tuttu nainen ei lähtenyt treffeille koska olen hänen mielestään liian köyhä
Tunnemme yhteisen ystävän kautta, ja olin tuntevivani pientä kemiaa välillämme.
Ehkä kemiaa olikin, mutta nainen ei suostunut tapaamaan minua kahden kesken koska olen kuulemma liian köyhä.
Eihän sillä miehen varallisuudella pitänyt olla väliä?
Kommentit (28)
Voisitko jo lopettaa nämä aloitukset ja keksiä vaihteeksi jotain uutta, moido.
Ja siihen hänellä oli täysi oikeus. Mene mieluimmin rannalle kuin ulise tuosta loppupäivä täällä.
Miksi tätä hoetaan täällä nyt joka päivä? Ja kuka on sanonut, ettei sillä ole väliä?
Nainen saa päättää itse, ettei ota köyhää lusmua.
Mies saa myös päättää, ettei halua köyhää lusmua.
Joku toinen nainen haluaakin köyhän lusmun.
Ja joku mieskin haluaa köyhän lusmun.
Ja nämä kaikki variaatiot ovat okei!
Uli sepustaa näitä provojaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä hoetaan täällä nyt joka päivä? Ja kuka on sanonut, ettei sillä ole väliä?
Ja joku mieskin haluaa köyhän lusmun.Ja nämä kaikki variaatiot ovat okei!
Onko siis pienipalkkaista työtö 40h/viikossa tekevä mies lusmu?
Ahaa, no kai se on sitten sama jäädä tuille elämään, kun rahamäärä ei juuri poikkea
Minulle kävi sama. Neidin naama tosin venähti kun selvisi että minulla on omaisuutta reippaasti enemmän kuin päälle päin näkyy. Mutta hyvä näin, etsin parisuhdetta enkä h***aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, no kai se on sitten sama jäädä tuille elämään, kun rahamäärä ei juuri poikkea
Miten menikin noin tunteisiin. Ei, en sanonut, että kaikki pienipalkkaiset ovat lusmuja. En.
Käytin esimerkkiä.
Yksi nainen ei halua yhtä köyhää lusmua. Missään kohtaa ei sanota, että kaikki köyhät ovat lusmuja.
Miksi mä edes vastailen tällaisiin? Opetelkaa luetunymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi sama. Neidin naama tosin venähti kun selvisi että minulla on omaisuutta reippaasti enemmän kuin päälle päin näkyy. Mutta hyvä näin, etsin parisuhdetta enkä h***aa.
Juu, hyvä tosiaan niin. Onko sinulla joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Unelmissasi kävi noin. Oikeasti se Köyliöllä sijaitseva sähkötön ja vedetön kylmä mökki ei täytä kriteerejä "omaisuutta reippaasti".
Tuo on hyvä selitys, jos tai oikeastaan kun yksinkertainen palstamies uskoo.
Rehellinen vastaus: hän ei ollut kiinnostunut sinusta.
tavis palkka ei kaikkia vaan kiinnosta.
100 x palkka on harvinaisempi ja
rahallahan saa niinku tiedämme kaikki.
Kaikki on 10x parempaa jos isket
rahaa 20x johonkin.
Mieluummin rikas kuin köyhä, ehdottomasti. Mieluummin kaunis kuin ruma. Mieluummin fiksu kuin tyhmä. Mieluummin kiva kuin törppö. Mieluummin normaalipainoinen kuin lihava jne jne jne. Mieluummin hyvä kuin huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin rikas kuin köyhä, ehdottomasti. Mieluummin kaunis kuin ruma. Mieluummin fiksu kuin tyhmä. Mieluummin kiva kuin törppö. Mieluummin normaalipainoinen kuin lihava jne jne jne. Mieluummin hyvä kuin huonompi.
Joo, mutta naisille miehen rikkaus painaa vaakakupissa enemmän kuin kaikki muut ominaisuudet yhteensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, hyvä tosiaan niin. Onko sinulla joku ongelma?
Ei. Onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmissasi kävi noin. Oikeasti se Köyliöllä sijaitseva sähkötön ja vedetön kylmä mökki ei täytä kriteerejä "omaisuutta reippaasti".
Ihan miten vain.
Jos nainen treffailee löytääkseen miehen lapsentekoon, lapset on parempi tehdä rahaa omaavan miehen kanssa koska lapsiin menee rahaa. Naisen oma ansiokehitys typistyy lapsenteosta joten apukäsiä ja rahaa tarvitaan.
Voihan sen nähdä pinnallisena mutta kun lapsentekoikä on naisilla lyhyt, se kannattaa optimoida pitämällä jonkinlaista "raharajaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet paitsi paksupäinen myös lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta naisille miehen rikkaus painaa vaakakupissa enemmän kuin kaikki muut ominaisuudet yhteensä
Sinulla oli tästä ihan oma empiirinen tutkimus, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kovin rikkaan miehen haluaisi niin ulkomaille olisi lähdettävä. Täällä miesten rikkaudet on niin maltillisia että peittoan itse heistä sillä saralla useimmat.
0/5