Lue keskustelun säännöt.
Löysin 12v tyttäreni sängyn alta veriset alushousut, vihjaanko jotenkin hienovaraisesti, että tiedän asiasta?
12.07.2021 |
Ei ole kertonut minulle. On ollut kyllä normaalia itkuisempi ja kiukkuinen viime päivinä. Kerronko, että tiedän, jotta hän saa valita mieluisiaan suojia ja saa pyytää tarvittaessa särkylääkkeitä? Ja ettei asiassa ole mitään hävettävää.
Kommentit (65)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa😂
Koulussa on varmasti puhuttu näistä asioista,niin oppitunneilla kuin terkkarin kanssa.Ei ole tyttö umpiossa. Äiti voisi terästäytyä ja ottaa äidin roolin eikä ihmetellä täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa😂
Selvästi kiinnostaa, kun luit ja kommentoit.
Täällä sama juttu. Olin silloin jotain 11v. ja kyllä häpesin todella sen jälkeen kaikkea menkkoihin liittyvää. Aloin ostaa itse tamponeja, koska äidin mielestä nekin oli s**tanasta, eikä ollenkaan lasten juttu. Itse taas en voinut sietää siteitä, koska kerran autossa tuli ohi ja sain siitäkin hirvittävät huudot + että jouduin kivuissa hinkkaamaan sen auton penkin puhtaaksi. Että sillain.
Jos mulla olisi tytär, niin ehdottomasti asia olisi normaali ja siitä oltais keskusteltu jo hyvissä ajoin. Tai siis vaikka aina, jos olis ihmetellyt tamponeja tmv. Meillä pojat pyöritellyt käsissä tamponeja iät ja ajat, kun käyvät vessassa. Tietää mitä varten ne on ja se siitä. Ei siinä oo mitään outoa. Mutta sit kun ne alkaa ja jos löytyis sama ylläri, niin lähestyisin just kirjeen ja pussukan kera missä olis mistä valita. Oma kokemus oli niin kamala...