Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosti televisioitu EM futis ratkaisu

Vierailija
12.07.2021 |

Voittomaalin jälkeen ei näytetty voittajan eli Italian riemua, kuvattiin englantilaisten kasvoja. Sitten Italian valmennus/huoltojoukkoa, katsomoa.. Siitä alkoi valjeta minulle että Italia voitti. Pelaajien riemua näytettiin pikku pätkä usean minuutin jälkeen.
Normaalisti voittajajoukkueen ilo on se pääjuttu, englannissa oman maan pelaajien pettymys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei siinä Donnarumman juhlinnassa ollut mitään näytettävää.

Tiesi, että oli aiheuttanut vihapuhetulvan somessa ja muutenkin Italian historia on sellainen, ettei heidän kuulu voittaa yhtään mitään.

Kaikkea ei voi antaa anteeksi.

Vierailija
2/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän nyt sanoisi?...

Kai sitä olisi voinut kuvata paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkueiden pelaajat jännittävät keskiviivan tuntumassa rankkareita. Heitä ei tosiaan kuvattu kertaakaan.

Vierailija
4/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli selostajatkin pihalla ja vähän yllättäen tuli ratkaisu. Kotisohvalle eivät kertoneet, että jos nyt ei Englanti saa maalia Italia voittaa.

Vierailija
5/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä kannatettiin Englantia

Vierailija
6/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ruutuu ainekin tuli Italian pelaaja huutamaan "It's coming to Rome!" ja kuvattiin ahkeraan pelaajia. Turussa leikattu kaveri seikkaili kainalosauvoilla, että välillä hirvitti katsoa.

Vaikkaan ettei ohjaaja ollut englantilainen tai italialainen.

Vierailija
7/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, huomasin saman! Otti vissiin koville Italian voitto.

Vierailija
8/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donnarumma tunsi empatiaa nuorta Sakaa kohtaa, joka epäonnistui. Siksi ei silloin tuuletellut. Itse kertoi.

Hieno ele, hieno pelaaja👍

Vierailija
9/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli selostajatkin pihalla ja vähän yllättäen tuli ratkaisu. Kotisohvalle eivät kertoneet, että jos nyt ei Englanti saa maalia Italia voittaa.

Kotisohvalla näki tilanteen olevan 3-2 Italialle ja Englannin viides vetäjä vuorossa. Joo olisi voinut selostaja korostaa tilannetta. Kertoi kuitenkin Italian viidennen vetäjän kohdalla, että onnistuessa voittavat.

Vierailija
10/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostaja kyllä sanoi Englannin viimeisen vetäjän kohdalla, että nyt on pakko tehdä.

Vierailija
11/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donnarumma tunsi empatiaa nuorta Sakaa kohtaa, joka epäonnistui. Siksi ei silloin tuuletellut. Itse kertoi.

onko tuolla ollut joku nainen pelaamassa? donna on naisen nimi.

Vierailija
12/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun mielestä vähän epäselvä. Oma reaktio oli, että ai voittiko ne nyt. Tais selostaja olla englannin kannattaja?

Vierailija
13/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnostunut vain miten pikku George reagoi.

Vierailija
14/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun kommentti syystä miksi vikaa laukojaa (agenda) poistettiin? Modea kutittaa taas hävystä

Vierailija
15/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen osaaminen/ammattitaito on todistettu, ei koske vaan urheilua.

Vierailija
16/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tuolla ollut joku nainen pelaamassa? donna on naisen nimi.

Tai olla joku trans ihminen, niinkuin kakki muutkin palloilijat ja fanit.

Vierailija
17/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt asiaa samoin. He eivät vain juhlineet, kun oli tilannetajua BLM-kannalta. 3 tummaa epäonnistui, he tiesivät mitä voi seurata jos juhlivat sitä. Pelkäsivät myös yleisön tunkeutuvan kentälle jos juhlivat villisti.

Southgatelta BLM-agenda yritys, joka epäonnistui karusti. Saka viimeisenä ampujana oli BLM-agendaa 100%.

Southgaten BLM-inspiroitunut ammuntajärjestys (3 tummaa viimeisenä) on tässä kuvattu täydellisesti tekstinä:

1. https://pbs.twimg.com/media/E6D0d1FXEAcb2dl?format=jpg&name=large

2. https://pbs.twimg.com/media/E6D0d1EXsAcOZTv?format=jpg&name=large

Massiivinen katastrofi. Heidän sijasta olisi pitänyt olla potkaisijoina Shaw, Grealish, Sterling. Mutta haettiin agendaa 19-vuotiaasta tummaihoisesta, joka ei ole koskaan ammattiurallaan virallisessa ottelussa ampunut rankkaria. Järjetöntä valmentajalta.

!

Vierailija
18/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tällä Sakalla ole myös joku autokauppabisnes täällä Suomessa. Voi vaikka siirtyä kokopäiväiseksi jobbariksi, jos pallonpotkiskelut loppuvat.

Vierailija
19/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat oli kohdistettu valmiiksi englantilaisiin kun uskoivat omien voittavan. Italia jätettiin kylmästi pois kuvioista. Italian maalivahtikaan ei aluksi reagoinut voittoon.

Vierailija
20/24 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkässäkin näytetään ensin voittajajoukkueen riemua, sitten vasta häviäjien itkua. Ohjaaja mokasi nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan