Pitäisikö ruveta "instabeibeksi", jotta saisin kumppanin?
Olen ollut monta vuotta sinkkuna ja miehet eivät tee aloitteita. En käy baareissa ikinä, enkä ole deittipalstoilla tai Tinderissä ollut koskaan. Olen luontaisesti hoikka ja siedettävän näköinen, mutta pukeudun peittävästi, välttelen sosiaalisia tilanteita ja olen hyvin ujo jne. Pitäisiköhän vain alkaa treenata salilla lujempaa ja laittaa vähäpukeisempia kuvia Instaan? Tulisiko sitä kautta ehdotuksia miehiltä ja sen myötä kumppanikin?
Kommentit (84)
Oletteko koskaan ajatelleet sitä vaihtoehtoa, että ne "instabeibet" ovat luonteeltaan avoimia ja sosiaalisia ja sitä kautta heidän on helpompi luoda ihmissuhteita?
Jos on arka ja ujo, eikä käy muualla kuin töissä, tottakai parisuhteen saaminen on hankalampaa. Olen itsekin arka ja ujo, joten tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa voi valita seurattavansa.
Terveisin yksinyrittäjä, jolla ammattitili. Seuraan sidosryhmiä ja kollegoita sekä aivan mahtavia taidehistoria- ja kasvitilejä.
Jos joku kollega innostuu ankkahuuleilemaan, mykistän.
Ehkä tekisin sen muutoksen instabeibeilyn suuntaan todella hienovaraisesti, enkä tavallaan keikistelisi tai poseeraisi, vaan kuvailin jotenkin luontevan oloisesti ranta- tai treenikuvia.
Rantakuvat niin, että pyllybikinit erottuu pyyhkeellä maatessa ja kenties vähän hiekkaakin voi kuvassa näkyä. Bikiniosa niin, että rintavako korostuu ja rintojen välistä näkyy taivas.
Luontevan taiteellista ja kevyesti vihjailevaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun siis jostain syystä niillä instabeibeillä kuitenkin aina on sutinaa ja jostain siunaantuu se poikaystäväkin, kuin itsestään. Tosin oikeasti olen museoista pitävä hissukkamainen kotikissa, mutta pakko varmaan koettaa muuttua vähän toisenlaiseksi. Eivät ne sinänsä kaltaiseni ujot nörttimiehetkään ole lähestyneet minua missään koskaan.
Voi ap. Vaikka itse miehenä välität vain ulkonäöstä, ei mene läpi kun yrität esiintyä yhtä pinnallisena naisena.
Ei kukaan nainen kuvaile itseään "hissukkamaisena kotikissana" vaan se on miehen luonnehdinta joistakin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi, että saisin sen yhden (1) miesystävän. Sen jälkeen voisin vaikka deletoida Insta-tilini tai palata arkkitehtuuri- ja maisemakuvapostaajaksi.
T. Ap
Haloo! Oletko nyt missannut Instan hengen ja mahdollisuudet?
Nyt alat ottaa niitä arkkitehtuuri- ja maisemakuvia niin että olet jotenkin mukana kuvissa.
Se EI tarkoita paljasta pintaa, se EI tarkoita edes että näyttäisit naamasi! Eikä varsinkaan että olisit viettelevä, siillä et halua kerätä puoleesi päänahanmetsästäjiä!
Kuviin huumoria mukaan niin taatusti joku samanhenkinen kiinnostuu, joka on kiinnostunut siitä mikä saa sinua pitämään niistä kuvaamistasi kohteista ja sielunmaisemastasi!
Ei mitään tyrkkyä aineistoa, vaan aitoa ja luonnollista oman itsensä sielunmaisemaa ja nähtyä ja koettua ja haaveiden maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa voi valita seurattavansa.
Terveisin yksinyrittäjä, jolla ammattitili. Seuraan sidosryhmiä ja kollegoita sekä aivan mahtavia taidehistoria- ja kasvitilejä.
Jos joku kollega innostuu ankkahuuleilemaan, mykistän.
Ehkä tekisin sen muutoksen instabeibeilyn suuntaan todella hienovaraisesti, enkä tavallaan keikistelisi tai poseeraisi, vaan kuvailin jotenkin luontevan oloisesti ranta- tai treenikuvia.
Rantakuvat niin, että pyllybikinit erottuu pyyhkeellä maatessa ja kenties vähän hiekkaakin voi kuvassa näkyä. Bikiniosa niin, että rintavako korostuu ja rintojen välistä näkyy taivas.
Luontevan taiteellista ja kevyesti vihjailevaa.
EI EI EI EI EI EI
Pikkupojan fantasia saada maksutonta palvelua naiselta joka ei ole edes maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun siis jostain syystä niillä instabeibeillä kuitenkin aina on sutinaa ja jostain siunaantuu se poikaystäväkin, kuin itsestään. Tosin oikeasti olen museoista pitävä hissukkamainen kotikissa, mutta pakko varmaan koettaa muuttua vähän toisenlaiseksi. Eivät ne sinänsä kaltaiseni ujot nörttimiehetkään ole lähestyneet minua missään koskaan.
Feikki aloitus. Feikki feikki.
Nainen ei kirjoita näin.
Silleen ei saa kumppania. Miehet tykkäävät katso näitä ”beibejä” ja harrastaa seksiä, mutta eivät ikinä menisi naimisiin tai hankki lapsia tälläisen kanssa, eli jos miehet menee tälläisen kanssa suhteeseen niin yleensä vain seksin takia.
Olet ujo. Siinä ongelma. Oikeasti ujojen ihmisten kanssa on TODELLA vaikea puhua, eli tutustua. Saat vain seksiä jos alat olemaan bimbo. Eli nyt pois kuoresta (kokeile vaikka pari shottia alkoholia) ja kehittämään itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suosittelisin mieluummin vaikka tinderiä tai jotain.
Että menee järki tohon instabeibeilyyn. Insta on kyllä niin oksettava paikka
Onhan se kyllä ja inhoan itseni esittelyä. Olen laittanut vain maisema-, eläin ja arkkitehtuurikuvia sekä kasvokuvia Instaan muutenkin, vaikka vartaloni on ihan ok. Mutta ei ole tullut sitä kautta lähestymisiä oikeastaan koskaan.
Vartalokuvia????? Miksi pitäisi?
Ei kukaan mies joka kunnioittaa naisia ole edes kiinnostunut itseään esineellistävästä naisesta joka ei kunnioita itseään.
Ei kukaan itseään kunnioittava nainen postaa vartalokuvia. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kirjoita näin.
Niin on. Kohta alkaa ulina, kun "miesten pitää käydä salilla saadakseen seuraa, naiset tekevät saman instakuvilla." Mikko y-laudalta tullut tänne ruikuttamaan.
Miksi ihmeessä et voisi liittyä vain tinderiin? Varmasti paljon helpompaa kuin muuttaa itsensä joksikin instabeibiksi..
Normaalipainoisena/hoikkana naisena kuuluisit tinderin erittäin haluttuun vähemmistöön, ja saisit varmasti enemmän kuin tarpeeksi tykkäyksiä joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kirjoita näin.
Ei ole feikki, vaan rehellinen aloitus.
T. Ap (kävin tässä välissä kaupassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kirjoita näin.
Niin on. Kohta alkaa ulina, kun "miesten pitää käydä salilla saadakseen seuraa, naiset tekevät saman instakuvilla." Mikko y-laudalta tullut tänne ruikuttamaan.
Ei ole feikki. Mutta ns. salikissat saavat hoikkaa keskivertonaista paremmin seuraa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et voisi liittyä vain tinderiin? Varmasti paljon helpompaa kuin muuttaa itsensä joksikin instabeibiksi..
Normaalipainoisena/hoikkana naisena kuuluisit tinderin erittäin haluttuun vähemmistöön, ja saisit varmasti enemmän kuin tarpeeksi tykkäyksiä joista valita.
Olen koettanut vältellä kyseistä "lihatiskiä" viimeiseen saakka ja olisi mukavaa löytää kumppani luontevammin ilman varsinaisia treffipalveluita.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan ajatelleet sitä vaihtoehtoa, että ne "instabeibet" ovat luonteeltaan avoimia ja sosiaalisia ja sitä kautta heidän on helpompi luoda ihmissuhteita?
Jos on arka ja ujo, eikä käy muualla kuin töissä, tottakai parisuhteen saaminen on hankalampaa. Olen itsekin arka ja ujo, joten tiedän mistä puhun.
Ei ujous estä naista saamasta suhdetta. Päinvastoin.
Ehdotuksia tulisi varmasti. Laatu vaan todennäköisesti niin alhainen ettet kumppania löytäisi.
En itse ainakaan haluaisi sellaista kumppania, joka metsästelee vähäpukeisia naisia instasta. Mieluummin etsin kumppanin joka viihtyy patikoimassa tai kirjakaupassa.
Mitäpä jos vaikka kävisit siellä baareissa? Baarista on moni puolison löytänyt. Ei sinne tarvitse mennä perskännejä vetämään, ja jos valitsee jotain lähiöräkälää tasokkaamman baarin, ei ne muutkaan siellä välttämättä pelkästään tuoppiinsa örise.
Et löydä kunnollisia miehiä laittmamalla pajastavia kuvia instaan.
Aloita joku ihan tavallinen blogi jossa kuvaat harrastuksia tms. Siis ei pelkästään naisille tyypillisiä harrastuksia.
Käy myös ulkona. Baareissa käyminen ei ole kiellettyä ellei uskonto tms rajoita.
Tosi moni mieshän ei nimenomaan halua mitään instabeibeä tyttöystäväkseen. Saati näitä onlyfansilla tienaavia.
Jotkut random creepy fanipojat siellä instassa pyörii tykkäilemässä.