Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kiihotu suutelusta

Vierailija
12.07.2021 |

Onko muita jotka ei kiihotu suutelusta? Tai jonka puoliso ei siitä pidä?

Itselle suutelu on ollut itsestään selvä osa parisuhdetta ja seksiä, ja nyt törmännyt mieheen ketä se ei niin kiinnosta.

Mietityttää oppiiko asian kanssa elämään tai voiko mies oppia siitä pitämään. Vai pitäisikö homma vaan lopettaa alkuunsa…

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun suutelusta. Se on intiimeintä mitä voi seksin alueella mielestäni tehdä. Siitä tuntuu myös seuraavan mahtavampaa seksiä jos suutelua on alussa. Ymmärrättekö ajatuksen? Siis jos on vain pelkkää seksiä ilman suutelua niin minusta jotakin jää puuttumaan. Taas suutelua ilman seksiä sopii (mutta vain todella kiinnostavien kanssa) vaikka siitä kiihotunkin paljon. Pelkkää seksiä voin harrastaa myös muidenkin kanssa. Olisikohan siinä juuri se ero? On jotenkin juuri suutelu erittäin tärkeää, eroottista ja intiimeintä.

Vierailija
2/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juuri koskaan ole saanut säväreitä suutelusta, paitsi kerran kun seurustelin todella kauniin 19-vuotiaan tytön kanssa. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole säväyttänyt. Aika hankala tilanne nykyisen "arkisen" naisen kanssa, joka haluaisi suutelua ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Asiasta on keskusteltu ja naiseni toivoo voivansa muuttaa minua, mutta eihän tämmöinen muuksi muutu ajattelemalla tai myönteisellä asenteella. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sillä siisti. En sit tiedä jos yhyttäisin taas jonkun erittäin kauniin naisen itselleni, että vieläkö innostuisin. No se varmaan jää selvittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä ole koskaan edes pitänyt suutelemisesta saatikka syttynyt siitä. Suutelen kyllä kumppania sytyttääkseni, koska se ei ole minusta niin paha kompromissi, ettenkö voisi, mutta en minä siitä nauti tai edes pidä. Suukosketuksessa minulle mieleisintä on alahuulen puristaminen sormilla yhteen ja sen näykkiminen, niin että saa se vähän tehdä kipeääkin. Kielisuudelmat tuntuvat lähinnä tylsiltä ja vihaan sitä maiskuvaa ääntä, se saa minut ärtymään. Sen sijaan terskaa pyörittelen suussa mielelläni ja sen kanssa harrastan "kielijumppaa". Mutta suu vasten suuta, en koe että siinä olisi mitään mieluisaa tai kiihottavaa. Kaulallakin ja korvissa näykkiminen on tosi jees. Huulilla voi koskea, kunhan ei tee mitään, mistä kuuluu maiske.

Vierailija
4/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu naisesta. Kaikki ei osaa. Tungetaan kieltä suuhun, suutelu on kuin yrittäisi syödä toisen naaman tai henki haisee.

Vierailija
5/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja suutelu on kyllä tärkeää. Ja kiihottavaa. Tai arjessa toisen huomioimista ihan tilanteen ja suudelman mukaan. Vaikka alussa ollut hankaluuksia vastapuolella suutelun kanssa, niin nopeasti ovat ottaneet mallia ja parin tapaamisen jälkeen päästy samalle aallonpituudelle.

Vierailija
6/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tunnu erityisemmin pitävän suutelusta, tai ainakaan ei halua harrastaa sitä rakastelun yhteydessä. Ja olen samaa mieltä aiempien kirjoittajien kanssa, että kaikki eivät vaan osaa suudella. Eli voihan olla, että minä en osaa suudella, kuten vaimoni haluaisi?

Vierailija
7/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun miehenä valtavasti suutelusta, mutta vain haluttavan naisen kanssa jota kohtaan mulla on vahvoja tunteita.

Suutelu on jotenkin paljon intiimimpää kuin pano ja jos tunteet ei kumppanin kanssa ole kohdallaan niin seksi kyllä onnistuu, mutta suutelemisesta tulee väkinäistä ja mekaanista.

Vierailija
8/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu siitä yhtään, mutta teen sitä läheisyyden tai toisen mieliksi. Oikeastaan vain ensimmänen kielisuudelma, kolmetoistavuotiaana, on koskaan tuntunut miltään. Ehkä koska asia oli niin uusi ja oli ensimmäinen lähikontakti naiseen, no, tyttöön.

Vierailija
9/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suudella yhdenillanjuttuja, mutten vaimoa.

Ei vaan kiinnosta enää.

Vierailija
10/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ole koskaan edes pitänyt suutelemisesta saatikka syttynyt siitä. Suutelen kyllä kumppania sytyttääkseni, koska se ei ole minusta niin paha kompromissi, ettenkö voisi, mutta en minä siitä nauti tai edes pidä. Suukosketuksessa minulle mieleisintä on alahuulen puristaminen sormilla yhteen ja sen näykkiminen, niin että saa se vähän tehdä kipeääkin. Kielisuudelmat tuntuvat lähinnä tylsiltä ja vihaan sitä maiskuvaa ääntä, se saa minut ärtymään. Sen sijaan terskaa pyörittelen suussa mielelläni ja sen kanssa harrastan "kielijumppaa". Mutta suu vasten suuta, en koe että siinä olisi mitään mieluisaa tai kiihottavaa. Kaulallakin ja korvissa näykkiminen on tosi jees. Huulilla voi koskea, kunhan ei tee mitään, mistä kuuluu maiske.

Sielunsisko!

Oma mies rakastaa suudella ja pitää sitä tärkeänä osana seksiä. Hänen pusut nyt vaan on märkiä ja pehmeitä. Musta suutelu hänen kanssaan tuntuu lähinnä siltä et olis kuumia mustekalan lonkeroita huulilla ja suussa. Kärjistäen. Kieli työntyy suuhuni kyllä mut lähinnä lepäämään... ja minä sitä siel siirtelen, jos sille tuulelle satun... Huulilla hamuaa koko ajan ja isolta alueelta...

Joskus ollaan mun pyynnöstä kokeiltu tooooooodeeeelllaaa intensiivisiä kielisuudelmia. Melkein niinku taistellaan kielillä. Ja myös sellaisia et ihan vaan kärjillä kutitellaan toisiaan. Siitä tavallaan jopa tykkäsin. Ja tykkään paineesta huulia vasten. Ei ole ollenkaan yhtenevät pussailutoiveet mulla ja miehellä.

Vierailija
11/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Te, joilla noi intressit puolison kanssa ei kohtaa, niin miten olette ratkaisseet asian? Onko vaan niin toinen vaan tyytyy osaansa vai?

Ap, joka yrittää miettiä onko suhteella tulevaisuutta…

Vierailija
12/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Te, joilla noi intressit puolison kanssa ei kohtaa, niin miten olette ratkaisseet asian? Onko vaan niin toinen vaan tyytyy osaansa vai?

Ei jos pussailuun kaatuu771

Vierailija
13/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kanssa suutelu on luonnollista ja upeaa, toisten kanssa siitä ei vain tule mitään. Keskinäinen kemia ei aina toimi.

Vierailija
14/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tutkimuksista joiden mukaan suutelu tuntuu hyvälle niiden kanssa jotka on itselle geenitasolla sopivia parittelukumppaneita. 

Itselleni suudelmat on kyllä tärkeitä, vielä tärkeämpää kuin seksi. Mutta vastaparin löytäminen on tietty hieman haastavaa aina. Ja yhden sopivan vastaparin todellakin jätin, koska hän ei sitten lopulta huolehtinut hammashygieniastaan ja ei tehnyt enää mieli suudella. Viimeisin kumppani oli aivan mahtava suutelija, valitettavasti hän ei kyllä seksin aikana juuri osannut/ehtinyt/muistanut suudella, mutta sitä ennen kyllä voitiin pusutella kauankin ja pitkin päivää.

Ja nyt alkoi tekee mieli suudelmia.. :/

Vierailija
15/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos pussailuun kaatuu771

Varmaan liittyy myös muuhun arjen hyväilyyn ja tapoihin osoittaa rakkauttaan. Minä pidän hyväilystä ja suutelusta ja pienestä kopeloinnistakin arjessa. Tulee hyvälle mielelle, kun vaimo ohi mennen näykkäisee niskasta tai puristelee takapuolesta ja sen jälkeen suudellaan. Ja tämä vain ohimennessä ilman sen kummempaa tarkoitusta. Se on vain meidän molempien tapa osoittaa rakkautta ja että kaikki on hyvin. Jos toisen rakkaudenkieli olisi hyvin erilainen, en tiedä kuinka hyvin kestäisin sitä.

Vierailija
16/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyn osaani. Suutelu on miehelle tärkeää.

Vierailija
17/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan suutelua ja haluaisin sitä paljon ja usein. Seksissä ja muutenkin. Aviomieheni on jäyhä ja hän ei välitä vähääkään suutelusta. Joskus kun on oikein hempeällä tuulella seksin aikana niin suutelee mutta ei muuten. Kokee asian ahdistavana. No minä en siis saa suutelua ja se siitä. Ei mieheni kyllä mikään kovin hyvä suutelija olekkaan mutta uskoisin että se on sitä hatjoituksen puutetta kun ei kiinnosta.

Vierailija
18/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyn suutelemaan naisia, joita en haluaisi panna. Ja pystyn panemaan naisia, joita en haluaisi suudella.

Harvassa on ne naiset, jotka kelpaa molempiin. Vaimoni on jälkimmäistä.

Vierailija
19/27 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet pitää suutelusta , otat perskannikoista kiinni , väännä sivuun ja hellästi suutelet peräreikää , kielellä vie herkuttelet reunoja , saat varmasti perään saman hoidon.

Vierailija
20/27 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ollaanko alasti vai ei