Ihmisistä tulee negatiivinen vaikutelma, jos pääosin kommunikoi ihmisten kanssa tämän palstan välityksellä
"Oikeassa" elämässä ihmiset ovat huomattavasti mukavampia, ymmärtäväisempiä ja inhimillisempiä, jopa ne oman lähipiirini tunnekylmimmät tapaukset. Ihmeellistä.
Kommentit (5)
Onko kukaan muu havainnut vastaavaa? On siis iloinen yllätys, kun tapaa ihmisiä livenä, kun ovatkin ihan erilaisia ja positiivisessa mielessä. Olen varma, että tämän palstan kirjoittajakunta on jollain tavalla hyvin vinoutunut otos ihmisistä ja sellaisia, joilla on todella vähän oikeassa elämässä mitään järkevää ja hyödyllistä tekemistä.
Totta. Kun käyn pari kertaa viikossa kaupassa, mietin koko ajan onkohan tuo vastaantulija se, joka aamusta iltaan haukkuu täällä naisia "talvihuoriksi" tai "vajakkiämmiksi", se jolle eivät kelpaa lääkkeet koska Kela korvaa niitä, vai se, joka haluaa pitää naisia vankina kellarissa.
Tämä nyt on se viho viimenen paikka jos ihan oikeasti kaipaa juttuseuraa:
Täällä näyttää kun lasketas kaikki pa…ska
Sisuksista ulos:
” Sitä suu puhuu mitä ❤️ On täynnä”.
Juu saman olen huomannut. Ja huokaisen helpotuksesta, kun ihmiset onkin ystävällisiä livenä.
Mulla siis normaalissa arjessa vapaa-ajan kommunikointi ihmisten kanssa on lähinnä small talk kaupanmyyjän kanssa ja tåmä palata.