Olisi kiva lomailla niin ettei tarvitsisi miettiä ruokia/valmistaa niitä.
Sillä tavalla mieskin lomailee.
Mutta ei se onnistu, koska ihmisen pitää syödä eikä pelkkiä eineksiäkään voi ruokavalio olla, ja pitäähän nekin miettiä/valmistaa ellei sitten olisi ihan vain mikrotettavaa laatua.
Väsyttää, tympii, ahdistaa, kyllästyttää, väsyttää.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa ei voi syödä eineksiä? Ruokaa ne on ihan kuten se itse väännetty makaronilaatikko.
Ihan jo pelkästään siksi, että kolme liikkuvaista teiniä syö niin hemmetisti, ettei ainakaan meidän jääkaappiin mahtuisi 3-4 päivän einespakkauksia. Kaupassa käyn siis max. 2 kertaa viikossa, varsinkin näin mökkiolosuhteissa.
Teinien on aika oppia myös kaupassakäyntiä, ruokien suunnittelua ja niiden valmistamista. Joka teinille yksi päivä viikossa, jolloin valmistaa koko perheelle ruuan, johon on ajoissa miettinyt tarvittavat ainekset ja ostanut ne joko itse tai yhdessä vanhemman kanssa.
Miehelle myös vastuuta ruuista ihan samalla tavalla.
Kesällä ruuanlaittaminen helppoa ja nopeaa. On uudet perunat, kukkakaalit, sipulit porkkanat. Viereen kalaa grillattuna, paistettuna, uunitettuna. Thats it.
Ap, lopeta se miehen ja teinien passaaminen. Kuoleeko ne nälkään, jos et tee niille ruokaa?
Googleta Feelia. Olen tilannut kaksi kertaa viikon ruuat 4:lle henkilölle alle 60€/7pv ruuat. Ne tulevat vakuumipakkauksissa ja vievät jääkaapista vain vähän tilaa. Vähän kuin tuunaa niitä ruokia, lisää mausteita, juustoa/kermaa niin ei paljon itsetehdylle häviä. Varsinkin keitot maistuu hyviltä. Kannattaa testata!
Yhdellä lomalla söin lähinnä vaan uncle bens valmisriisiä, helppo ja supernopea 1-3 minuuttia mikrossa ja valmista, sen lisäksi esim. salaattia, keksejä, jugurttia.
Missä sanoin noin? Quuppaa? Typerys.