Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pitää kävellä, että on hyötyä?

Vierailija
11.07.2021 |

Jos ei urheile yhtään, eikä hyötyliikuntaakaan juurikaan tule, niin kuinka pienestä kävelystä on hyötyä terveyden tai ulkonäön kannalta?

Miten vaikkapa 1 t lisäkävely päivittäin tekee (melko rauhallinen tahti/keskiverto tahti). Paljon tuossa kuluu kaloreita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2-3 kilometriä päivässä!

Vierailija
2/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kalorilaskurista. Kaikesta kävelystä on enemmän hyötyä kuin paikoillaan istumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelystä on paljon muuta hyötyä kuin kalorinkulutus.

Vierailija
4/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö aikaanne kalorien laskemiseen, se on aivan turhaa. Poistakaa vain ruoasta kaiken pahimmat kaloripommit ja kävelkää. Parantunut olo kertoo kehityksen ja ruokkii positiivisra kierrettä. Itse kävelen luonnossa, poluilla ja mäkisissä maastoissa. Se on tehokasta ja monipuolista verrattuna tasaiseen tiehen. Tehkää kävelystä kiinnostavaa vaikkapa pokemon go:n kautta. Itse tarkkailen luontoa. Tunti päivässä riittää jo huimiin muutoksiin.

Vierailija
5/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lenkkeillyt tunnin-puoltoista huhtikuusta lähtien joka päivä enkä huomaa mitään eroa. Painokaan ei ole tippunut yhtään koska syön kuin hevonen (kiitos masennuslääkkeiden lisäävän ruokahalun). Kävelen koska lekuri suositteli masennuksen hoitoon (eipä kyllä ole siihenkään auttanut).

Vierailija
6/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 min riittää.

Vierailija
7/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö aikaanne kalorien laskemiseen, se on aivan turhaa. Poistakaa vain ruoasta kaiken pahimmat kaloripommit ja kävelkää. Parantunut olo kertoo kehityksen ja ruokkii positiivisra kierrettä. Itse kävelen luonnossa, poluilla ja mäkisissä maastoissa. Se on tehokasta ja monipuolista verrattuna tasaiseen tiehen. Tehkää kävelystä kiinnostavaa vaikkapa pokemon go:n kautta. Itse tarkkailen luontoa. Tunti päivässä riittää jo huimiin muutoksiin.

Miten huimiin?

Vierailija
8/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso kalorilaskurista. Kaikesta kävelystä on enemmän hyötyä kuin paikoillaan istumisesta.

Nuo kalorilaskurit on ihan hömppää.

Vierailija
9/9 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelystä on paljon muuta hyötyä kuin kalorinkulutus.

Mitä hyötyä erityisesti?