten parhaimmistoon mahdollisuuksia, sillä näitä miehiä on todella vähän ja heitä yrittävät kaikki. Toki mätsin voi saada mutta se harvalle kuitenkaan riittää.

Vierailija
44/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan haluaisi sellaista kumppania, joka metsästelee vähäpukeisia naisia instasta. Mieluummin etsin kumppanin joka viihtyy patikoimassa tai kirjakaupassa.

Niin minäkin haluaisin, vaan en ole koskaan sellaista löytänyt.

T. Ap

Vierailija
45/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni mieshän ei nimenomaan halua mitään instabeibeä tyttöystäväkseen. Saati näitä onlyfansilla tienaavia.

Jännää on se, että ne ei-instabeibet saavat sitten olla kokonaan ilman kumppania, jos luonnekin on ujo ja hieman hiljainen.

T. Ap

Vierailija
46/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lähestyisit itse miehiä?

Olen 45v mies enkä koskaan ole itse mennyt naiselle juttelemaan vaan naiset ovat tulleet juttelemaan minulle.

Instabeibet saa varmaan yhteydenottoja, mutta olisikohan ne ihan sellaisia miehiä kuin mitä haluaisit?

Vierailija
47/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan haluaisi sellaista kumppania, joka metsästelee vähäpukeisia naisia instasta. Mieluummin etsin kumppanin joka viihtyy patikoimassa tai kirjakaupassa.

Niin minäkin haluaisin, vaan en ole koskaan sellaista löytänyt.

T. Ap

Helppo: Mene kirjakaupassa juttelemaan miehelle jolla ei ole sormusta sormessa. Väitän että kirjakaupassa viihtyvä sinkkumies enemmän kuin ilahtuu jos samanhenkinen nainen tulee tekemään tuttavuutta. Se mies on varmasti ihan yhtä ujo.

Vierailija
48/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä normaaleista miehistä ei etsi mitään "instabeibejä" vaan ihan tavallisia naisia. Ovatko naiset tosiaan näin pihalla siitä, minkälaista naista keskiverto mies haluaa?

M29

Vierailija
49/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et voisi liittyä vain tinderiin? Varmasti paljon helpompaa kuin muuttaa itsensä joksikin instabeibiksi..

Normaalipainoisena/hoikkana naisena kuuluisit tinderin erittäin haluttuun vähemmistöön, ja saisit varmasti enemmän kuin tarpeeksi tykkäyksiä joista valita.

Olen koettanut vältellä kyseistä "lihatiskiä" viimeiseen saakka ja olisi mukavaa löytää kumppani luontevammin ilman varsinaisia treffipalveluita.

T. Ap

Tinderissä omana itsenään oleminen on lihatiskiä, mutta instassa pyllistely ihan ok? Kukin tyylillään. T tinderistä hyvinkin artsyilla kuvilla ihanan kumppanin löytänyt. Insta edelleen yksityinen ja kuvissa edelleen vain luontoa

Vierailija
50/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa meistä normaaleista miehistä ei etsi mitään "instabeibejä" vaan ihan tavallisia naisia. Ovatko naiset tosiaan näin pihalla siitä, minkälaista naista keskiverto mies haluaa?

M29

Ihan yhtä pihalla on miehet jotka kuvittelee että pitää olla sixpack vatsa tai ainakin dressman malli että naiset kiinnostuu.

Vierailija
51/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat sellaisen miehen jonka taso riittää instabeibeihin? 

Vierailija
52/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut monta vuotta sinkkuna ja miehet eivät tee aloitteita"

Mitäs jos vaikka yrittäisit itse tehdä niitä alotteita? Ei kukaan tuu sua sieltä kotoa väkisin hakemaan treffeille.

Vierailija
53/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni mieshän ei nimenomaan halua mitään instabeibeä tyttöystäväkseen. Saati näitä onlyfansilla tienaavia.

Jännää on se, että ne ei-instabeibet saavat sitten olla kokonaan ilman kumppania, jos luonnekin on ujo ja hieman hiljainen.

T. Ap

Älä nyt viitsi. Moni ei-instabeibe on löytänyt kivan kumppanin. Ei tarvitse olla edes hoikka!

Riittää kun ottaa pään pois sieltä omasta p*rceestä ja hieman huomioi toisia.

Vierailija
54/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla asperger?

Vierailija
55/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaikka yrittäisit itse tehdä niitä alotteita? Ei kukaan tuu sua sieltä kotoa väkisin hakemaan treffeille.

Pariutumisasioiden osalta olen todella vanhanaikainen ja perinteinen. Mielestäni miehen pitää tehdä aloite ja pitää muutenkin suhdetta yllä ja tehdä muutkin aloitteet. Nainen sitten vain peesailee passiivisesti ja toteuttaa niitä miehen toiveita. Tiedän olevani ehkä sitä toista ääripäätä mielipiteeni osalta Suomessa.

T. Ap

Vierailija
56/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutumisasioiden osalta olen todella vanhanaikainen ja perinteinen. Mielestäni miehen pitää tehdä aloite ja pitää muutenkin suhdetta yllä ja tehdä muutkin aloitteet. Nainen sitten vain peesailee passiivisesti ja toteuttaa niitä miehen toiveita. Tiedän olevani ehkä sitä toista ääripäätä mielipiteeni osalta Suomessa.

T. Ap

Ei muuta kuin sitten sinne instaan heruttaa. Ehkä sieltä löydät niitä jotka hakevat sitä palkintoa hyllylle. Stemppiä valitsemallesi tielle.

Vierailija
57/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Älä nyt viitsi. Moni ei-instabeibe on löytänyt kivan kumppanin. Ei tarvitse olla edes hoikka!

Riittää kun ottaa pään pois sieltä omasta p*rceestä ja hieman huomioi toisia.

Miten voi huomioida toisia, jos kukaan mies ei tule tekemään aloitetta? Olen kyllä kohtelias, asiallinen ja kaverillinen miehiä kohtaan, mutta oletan, että mies tekisi aika suorasukaisen aloitteen, jos olisi kiinnostunut.

Vierailija
58/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei muuta kuin sitten sinne instaan heruttaa. Ehkä sieltä löydät niitä jotka hakevat sitä palkintoa hyllylle. Stemppiä valitsemallesi tielle.

Ok, tuo oli vain tuore idea, sillä odottelemalla ja asiaa itsekseni harmittelemalla ainakaan tilanne ei ole muuttunut miksikään. Ne mukavat ja tavalliset sekä itseni kaltaiset ujohkot miehet eivät ole muutenkaan koskaan lähestyneet minua missään koskaan.

Ja jos joku mies juttelee vain asiallisesti yleisellä tasolla, niin oletan, että mies on vain kaverimielessä kiinnostunut, ei enempää. Mutta ei niitä kaverimielessäkään kiinnostuneita ole juurikaan ollut missään. Tykkäisin sellaisesta elokuvamaisesta melko suorasukaisesta lähestymisestä ainakin itse.

Vierailija
59/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Aha. Miehenä (joka sä kyllä olet) uikutat nyt tätä asiaa. Sovitaanko että ulkonäkö ja sosiaaliset taidot riittävät vain top 10 % miehistä, ja saat taas vahvistusta harhallesi? Sopiiko myös että käyt siellä salilla, senhän sä lopulta haluat kuulla?

Muillekin tiedoksi, tuo ap on tuttu palstauli. Varma tieto.

Vierailija
60/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

En nyt varsinaisesti heruttaisi, mutta laittaisin edes itsestäni edustavia kuvia ja siihen yhdistettynä kova kuntosalitreeni ja ulkonäön muokkaus enemmän mainstream-instabeiben suuntaan nykyisestä melko luonnollisesta tyylistäni. Uskoisin, että joku mies laittaisi sitten edes viestiä minulle ja siis sillä kulmalla, että on parisuhteesta ja jostain romanttisemmasta kiinnostunut.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän