Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla reippaasti aikuinen joka ei ole koskaan seurustellut?

Vierailija
11.07.2021 |

Jota ei ole, eikä itsekkään ole ketään rakastanut (romanttisessa mielessä)?

Joka on aina yksin kuin muilla on pari, jopa monia ollut?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut mutta olen ollut rakastunut ja luulen että pari on rakastunut minua. Ei tunnu miltään koska tiedän että voin löytää rakkauden halutessani

Vierailija
2/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta, yksinäiseltä.

En ymmärrä miksi edes olen täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvältä, näin vuoden jälkeen edellisen suhteen kariutumisesta.

Vierailija
4/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä kuulut kysymyksen kohderyhmään?

Vierailija
5/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta. Miettii miksi juuri minä en kelpaa kenellekään, vaikka "huonommat" tutut kelpaavat.

Vierailija
6/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueppa aloitus uudelleen, tämä oli tarkoitettu heille, jotka eivät ole ikinä olleet parisuhteessa.

Vierailija
7/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän olo vähän epänormaalilta vaikuttaa, ikäänkuin en olisi kasvanut jollain tapaa aikuiseksi ollenkaan ja olen edelleen siellä jossain päiväkotiasteella mitä vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissäolemiseen tulee.

Vierailija
8/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun ikää on tullut, toivoisin, että en olisi koskaan ollut parisuhteissa.

Vierailija
9/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu oikein miltään. Samalta kuin vaikka se, että en ole koskaan hypännyt benjihyppyä, syönyt simpukoita tai käynyt Ranskassa.

Vierailija
10/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin varsin kokematon ikäisekseni kun yli nelikymppisenä minulla on ollut vain yksi mies ja siitäkin on pian 20 vuotta aikaa. Eikä rakastanut minua oikeasti. Voin kuitenkin lohduttautua ajatuksella, että olen kokenut mitä parisuhde on, eikä se ole mikään avain onneen. Päinvastoin se saattaa tuhota mielenterveyden. Kaikki riippuu siitä minkä laatuisen suhteen saa/joutuu kokemaan. On helpompi kestää yksinäisyyttä kun tietää sen. Mutta kyllä minäkin välillä kiusaan itseäni ajatuksella, että kukaan mies ei mua ole rakastanut, enkä ole edes koskaan kokenut hyvää seksiä. Sitä velloo sitten niissä ajatuksissa aikansa, mutta sitten vaan jatkaa taas tätä turhaa elämää. 

Vierailija
11/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta. Miettii miksi juuri minä en kelpaa kenellekään, vaikka "huonommat" tutut kelpaavat.

Ehkä sä oletkin niitä huonoja huonompi. Joskus kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
12/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Vierailija
13/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä oletkin niitä huonoja huonompi. Joskus kannattaa katsoa peiliin.

Sitä olenkin miettinyt viimeiset 10 vuotta, mutta en keksi miten olen huonoja huonompi. Vaikea siis tehdä asialle mitään.

Vierailija
14/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. En ottaisi naista riesakseni vaikka maksettaisiin.

Vierailija
15/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti parisuhteen muodostuminen on paljon monimutkaisempaa kuin että kuinka "hyvä" ihminen olet. Ei muut voi edes tietää mitään sun hyvyydestä. Ylipäätään hyvyys tulee ilmi vasta vuosien yhdessäolon jälkeen, kun alkuhuuma on ohi ja ihmisen hyvyys joutuu kunnolla testiin, että löytyykö sitä ylipäätään vai ei. 

Tärkeintä parisuhteen muodostumisessa on sosiaalisuus ja riskin otto. Jos et tutustu ihmisiin etkä uskalla päästää ketään lähelle, et saa parisuhdetta vaikka olisit maailman ihanin ja kiltein ihminen ja ihan kivan näköinenkin vielä. 

Vierailija
16/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsestäni tuntuu, että olen jäänyt jostain tärkeästä paitsi.

Vierailija
17/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sulla ei olisi niitä kokemuksia takana, todennäköisesti kaipaisit parisuhdetta. 

Vierailija
18/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu mitenkään erityisemmältä, useimmiten olen tyytyväinen, että saan mennä päivän päätteeksi yksin rauhalliseen kotiin, eikä ole koskaan mitään suhdeongelmia selviteltävänä. Joskus kaipaa läheisyyttä ja vaikeissa elämänvaiheissa tukea, mutta ilmankin on pärjätty oikein hyvin.

Vierailija
19/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhalta. Yksinäistä tumputusta tässä saatanan betonikuutiossa. On mulla kyllä ystäviä ja harrastuksia.

Vierailija
20/44 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

En koe parisuhteen hyvien puolien riittävän peittoamaan huonoja puolia. En myöskään ole nähnyt koskaan lähipiirissäni sellaista parisuhdetta, jossa haluaisin olla. Pari ensimmäistä vuotta voi olla mukavaa, mutta sitten alkaa alamäki. Moni on suhteessa rahan/ lasten/tottumuksen takia.