Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka ei ole koskaan ollut humalassa?

Vierailija
29.10.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia ihmisiä? Kai niitä on..

Vierailija
2/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mitä tarkoitat humalatilalla. En ole koskaan ollut niin päihtynyt etten olisi ollut aivan toimintakykyinen. Enkä ole oikeastaan koskaan kärsinyt krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu mitä tarkoitat humalatilalla. En ole koskaan ollut niin päihtynyt etten olisi ollut aivan toimintakykyinen. Enkä ole oikeastaan koskaan kärsinyt krapulaa.

Tämä on uskomatonta.

Vierailija
4/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy - en juo/nauti alkoholia juurikaan. Laukaisee niin pahan migreenin. Migreenikohtaus alkaa ennen humaltumista. 

Vierailija
5/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut pienessä hiprakassa, join n. 2/3 tölkkiä siideriä. Sen enempää en ole koskaan alkoholia käyttänyt. En edes oikein tiedä miksi. Ei ole vaan koskaan kiinnostanut. Ehkä oon vähän vastarannankiiski, eikä omalle juomiselle syyksi riitä vain, että muutkin tekee niin. Alkoholi maistuu lisäksi pahalta.

T. nainen 36 v

Vierailija
6/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan humalaksi? Olen kyllä oksentanut ja sammunut, joskus joutunut putkaankin. En ole kuitenkaan ollut niin kovissa promilleissa kuin kokeneemmat alkoholinkäyttäjät.

Vierailija
7/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole koskaan ollut humalassa. Viina on niin pahaa, etten saanut juotua. Lakkasin yrittämästä.

Vierailija
8/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on hermomyrkkyä keholle, en ole myöskään koskaan kokeillut tupakkaa enkä huumeita. Ei vain kiinnosta mikään noista.

Vierailija
9/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole koskaan käyttänyt alkoholia. Olen 76v niin eiköhän tuo loppuelämäkin mene ilman viinaa.

Vierailija
10/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho on sielun temppeli eikä sille mitä tahansa saa tehdä. Keho on meillä vain hetken lainassa.

Vierailija
11/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todella vähän alkoholia ja harvoin.

Mutta vähän käyttäjäksi minulla on varmaan hyvä viinapää koska joku lasillinen ei pahemmin tunnu missään.

Lähinnä kun juon, juon maun takia.

Humaltumisen tunteesta en ole koskaan pitänyt.

Vierailija
12/37 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen juonut *lkoholia vain kerran. Oli niin k*malan makuista, että yksi m*istiainen riitti. Ei ole muutenkaan koskaan kiinnostanut, koska olen nähnyt läheltä *lkoholistien r**yyppäämistä. Mikä tässä muuten on kielletty sana, kun ei sitten millään julkaista?

Vierailija
13/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikypäsenä dokasin vuoden joka viikonloppu. Sit olin 10 vuotta että join kännit max 4 krt vuodessa. Oon nyt 25 vuotta urheillut tavoitteellisesti.

Nyt yli 40 ja juon alkoa 2-3 krt vuodessa ja kerralla juon max 4 olutta. Eli eipä musta sen juopomoaa tullut

Urheilen edelleen 4-5 lajia säännöllisesti

Vierailija
14/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 50v, vielä en ole kokenut tarvista juoda viinaa tai humaltua. Tuskinpa tulen kokemaankaan.

Vierailija
15/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ihmisiä vaivaa 😂😂

Vierailija
16/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut päihtynyt. Joitakin alkoholituotteita olen maistanut mutten koskaan kokonaista annosta; viskin mausta pidän. En vain koskaan ole kokenut tarvetta humaltua. Se on minulle yhtä neutraali asia kuin se, etten koskaan ole kokenut tarvetta myöskään lentää kuumailmapallolla: ei vain ole tullut tehtyä.

Olen 32-vuotias nainen ja jätin oikeastaan kaikki aikuisten jutut tekemättä: en ole koskaan käynyt treffeillä, ollut parisuhteessa tai suudellut. Keskityn tutkimustyöhöni ja harrastuksiini. Ei se sen kummempaa ole. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
17/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin yksi +70.

Vierailija
18/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan ollut humalassa. Aina kun lähden bailaamaan niin herään aamulla ilman mitään muistikuvaa mitä tapahtui.

Vierailija
19/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut humalassa. Siihen, miksi en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, on eri elämänvaiheissa ollut erilaisia tekosyitä. Oikea syy on kuitenkin se, että en halua päätäni yhtään enempää sekaisin kuin se on luonnostaan.

Vierailija
20/37 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥳👋 ---

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän