deittailemani mies haluaa puida perinpohjaisesti kaikki pienimmätkin väärinkäsitykset
En jaksa enää! Olen aina tähän asti kuvitellut että keskusteleminen on minulle tärkeä asia parisuhteessa. Näin kunnes tämä nyt deittailemani tyyppi tuli kohdalle.
Olemme todella kevyesti tapailleet (tai minä kevyesti, hän ilmeisesti ei niinkevyesti) muutamia viikkoja. Hän on hyvin oikeudentajuinen ja elämässä tärkeintä on yrittää elää "oikein". Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos minä en toimi juuri niin kuin hän on olettanut tai on tullut jokin väärinymmärrys/kommunikaatiokatkos tms. niin sitä asiaa keskustellaan läpi joka näkökulmasta tuntikaupalla. Olen aina aivan poikki näiden keskusteluiden jälkeen ja tuntuu, että kärpäsestä tehdään härkänen, enkä tiedä oikein mitä tehdä.
Esimerkiksi: minulla oli todella kiireinen ja stressaava päivä ja hän oli soittanut, joten laitoin nopeasti viestin että sopiiko jos soitan takaisin noin x tunnin kuluttua. Noh, tietenkään en ehtinyt juuri siihen x aikaan, vaan vasta tuntia myöhemmin. Tätä asiaa käytiin sitten puhelimessa läpi 45 minuuttia (!) että mitä tässä oikein tapahtui ja oliko tämä arvojen mukaista toimintaa jne jne. Myönnän, että minun olisi pitänyt laittaa viesti että hei, en ehdikään soittaa vielä, mutta töissä oli tilanne päällä ja ajattelin että ei se ole niin tarkkaa.
Vaan kun on :D
Nyt mietin, vieläkö yritän ja jos en niin miten uskallan edes ilmoittaa että tapailu on tässä, kun en halua kolmea tuntia käydä läpi tätä asiaa joka mahdollisesta näkökulmasta. ja ei, deittailun lopettaminen viestillä ei ole mitä haluaisin tehdä, mutta en myöskään halua että olen taas maratonkeskustelussa puhumassa aristoteleesta lähtien mitä tämä suhde on kenellekin tarkoittanut ja loppupäivä menee toipuessa....
Kommentit (22)
Mitä eikö keskustelut kelpaakaan, naiset nimenomaan tinder profiilien teksteissä vaativat miehiltä pitkiä keskusteluita.
Jonkinlainen mielenterveyden tms. häiriö hänellä. Sanoisin kyllä eron syynkin suoraan, eli ettet todellakaan halua jauhaa pikkuasioista tuntikausia.