Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan sitä, että olisi tyttökavereita joiden kanssa hullutella ja hihitellä kaikelle :(

Vierailija
10.07.2021 |

Sellaista kun oli teininä ja parikymppisenä. Nyt kaikki on muuttuneet niin vakaviksi kun on miehet, omakotitalot, lapset, uraputket yms. En muista millon oltaisiin viimeksi nähty saatika naurettu yhdessä. Uusia kavereita tuntuu olla mahdoton löytää, kun kaikki ikäiseni on jo vakiintuneet perheellisiksi ja kiireisiksi uraohjuksiksi. Itse olen vielä huoleton sinkku, ja olen varmaan henkisesti vielä 21 vuotias. Onko muilla tälläistä "Ongelmaa"?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan voinut sietää tuollaisia "kanoja" edes teininä.

Vierailija
2/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just :D Olet varmaan näitä "yksi jätkistä" ja "en tule toimeen naisten kanssa!" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve hullutteluun ja hihittelyyn vähenee iän myötä.

Minä toivoisin kaveria, jonka kanssa keskustella maailman asioista.

Vierailija
4/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarve hullutteluun ja hihittelyyn vähenee iän myötä.

Minä toivoisin kaveria, jonka kanssa keskustella maailman asioista.

Miksei voisi tehdä molempia? 

Vierailija
5/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että uusia kavereita on todella hankala löytää. En tosin tiedä onko itsestä enää sen kummemmin hullutteluun, mutta jotain ihmisiä sitä ympärilleen kaipaisi.

Vierailija
6/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulet aukomaan päätäsi ketjuun, jonka aihe ei kosketa sinua? Ap tuskin on henkilökohtaisesti loukannut sinua mitenkään, paitsi olemalla sitä ihmistyyppiä, jota sinä et voi "sietää".

Häpeä.

t. ei-hullutteleva nainen

Vierailija
7/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan hulluttelua, hihittelyä sekä myös niistä maailman asioista puhumista.

Kaipaan myös että telkkarista tulisi tv-sarjoja (ei tosi-tv!), joita katsottaisi yksi jakso per viikko ja sitten voisi kaverin kanssa keskustella näistä sarjoista ja juonenkäänteistä. Nykyisin on sen seitsemää sorttia suoratoistopalveluja (kaikilla erit) ja sarjoja katsotaan miljoona jaksoa kerralla omaan tahtiin. Itse en jaksa katsoa monta jaksoa kerralla ja telkkarin sosiaalinen puoli on jäänyt täysin.

Vierailija
8/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa mitään kikatteluja, mutta toisten naisten seuraa ja tukea kylläkin. Olisi ihanaa jos olisi itsellä sellainen naisten susilauma tukemassa ja turvaamassa toisiaan ihan kaikessa. Lauman kanssa voisi jakaa arjen, eikä kenenkään tarvitsisi kasvattaa lapsia yksin. 

Vierailija
9/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana-aivoisten hommaa.

Vierailija
10/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minäkin kaipaisin sen kaltaisia "tyttökavereita" vaikka olenkin jo 61 v. Tällä hetkellä olen aika yksinäinen, viime vuonna kuoli hyvä naisystäväni, sitä edellisenä toinen. Yksi hyvä ystävä on, mutta hänkin asuu Floridassa. Itse asun Helsingissä. Olisi tosiaan mukava saada uusia ystäviä.

Vierailija
11/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat tärkeitä. Näin vanhemmiten suurin osa on joko kuollut tai olemme eriytyneet liikaa vuosikymmenien aikana.

On minulla onneksi vielä yksi ystävä jäljellä. Olemme tunteneet vasta 40 vuotta, mutta läheisiä siitä huolimatta.

Vierailija
12/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kaipaa mitään kikatteluja, mutta toisten naisten seuraa ja tukea kylläkin. Olisi ihanaa jos olisi itsellä sellainen naisten susilauma tukemassa ja turvaamassa toisiaan ihan kaikessa. Lauman kanssa voisi jakaa arjen, eikä kenenkään tarvitsisi kasvattaa lapsia yksin. 

Meitä on monta.

Vierailija
13/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmää olla yksin. Vaikka olisi se perhe. Ei mitään aitoa tukea mistään mihinkään.

Vierailija
14/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut sellaisia kavereita edes teininä ja juu kaipaisin kanssa. En jaksa ottaa tätä elämää kovin vakavasti ja nauraminen on ihanaa.

Vierailija
15/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukupuolella on väliä? Itse teen tuota vain poikien kanssa kun sellaisia osunut kohdalle, ei ole ketään sukupuolen perusteella tarvinnut etsiä tai rajata ulos.

Vierailija
16/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda teini-ikäsi ja hyväksy olevasi vanha.

Vierailija
17/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukupuolella on väliä? Itse teen tuota vain poikien kanssa kun sellaisia osunut kohdalle, ei ole ketään sukupuolen perusteella tarvinnut etsiä tai rajata ulos.

nyt sjw rauhoitut, kyllä nainen saa haluta toisen naisen seuraa ilman mitään inklusiivisuusajatuksia.

Vierailija
18/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaat kaverisuhteet (naiset ja miehet) on olleet just noita hihittely-juttuja. Ois kiva vieläkin.

Vierailija
19/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kaipaisin sellaista sivistynyttä naistenmiesten piiriä (siis ihan miehetkin saisivat sinne tulla, mutta ei mitään pariskuntakutuiltoja), jossa tehtäisiiin jotain yhdessä, vietettäisiin iltoja, uusiakin asioita. vaikka peli-ilta, viinin maisteluilta, juuston maisteluilta, leffailta, sarjailta, scifi-ilta, mediailta, puhetta politiikasta ilta, käynti taidemuseoissa + kahvit -päivä jne. ei mitään normia "olisi kiva juoruta" "valitetaan miehistä ja lasten rasittavuusesta" / "ryypätään ja röökataan".

Vierailija
20/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kavereita minäkin kaipaan! Olen ainoa sinkku ystäväpiirissä ja tuntuu tosiaan että muilla on menot perheiden kanssa yms. Olen siis 40-vuotias nainen. Uusia kavereita on todella vaikea löytää näin vanhempana. Laitan tähän sähköpostini jos joku haluaa kirjoitella ja tutustua; caramelalmond1@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi