Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lempikuukausi on lokakuu

Vierailija
11.07.2021 |

Lokakuun loppu. Kun on jo vähän kirpeyttä ilmassa, lehdet maassa ja ilma tuoksuu niin raikkaalta.
Aurinkoiset lokakuun aamut ♥️
Ihanaa kun saa pukeutua. Rakastan myös sateita. Ihana kävellä katulamppujen alla ja musta asfaltti on märkä ja valo hieman heijastuu siitä. 3 kuukautta vielä, niin alkaa minun ehdottomasti lempikuukausi.
Mikä on sinun ja kerro miksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä maininnut joulukuuta? Mulle se on vuoden kohokohta ja ehdoton suosikkini. Ei varmaan tarvitse edes perustella.  :)

P.S. Miksi näihin(kin) kommentteihin tulee alapeukkuja? Kysehän on mieltymyksistä ja makuasioista.

Vierailija
22/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kesän kuukausista, jos olisi omakotitalo veden äärellä ja pihalla paljon varjostavia puita. Mutta kun ei ole, niin en tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lokakuu on paras kuukausi.

Tykkäsin ennen talvesta myös ja tykkään siitä edelleen, etenkin kovilla pakkasilla, mutta syksy ja erityisesti lokakuu on ihanaa aikaa.

Vierailija
24/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys, loka ja marraskuu . Elokuu, jos ei ole liian kuumaa. Tammikuussa alkaa jo ahdistaa tuleva kesä. Valoisuuskin lisääntyy, en tykkää. Toukokuu on paha. Kesä ja heinä pahimmat.

Vierailija
25/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin kesän kuukausista, jos olisi omakotitalo veden äärellä ja pihalla paljon varjostavia puita. Mutta kun ei ole, niin en tykkää...

Eli mikä siis on tässä tilanteessa lempikuukautesi?

Vierailija
26/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vuodenajat on omalla tavallaan ihania, parhaimmillaan. Kesäkuukaudet on kuitenkin oma suosikki. Heinäkuu, jos yksi pitää valita.

Eikö olisikin tympeää jos ympäri vuoden olis ainoastaan kesäsäätä.

Tammi-ja helmikuukin on mukavia kuukausia, pakkastakin voi olla reippanlaisesti, kävellessä narskuva lumi on jotenkin hieno juttu.

Hyttyset ja muut kiusankappaleet on pois, lumityötkin on välillä mukavaa puuhastelua.

Vierailija
27/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammi-helmikuu. Kun on tykkylunta puissa ja pakkasta. Parhaat hiihtokelit.

Vierailija
28/28 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole vielä maininnut joulukuuta? Mulle se on vuoden kohokohta ja ehdoton suosikkini. Ei varmaan tarvitse edes perustella.  :)

P.S. Miksi näihin(kin) kommentteihin tulee alapeukkuja? Kysehän on mieltymyksistä ja makuasioista.

Ah, joulukuu todellakin. Se kuukausi on pelkkää juhlaa 6.12 alkaen aina uuteevuoteen asti. Jos täällä etelässäkin olisi lunta ja pakkasta, niin joulukuu saisi kestää vaikka 3 kuukautta 😊