Vain intiaanin näköiset miehet kelpaa
Kommentit (60)
Rakastan näiden intiaaneiksi kutsuttujen alkuperäisihmisten viisautta ja olen lapsesta saakka tuntenut jotain sanoin vaikeasti määriteltävää yhteenkuuluvaisuutta heidän kanssaan. Jopa ulkonäössäni on jotain yhteneväistä, erityisesti nyt kun minulla on pitkät hiukset.
Wakan Tanka ei milloinkaan jätä auttamatta niitä, jotka etsivät häntä puhtain sydämin.
(Musta Hirvi)
- juokseva hirvi-
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ok jos joku tykkää tietynlaisista ihmisistä. Onko teille? Tuntuu että osalle kommentoijista ei ole, ja se on jotenkin huvittavaa.
Onko sinusta ok, jos suomalaismiehellä olisi jotain ehtoja naisen suhteen? Vai onko se alapeukun paikka?
Myös Masait ovat jees. Joku yrittäjä voisi tuoda heitä laivoilla tänne Suomeen. Olisi heistäkin kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ok jos joku tykkää tietynlaisista ihmisistä. Onko teille? Tuntuu että osalle kommentoijista ei ole, ja se on jotenkin huvittavaa.
Onko sinusta ok, jos suomalaismiehellä olisi jotain ehtoja naisen suhteen? Vai onko se alapeukun paikka?
Saa olla esteettisiä mieltymyksiä. Minä pidän intiaanimaisista piirteistä miehellä mutta en silti hauku kaikkia muun näköisiä miehiä maanrakoon, toisin kuin palstamiehet.
Ethan näyttää olevan perus arabin näköinen pitkällä tukalla vaan. Näitähän kävelee vastaan harva se päivä ihan täällä Hämeessäkin. Kauniskasvoisia miehiä kyllä osa, että ymmärrän miksi näistä viehätytään versus suomalainen pottunokka.
Vierailija kirjoitti:
Myös Masait ovat jees. Joku yrittäjä voisi tuoda heitä laivoilla tänne Suomeen. Olisi heistäkin kysyntää.
Tykkään kanssa. Saataisiin Suomeen pitkäsäärisiä jälkeläisiä.
Olen vakuuttunut, että jos lisääntyisin masai-miehen kanssa, jälkeläisestämme tulisi huippumallin näköinen, tyyliin Naomi Cambell.
Mun mies onkin kuin istuva härkä:D
Valtava lemmensapeli jöpötti kuin toteemi, julmana kutsuvana. Intiaanipäällikkö tuuhea sulka käytteli toteemiaan asiantuntevin ottein, heti aamusta päästeli aika haipakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kanssa. Saataisiin Suomeen pitkäsäärisiä jälkeläisiä.
Olen vakuuttunut, että jos lisääntyisin masai-miehen kanssa, jälkeläisestämme tulisi huippumallin näköinen, tyyliin Naomi Cambell.
Masailla on hyvät urheilijan geenit. Juoksevat leijonia pakoon harva se päivä. Paitsi että eivät taida haluta olla Suomessa.
Mulla oli nuorena kanadalainen poikaystävä, jonka äiti on/oli apassi. Isä oli/on intialainen.
Oli kiva poika kyllä hän.
Vierailija kirjoitti:
Valtava lemmensapeli jöpötti kuin toteemi, julmana kutsuvana. Intiaanipäällikkö tuuhea sulka käytteli toteemiaan asiantuntevin ottein, heti aamusta päästeli aika haipakkaa.
Masait parittelevat vain takaapäin. Turha odottaa mitään hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. On katsottu rankasti romantisoituja inkkarileffoja joissa usein näyttelijä ei ole edes intiaani ja kuvitellaan niiden olevan totta.
Niin minustakin. Petos on petos. Ja kunnia menee rakkauden ohi. Tosioloissa tuo nainen olisi päättänyt päivänsä.
The story is loosely based on the real Anna Morgan who was taken by Cheyenne Indians for approximately one year before being returned to her husband.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masait parittelevat vain takaapäin. Turha odottaa mitään hellyyttä.
Tuuheasulka myös lähetyssaarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen hengenheimolaisuutta intiaanien kanssa. Kerran eräs intiaani tuli Manskun mäkkärissä juttelemaan minulle ja sanoi, että me olemme samanlaiset. Meidän sielut. (Aito punaniska, jolla oli käyrä komea nenä). Voisin kuvitella asuvani tiipiissä ja eläväni luonnonheimon elämää.
Eli joo, tykkään intiaaneista :)
Ne ei vaan enää asu tiipiissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok. Jokaisella on mieltymyksensä. Makuasioista ei voi kiistellä. Paitsi täällä näköjään voi : D
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehiä ole tuotu tänne jo ihan riittävästi?
Måneskinin Ethanissa meksikolaista sukujuurta
Ei hitto teillä on nolot jutut. Ja aivan helvetin rasistiset muuten myös.
Se on eri asia.