Tiesittekö, vessan oven lukossa on se punainen merkki ihan tarkoituksella!
Kyllä! Se kertoo, että vessa on varattu. Silloin on ihan turha tulla ränkyttämään sitä vessan ovenkahvaa.
Kommentit (54)
Tiedätkö, että jossain se näkyy valkoisena? Itse pyydän anteeksi, jos erehdyn.
Nuo lukossa olevan vessan oven ränkyttäjät ovat todellakin raivostuttavia, aaarrggh! Varmaan joku lopettaa kusemisen tai paskantamisen sillä samalla sekunnilla ja tulee ulos, kun joku sitä kahvaa ränkyttää.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta tiesin. Ja silloin on ok pahoitella. Mutta jos se on punainen ja jäädään renkuttamaan pitkäksi aikaa, niin mitä hemmettiä? Viimeistään ensimmäisellä rykäisyllä pitäisi tajuta että koppi on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena näkyy ehkä yhdessä sadasta tapauksesta. Mutta kun noita oven ränkyttäjiä on tutuissakin vessoissa, kuten työpaikoilla.
No ihmiset on lakanneet uskomasta siihen viestiin, koska niin monissa vessoissa se lukon värin näyttäminen on epäkunnossa! Olen itsekin seissyt monta kertaa kuuliaisesti odottamassa punaista näyttävän vessamerkin takana vain tajutakseni lopulta, että ei siellä vessassa ole ketään, lukon merkkinäyttö on vaan rikki. Kun näin käy tarpeeksi monta kertaa, ei enää luota siihen, mitä se merkki näyttää. Tästä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset on lakanneet uskomasta siihen viestiin, koska niin monissa vessoissa se lukon värin näyttäminen on epäkunnossa! Olen itsekin seissyt monta kertaa kuuliaisesti odottamassa punaista näyttävän vessamerkin takana vain tajutakseni lopulta, että ei siellä vessassa ole ketään, lukon merkkinäyttö on vaan rikki. Kun näin käy tarpeeksi monta kertaa, ei enää luota siihen, mitä se merkki näyttää. Tästä on kyse.
Jäätkö silloin renkuttamaan minuutiksi ovea ja hyvässä lykyssä hetken päästä uudestaan, vai kokeiletko varovasti kahvasta aukeaako?
Minä ainakin rämppään sitä kahvaa siksi että siellä oleva tajuaisi tehdä tarpeensa nopeammin!
Olen ihmetellyt samaa kuin ap.
Miksi osa ihmisistä on niin vajaita, etteivät osaa tunnistaa vessan olevan jo varattu tai että liikennevalojen jalankulkunappia on jo painettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena näkyy ehkä yhdessä sadasta tapauksesta. Mutta kun noita oven ränkyttäjiä on tutuissakin vessoissa, kuten työpaikoilla.
Tunnustan tehneeni. Kerran odottelin 24 minuuttia ja sitten rupesin toimeen. WCstä tuli nainen peili kädessä ja oli siis meikkaamassa koska koskaan hän ei vetänyt vessaa. Itsellä senverta hätä että oli vähällä ennen potkinut. Tollo meikkaa vaikka oma peili kädessä. Aaaarght!
Niin ja vessapassilla pääsee punaisen merkinkin ohi!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa kuin ap.
Miksi osa ihmisistä on niin vajaita, etteivät osaa tunnistaa vessan olevan jo varattu tai että liikennevalojen jalankulkunappia on jo painettu?
Joitakin kiihottaa kahvan runkkaaminen.
Ränkytän ovea jotta tiedät että joku muukin haluaisi käyttää vessaa.
Suomessa sentään tajutaan tämä suhteellisen hyvin. Menkääpä Ruotsiin, niin siinä ihan kirjaimellisesti tullaan oven läpi😂. Se ovenkahvan repiminen ei todellakaan lakkaa, kun eivät tajua, että hei, siellä jopa voi olla joku.
Otan osaa. Sinulla on varmasti erittäin vaikea elämä jos tällainen asia harmittaa noin paljon. Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sentään tajutaan tämä suhteellisen hyvin. Menkääpä Ruotsiin, niin siinä ihan kirjaimellisesti tullaan oven läpi😂. Se ovenkahvan repiminen ei todellakaan lakkaa, kun eivät tajua, että hei, siellä jopa voi olla joku.
Toisaalta vain suomalainen osaa olla tuollaisessakin tilanteessa tuppisuuna siinä pöntöllä :D
Tsihihii olen tuo kahvan rämpyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta vain suomalainen osaa olla tuollaisessakin tilanteessa tuppisuuna siinä pöntöllä :D
Mun veli kuulemma sanoo aina iloisesti "sisään" jos joku renkkaa vessan ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan tehneeni. Kerran odottelin 24 minuuttia ja sitten rupesin toimeen. WCstä tuli nainen peili kädessä ja oli siis meikkaamassa koska koskaan hän ei vetänyt vessaa. Itsellä senverta hätä että oli vähällä ennen potkinut. Tollo meikkaa vaikka oma peili kädessä. Aaaarght!
Itsekkyyden huippu meikata julkisessa vessassa. Lastenhoitohuone(joka on yleensä yhdistetty inva-wc) on aina täynnä teinejä meikkaamassa. Ja samoin mammoille voisi infoa, ettei imetyssessio ole ok, jos lastenhoitohuone on inva-wc:n kanssa samassa tilassa.
Kuinka kauan mietit asiaa ennen kuin teit tuon oivalluksen?