Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuttu nainen ei lähtenyt treffeille koska olen hänen mielestään liian köyhä

Vierailija
11.07.2021 |

Tunnemme yhteisen ystävän kautta, ja olin tuntevivani pientä kemiaa välillämme.

Ehkä kemiaa olikin, mutta nainen ei suostunut tapaamaan minua kahden kesken koska olen kuulemma liian köyhä.

Eihän sillä miehen varallisuudella pitänyt olla väliä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että hänen piti keksiä joku nopea tekosyy, henkiseen kapasiteettiin vetoaminen voisi olla loukkaavampaa.

Vierailija
22/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tuota samaa tekosyytä kun en halua sanoa, että tyrkkymies haisee, on juntti, ei ole tarpeeksi älykäs tms.

Olen nimittäin itse pienituloinen eikä ole velattomasta asuntovarallisuudesta huolimatta varaa elättää miestä, joka kuluttaa kaikkea enemmän kuin minä.

Lapset tein itseäni matalammin koulutetun ja köyhemmän miehen kanssa, jolla oli pieni leuka ja pituutta 172 cm. Itse olen 173 cm. Ai juu, hän oli myöskin nuorempi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyshän on helppo hoitaa Kokoomuksen opeilla, ap. Laitat vain 500 kuussa osakkeisiin ja rahastoihin.

Vierailija
24/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole velvollinen selittämään ap:lle miksi ei halua köyhää miestä. Eikä ottamaan jotain tyyppiä jonka kanssa ei halua olla että nallekarkit menis tasan. Ja kenenkään miehen ei tarvi ottaa jotain rahojensa kuppaajaa. Jokainen ihminen on oman elämänsä subjekti eikä objekti.

Vierailija
25/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja mun kanssa ei oo lähdetty treffeille kun olin köyhä. Selvisin siitä ihan ilman ininää.

Vierailija
26/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä hoetaan täällä nyt joka päivä? Ja kuka on sanonut, ettei sillä ole väliä?

Nainen saa päättää itse, ettei ota köyhää lusmua.

Mies saa myös päättää, ettei halua köyhää lusmua.

Joku toinen nainen haluaakin köyhän lusmun.

Ja joku mieskin haluaa köyhän lusmun.

Ja nämä kaikki variaatiot ovat okei!

Onko siis pienipalkkaista työtö 40h/viikossa tekevä mies lusmu?

Ahaa, no kai se on sitten sama jäädä tuille elämään, kun rahamäärä ei juuri poikkea

No sitten olet paitsi paksupäinen myös lusmu.

Minä en ole kaunis nainen. Pakkeja on tullut. En ihmettele sitä.

Vierailija
27/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hourille on ykkösasia tuo varallisuus.

Vierailija
28/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin rikas kuin köyhä, ehdottomasti. Mieluummin kaunis kuin ruma. Mieluummin fiksu kuin tyhmä. Mieluummin kiva kuin törppö. Mieluummin normaalipainoinen kuin lihava jne jne jne. Mieluummin hyvä kuin huonompi.

Joo, mutta naisille miehen rikkaus painaa vaakakupissa enemmän kuin kaikki muut ominaisuudet yhteensä

Ok, hyvä tietää. Tuli ilmeisesti ap:lle siis yllätyksenä? No, toivottavasti tämän jälkeen ei tarvitse tehdä yhtä tyhmiä avauksia.

P.S. Ilmoitettu asiattomaksi provoilun perusteella.