Antaisitko koskaan anteeksi rattijuopolle, jos ...
... lapsesi menehtyisi hänen törttöilyjensä takia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaminen paljon kivempaa kun on hieman promilleja. Itse tykkään ottaa kunnon pohjat ja sitten lähteä baanalle.
No heti Martina vai pikkukikkeliramboko se siellä.
Känniääliöpariskunta!
Onpa sopiva nimi tuolle rattijuoppopariskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää moderointia taas. Kostomurhasta fantasiointi ja keskustelu on näköjään palstalla ok ja asiallista?
Ja minun ehdotukseni toiselle toisessa ketjussa ei mennyt läpi, vaikka ei mitään pahaa sanaa kommentissani ollut.
Vierailija kirjoitti:
Moni uskoo, että kostaisi tällaiselle rattijuopolle viemällä tämän hengen. Mitenköhän usein niin on oikeasti käynyt?
Yllättävän harvoin. Varmaan siksi että monella on muitakin lapsia. Itselläni on vain se yksi, joten seuraukset olisi sitten sen mukaiset.
Rupusakkia pahimmasta päästä. Rattijuopot siis. Pois kuleksimasta! Turhakkeita ja normaalien ihmisten vaarantajia. Kuoleman tuomio olisi enemmän kuin oikein!
EN missään nimessä ! Rattijuopot aiheuttivat viime vuonna 2020 50 kuolemaa ja 500 loukkaantumista .
Lähde on Liikenneturvan Sivuilta Karpolla On Asiaa ohjelmasta on You tubes Video , jossa Rattijuoppo tuhosi yhden perheen Elämän !
Kuoli vauva, isä , ja äiti. ja se s.. ratti! Jäi itse henkiin Se oli niin väärin tätä perhettä kohtaan ettei itse kuollut.
Sekä on tuhonnut rattijuoppo , joka vuosi , Ihmiselämä liikaa , on tuhonnut
Tuttavaperheeni elämän , heidän Suomessakin pitäisi tulla Ehdoton vankeus rangaistus että , Ei Koskaan päästetä vapaaksi!!ei rattijuopot sääliä kaipaa!!!