Hallitus aikoo ottaa köyhiltä autot pois 2025-2030 mennessä, kun käytetty sähköauto maksaa sen suom auton keskihinnan 3600e, niin siitä on akut loppu ja uudet maksaa enemmän kuin koko auto.
Rikkaat ne vaan kaasuttelee isomoottorisilla katumaastureillaan ja toki hallitus itsekin ajelee uusilla isomoottorisilla edustusautoilla.
Sadantonnin Teslamiehet naureskelee, kun kadut tyhjenee köyhistä, joista osa, esim minä joudun työttömäksi, koska työkaluja noin 150kg kuljetettavana eikä oikein julkisilla onnistu, eikä ole varaa sähköautoon.
-Tämä lienee hallituksen tavoitekin, köyhät kyykkyyn, äänioikeus pois ja loppu on tietysti vi hapuhet ta.
Kommentit (46)
Ei se ole pelkät autot kun otetaan pois, big reset kun toteutuu 2030, niin siinä huomataan, että ns. kommunismi tuli yli koko maan ja se tuli lännestä.
..ja samalla syyllistetään tavallisia kansalaisia kun ei ole työhaluja kun työmatkan 25 km voi aina mennä fillarilla...
Vierailija kirjoitti:
..ja samalla syyllistetään tavallisia kansalaisia kun ei ole työhaluja kun työmatkan 25 km voi aina mennä fillarilla...
Helposti & ympäri vuoden ja työkalut mukana.
akkuteknologia ja niiden kierrätys kehittyy jatkuvasti.
Sä olet varmaan niitä jotka 1996 nauroi internetin hitaudelle ja kuinka kukaan ei oikeasti tarvitse sitä mihinkään.
Sähköauton akut kestävät vähintään 600 000km. Todennäköisesti lähemmäs miljoona kilometriä. Tesla vaihtoi yhteen autoonsa akut takuuseen kun menivät juurikin tuossa 600 000km kohdalla.
Eikä tarvitse syyttää hallitusta. Autonvalmistajat lopettaa polttomoottorien valmistuksen jo ennenkuin hallitus kerkeää tekemään päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
..ja samalla syyllistetään tavallisia kansalaisia kun ei ole työhaluja kun työmatkan 25 km voi aina mennä fillarilla...
Tuolla matkalla fillarilla tulee enemmän CO2 päästöjä kuin sähköautolla.
Verolle se fillarointi ja saastuttaminen.
Jonnet itkee kun ei pääse seuraava sukupolvi rassaa mopoja ja autoja.
Polkupyörä on ekologinen kulkuneuvo.
- Haavisto
Vierailija kirjoitti:
akkuteknologia ja niiden kierrätys kehittyy jatkuvasti.
Sä olet varmaan niitä jotka 1996 nauroi internetin hitaudelle ja kuinka kukaan ei oikeasti tarvitse sitä mihinkään.
Ostin Bitcoineja jo 6v sitten, eli siinä meni sekin.
Toisekseen olen opiskeluissa käyttänyt nettiä päivittäin jo vuonna -99, jolloin aloitin opinnot.
Kumpi meistä nauraa ja kummalle?
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton akut kestävät vähintään 600 000km. Todennäköisesti lähemmäs miljoona kilometriä. Tesla vaihtoi yhteen autoonsa akut takuuseen kun menivät juurikin tuossa 600 000km kohdalla.
Eikä tarvitse syyttää hallitusta. Autonvalmistajat lopettaa polttomoottorien valmistuksen jo ennenkuin hallitus kerkeää tekemään päätöstä.
Voi olla että Teslalla kestääkin, se ei ole ongelma. Ongelma on se, että Kialla tai Seatilla tuskin kestää, hyvä jos 100 000 km kapasiteetistä on vielä yli 30% käytössä.
Lainsäätäjät ei tajua, että suurin osa ihmisistä EI koskaan osta uutta autoa.
Mutta kyllähän sitä vieläkin 80-luvun Corollaa näkee. En olisi huolissani polttomoottorin kuolemasta lainkaan, sähköauto on kuitenkin vain välivaihe ennen vetyä ja bio-polttokennoja. 30-luvulla polttokennot on kehittynee niin, että kodin biojätteet voi hyödyntää autossa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton akut kestävät vähintään 600 000km. Todennäköisesti lähemmäs miljoona kilometriä. Tesla vaihtoi yhteen autoonsa akut takuuseen kun menivät juurikin tuossa 600 000km kohdalla.
Eikä tarvitse syyttää hallitusta. Autonvalmistajat lopettaa polttomoottorien valmistuksen jo ennenkuin hallitus kerkeää tekemään päätöstä.
Sen Teslan hinta on tuossakohtaa vielä sen vähintään 30- 50 000e.
Ja muutamassa vuodessa akut menettää tehoaan, JOPA TESLAN, eivät ole mitään ikiliikkujia, mitä sinä väität.
Kerrotko vielä, miksi minun pitäisi ostaa Musta Pekka (eli loppuunajettu sähköauto) viimeisillä rahoillani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
akkuteknologia ja niiden kierrätys kehittyy jatkuvasti.
Sä olet varmaan niitä jotka 1996 nauroi internetin hitaudelle ja kuinka kukaan ei oikeasti tarvitse sitä mihinkään.
Ostin Bitcoineja jo 6v sitten, eli siinä meni sekin.
Toisekseen olen opiskeluissa käyttänyt nettiä päivittäin jo vuonna -99, jolloin aloitin opinnot.
Kumpi meistä nauraa ja kummalle?
Voi Jonne, minä ainakin nauran sinulle.
Siellä sun moponrassausamiksessa ei nettiä ihan hirvittävästi tarvittu, mutta siltä varalta että osaat lukea niin kannattaa tutustua akkutekniikoihin, P2X teknologiaan ja hybrideihin. Sitä sinun rakastaa E98:ia ei pian tarvita :)
Kaipa silloin voisi hyvin mielin siirtää omatkin varat ulkomaan tilille, myydä asunto ja muuttaa vaikka Espanjaan. Lentokoneesta näyttää vielä keskisormea suomelle. Hyysätköön snobi-elitistit keskenään sotalapsia ja muita rikastuksen lopputuloksia kun näillä ei ole kiinnostusta työntekoon ja kieltäkään eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton akut kestävät vähintään 600 000km. Todennäköisesti lähemmäs miljoona kilometriä. Tesla vaihtoi yhteen autoonsa akut takuuseen kun menivät juurikin tuossa 600 000km kohdalla.
Eikä tarvitse syyttää hallitusta. Autonvalmistajat lopettaa polttomoottorien valmistuksen jo ennenkuin hallitus kerkeää tekemään päätöstä.
Sen Teslan hinta on tuossakohtaa vielä sen vähintään 30- 50 000e.
Ja muutamassa vuodessa akut menettää tehoaan, JOPA TESLAN, eivät ole mitään ikiliikkujia, mitä sinä väität.
Kerrotko vielä, miksi minun pitäisi ostaa Musta Pekka (eli loppuunajettu sähköauto) viimeisillä rahoillani?
Etkö sä ollut BC-miljonääri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton akut kestävät vähintään 600 000km. Todennäköisesti lähemmäs miljoona kilometriä. Tesla vaihtoi yhteen autoonsa akut takuuseen kun menivät juurikin tuossa 600 000km kohdalla.
Eikä tarvitse syyttää hallitusta. Autonvalmistajat lopettaa polttomoottorien valmistuksen jo ennenkuin hallitus kerkeää tekemään päätöstä.
Sen Teslan hinta on tuossakohtaa vielä sen vähintään 30- 50 000e.
Ja muutamassa vuodessa akut menettää tehoaan, JOPA TESLAN, eivät ole mitään ikiliikkujia, mitä sinä väität.
Kerrotko vielä, miksi minun pitäisi ostaa Musta Pekka (eli loppuunajettu sähköauto) viimeisillä rahoillani?
Jokainen joka on ostanut uudelleen ladattavia paristoja ja latauslaitteen, on huomannut että ne kestää ajanmyötä vain vähemmän ja vähemmän ja joudut lataamaan aina vain useammin ja useammin.
Ei se sähköauto sen kummempi ole, oikeastaan vain vähän isompi paristo.
Ei jatkoon se.
Köyhien kurittaminen on osa vihreää siirtymää! :)
Jakakaa eteenpäin ko. dokumenttia, kuka haluaa. ^^
Älkää nyt, sähköautot patterit kestää miljoonia vuosia ja pelastaa maailman ja niillä voi lentää vaikka kuuhun eikä maksa mitään hallitus tietää parhaiten!
Tuotanto siirretään saastuttavmpiin maihin ja tämä on sitä Ohisalon lanseeraamaan "Vihreää siirtymää", eli tietää itsekin, että päästöt lisääntyy globaalista näiden toimien johdosta, mutta hänen äänestäjänsä eivät tätä tajua, vaan hurraavat kiimassa tälle!