Tänään tehdään histoiaa. Reilu tunti Richard Bransonin avaruuslentoon.
Pakkohan tällainen historiallinen tapahtuma on katsoa, onneksi livestriimejä löytyy.
Kommentit (98)
40'000 jalkaa
kohta lähdetään kovaa!
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi minua ei tunnu kiinnostavaan yhden biljonäärin hauska seikkailu- ja rahanhaaskausmatka avaruuteen?
Oot mahdollisesti hieman takakireä ihminen.
Tulee vaan Bransonin hehkutusta ihan kuin jotain muistovideoita nuo vaikka se ei ainakaan vielä ole kuollut
Vierailija kirjoitti:
40'000 jalkaa
kohta lähdetään kovaa!
Puhuivat noin 3-3,5G kiihtyvyydestä.
Mikä tuo Unity22 live on ilmassa vaikka ei se edes ole lähtenyt vielä
Heiluttelevat kohta pilvenreunalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Unity22 live on ilmassa vaikka ei se edes ole lähtenyt vielä
Varmaankin mainoskuvaa.
Tosta ei saa mitään selvää onko ne nyt jo ilmassa vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tulee hiilidioksidipäästöjä per km?
Johan tännekin piti tekopyhyyttä tulla julistamaan. Voithan pidättää hengitystä tuon lennon ajan kompensoidaksesi.
Tylsämielinen takakireä tekopyhä ilmoittautuu. Valitettavasti en ole noista mitään, ja juuri siksi ihmettelen tätä logiikan puutetta. Ovatko nämä tyypit ilmoittaneet tekevänsä kompensoivia toimenpiteitä vai miksi asia on ok? Kuulutko sinä niihin, joiden mielestä sinun jälkiäsi kuuluu jonkun muun siivota, koska sitä vartenhan olet ylipäätään olemassa. Todistaaksesi itsellesi, että et ainakaan ole huonoista huonoin koska voit laittaa muut hoitamaan omat hommasi?
Vai miksi minun pitäisi pidättää hengitystä jotta Bransonin ei tartte?
Vierailija kirjoitti:
280'000 jalkaan pääsivät!
n 85km sitten, ei mennyt kansainvälinen avaruusraja rikki.
Vierailija kirjoitti:
Tosta ei saa mitään selvää onko ne nyt jo ilmassa vai ei
Yhtä epäselvää kuin "ufo videot", feikki studio tavaraa.
Kun pelkkänä raketin painolastina olevat silmäätekevät raharikkaat eivät välitä ilmastoteoista, niin on turha vaatia taviksiakaan niitä tekemään.
Elelen siis hyvällä omallatunnolla ilmaston vuoksi mistään tinkimättä aivan samoin kuten olen tehnyt kymmeniä vuosia.
Laskeutuessa 240 mailia/h ja pieni potkuri kone lensi rinnalla? tosi uskjottavaa materiaalia.
Kone maassa ja lentokorkeus näytti yli 4000 jalkaa?
Ette kai te usko, että ne missään avaruudessa. Eiköhän se maassa ole kuvattu. Kuten kuulennotkin.
Vierailija kirjoitti:
Laskeutuessa 240 mailia/h ja pieni potkuri kone lensi rinnalla? tosi uskjottavaa materiaalia.
Se kone oli Embraer Phenom 300 jonka huippunopeus on 518mph.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kone oli Embraer Phenom 300 jonka huippunopeus on 518mph.
Videolla näkyi potkurikone, ei lähelläkään tuota mallia.
Missä studiossa tuo kuvataan?