Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin että jo pelkkä katselu/tuijotus on joidenkin naisten mielestä ahdistelua?

Vierailija
10.07.2021 |

Ja jos se on ahdistelua, niin sen pitäisi olla myös rangaistavaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen tuijotus on ahdistavaa.

Vierailija
2/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat projisoida omia syyllisyydentunteitasi avaukseesi. Ei, katsomisesta ei voi ketään haastaa oikeuteen. Sen sijaan tuijottaminen on moukkamaista ja tuijottaja saattaa hyvin nopeasti huomata olevansa itse ei vain tuijottamisen vaan myös pilkan kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on epäkohteliasta. Jos tuijotat naisia kielipitkällä, huulia lipoen tai jotenkin uhkaavasti, se on ahdistavaa.

Vierailija
4/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on traumoja siitä.

Vierailija
5/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat paljon mukavampia vastauksia kun muotoilet niin että olen autistinen enkä ymmärrä milloin katsominen muuttuu ahdistavaksi tuijotukseksi. Voisiko joku neuvoa.

Vierailija
6/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä pelkkää tuijottelua osaa (rangaistavana) ahdisteluna pitää, epäkohteliaaksi käytökseksi sen voi toki laskea.

Vierailija
7/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe pojat kun epäkohteliaat tädit maalla niin tuijottelee. Sairaita pervoja kaikki!

Vierailija
8/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ne tilastot kaunistuu.

"Taas tuijotettiin mun napapaitaa ja 3 numeroa liian pieniä shortseja."

Vierailija
9/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuijottajasta. Jos komea niin ei haittaa. Jos ällö niin poliisille ilmoitus

Vierailija
10/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsena kokenut ahdistelua ja aikuisena ex otti väkisin eron jälkeen, joten koen oikeastaan kaikki pidemmät katseet ahdistavina.

Vierailija
11/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tuijoteta koskaan. Tosin olen 35 kg ylipainoinen ja pukeudun marimekon telttaan.

Se on ahdistavaa kun ei kukaan katso.

Tilastoihin.

Vierailija
12/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään salilla johon mennään omalla lätkällä, ei henkilökuntaa, ei muita.

Olin jo lähes ohjelmani lopussa, onneksi, kun ylipainoinen mies tuli paikalle. Hän asettui viereiseen laitteeseen ja tuijotti. Minulla oli kuumuuden vuoksi lyhyet pyöräilyhousut ja t paita.

Hän ei juurikaan tehnyt mitään, vaihtoi laitetta ja tuijotti. Hän oli hyvin harmittoman näköinen mikä jotenkin teki siitä vain karmivampaa. Yök.

Vierailija
13/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä joita kaikki tuijottavat. No Katselen minäkin ympärille ja suurin osa vastaantulijoista katsoo minua. Eli kaikki vankilaan?

Vierailija
14/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo lähes ohjelmani lopussa, onneksi, kun ylipainoinen mies tuli paikalle. Hän asettui viereiseen laitteeseen ja tuijotti. Minulla oli kuumuuden vuoksi lyhyet pyöräilyhousut ja t paita.

Hän ei juurikaan tehnyt mitään, vaihtoi laitetta ja tuijotti. Hän oli hyvin harmittoman näköinen mikä jotenkin teki siitä vain karmivampaa. Yök.

kerrankin menee salille niin joku laiha nainen kyttää koko ajan ja lataa kuvaa nettiin nauruhymiöineen.

Vierailija
15/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, uimarannalla mies tuijotti todella rasvaisesti, kieltään lipoen ja odottaen riisuuntumistani. Vaikutti joltain mt-tapaukselta muutenkin, pukeutuminen ja olemus. Tuli tosi ahdistava olo ja oli pakko lähteä pois. 

Vierailija
16/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerrankin menee salille niin joku laiha nainen kyttää koko ajan ja lataa kuvaa nettiin nauruhymiöineen.

En kuulu niihin joilla on salilla puhelin kädessä, muuten kuin kurkkaan puhelimesta ohjelmaa.

Vierailija
17/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevat vilkaisut eivät haittaa, mutta hyökkäävä ja pitkäkestoinen tuijotus on ahdistavaa ja pelottavaa. Tuijotuksen kohteeksi joutumisesta tulee sellainen olo, että tuijottaja pitää minua pelkkänä objektina ja aikoo ehkä kohta huutaa jotakin epäasiallista.

Vierailija
18/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että jos tekisit näin miehelle, olisiko vaarana saada turpaan. On ihan hyvä mittari.

Oletan että turpaan voisi olla vaarana tulla tuijottelusta, seuraamisesta, huutelusta, käsiksi käymisestä, pöytään tunkeilusta kun sinua ei ole kutsuttu jne. Lähde tästä liikkeelle.

Vierailija
19/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niin, että jos tekisit näin miehelle, olisiko vaarana saada turpaan. On ihan hyvä mittari.

Oletan että turpaan voisi olla vaarana tulla tuijottelusta, seuraamisesta, huutelusta, käsiksi käymisestä, pöytään tunkeilusta kun sinua ei ole kutsuttu jne. Lähde tästä liikkeelle.

Hyvin sanottu!

Vierailija
20/43 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, uimarannalla mies tuijotti todella rasvaisesti, kieltään lipoen ja odottaen riisuuntumistani. Vaikutti joltain mt-tapaukselta muutenkin, pukeutuminen ja olemus. Tuli tosi ahdistava olo ja oli pakko lähteä pois. 

Ikävä kokemus sinulla, olisin itsekin ahdistunut tuollaisesta käytöksestä. Mutta jospa ei nyt kuitenkaan yleistävästi viitattaisi "mt-tapauksiin" häiritsevästi käyttäytyneen perverssin yhteydessä. Valtaosa mt-ongelmista kärsivistä ihmisistä on ihan tavallisia ja hyvin käyttäytyviä. Tämä ei tietenkään silti poissulje sitä, etteikö kohtaamasi mies voisi olla mt-ongelmainen muiden ongelmiensa lisäksi.