Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti että oli ollut tosi kiva työmatka, otti päähän ja kovaa!

Vierailija
24.08.2006 |

Olivat syöneet linnassa 5 ruokalajin illallisen, kivaa iltaohjelmaa huippuluennot jne. Kuulemma niin upeat safkat ja viinit, että ikinä ei olisi noihin muuten varaa. Tälläisiä nämä matkat hänellä usein on. Milloin minä pääsen hemmottelemaan itseäni!?

Minä se taas täällä kotona hoitelen meidän lapsia ilman tukiverkkoa, ystäviä jne. kyllä taas ottaa päähän!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap:n lapset on?

Kyllä aikuisille tekee vallan hyvää päästä välillä muiden aikuisten seuraan.

Kuullostat masentuneelta ja jos sinulla ei ole sosiaalisia kontakteja kotiäitinä niin ei tuo homma varmasti itsestään helpota.

Jos äiti voi huonosti koko perhe voi huonosti. musta ei oo mikään itseisarvo hoitaa lapsiaan kotona kouluikään asti oman mielenterveyden hinnalla.

Vierailija
22/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toisen hehkuttelut ei kuulosta kovin mukavilta.

Silti itse töiden puolesta paljon reissanneena ja ihan hienoissa paikoissa illallisilla jne olleena voi todeta, että ei ne jutut kyllä kauaa jaksa innostaa, etenkin kun pitää koko ajan jaksaa jutella jotain tyhjänpäiväistä jonkun liiketuttavuuden kanssa. Mielelläänhän noissa paikoissa kävisi, jos sinne pääsisi oman puolisonsa kanssa, mutta työmatkat kyllä käyvät ihan työstä.

Ja kun työkseen matkustaa paljon, viettää vapaa-aikaa ihan mielellään kotona löhöillen, eikä aina ymmärrä, että se toinen, joka on aina kotona, kaipaisi vaihteluksi nimenomaan vaikka pientäkin matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äiti teen kausiluontoista työtä ja olen välillä 4kk ajan töissä 14 tuntisia päiviä ja mies aina 8h, miksi ihmeessä sinä tarvitset maks 6 tunnin työpäivän? Oletko vähän turhan paljon kiinni lapsissas ja kotona? Anna niille lapsillekin tilaa hengittää!

Vierailija
24/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan selvällä suomenkielellä, hyväntuulisesti ja syyllistämättä, että olet ajatellut tehdä jotain kivaa. Kerro vaikka (hymyillen), että tulit kateelliseksi niistä linnoista ja ruoista ja viineistä jahaluat itsekin jotain kivaa. Jos et itse keksi, mitä tekisit, pyydä miestäsi auttamaan ideoinnissa. - Itse olen ollut paljon onnellisempi, kun lakkasin odottamasta ja aloin järjestää itse. Sitä paitsi mieheni suostuu suunnitelmiini ihan täysin mukisematta ja järjestää työasioitaanikin niin, että pääsee hoitamaan lapsia sovittuina aikoina, mitä en olisi hänestä uskonut.

Vierailija
25/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ja kateus on mielessäsi päällimäisenä.

En ymmärrä asennettasi.

Vierailija
26/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten alkuunkaan..

Ei jokaiselle automaattisesti kuulu sama kuin toiselle, tämä ei luojan kiitos ole kommunistinen valtio.

Vierailija
27/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin mennä tekemään keikkaa niska limassa (huonollla palkalla) maksaa täydet hoitomaksut (miehen tulojen takia) ja mitä jäisi käteen työvaatteiden ja työmatkojen jälkeen ei enempää kuin kotihoidotuki+ elämä olisi stressaavampaa.

Noh, kiitos kommenteista! Mies kun tulee tänään, lähden uimaan ja syömään. Täytyy pitää itsestäni enemmän huolta se on ihan totta.

Vain harmitti miehen hehkutus, se kai on ihan normaalia välillä? Ei se tarkoita ettenkö häntä rakastaisi ja olisi iloinen hänen puolestaan!

Toisaalta voisihan hän välillä huomioida minun panokseni täällä kotona ja tehdä vaikka ruokaa viikonloppuna tai viedä lapsia ulos tms.

Aika normaaleja toiveita minulla kai on?

Vierailija
28/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeat hotellit ulkomailla, mitä parhaimmat lounaat ja illalliset ym ym. Mutta päivät on tiukkaa palaveria ja illalla haluaisi kaatua sänkyyn loikoilemaan mutta on 15min aikaa vaihtaa vaatteet ja pynttäytyä illallisella ja jutella small talkia. Ei se aina herkkua ole ja kyllä oma koti on kuitenkin se paras paikka ja sinne haluaa aina takaisin vaikka reissu olisikin ollut hyvä / hieno. Älä suotta ole kateellinen tai katkera. Minä olisin onnellinen jos ei tarvitsisi mennä viikon reissuille Aasiaan ja olla erossa miehestäni ja lapsistani.

Vierailija
29/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeistä soitti, että on nyt shopannut 3 päivää ja ei oikein jaksaisi enää..

Työmatkojen takia jäi osa isyyslomastakin pitämättä.. ja sieltäkin soitti ja hehkutti miten makeessa vuoristoradassa oli ollut.

Voi kai sitä vähän miettiä miten asioitaa sille kotona olevalle esittää?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan