Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla ei ole Facebook-profiilia?

Vierailija
10.07.2021 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 25-vuotta ja pari vuotta sitten poistanut kaikki somekanavat. Joskus työnmerkeissä saatan luoda jonkun työhön liittyvän somen, yksityistä tiliä en luo enää itselleni mihinkään. Oksettaa somemaailma ja se kuinka paljon ihmisen elämä pyörii siellä. Sen ajan olen käyttänyt mm opiskeluun, hyvien sarjojen katselemiseen ja vaikka seksiin mieheni kanssa.

Hah. No joo, elämä on ihanaa ilman somea. Voi myös käyttää aikaansa täällä;D

Vierailija
22/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella ihmisellä on elämä.

Tai sit just ei ole 😄. Niin se lähinnä mun tapauksessa meni. En jaksanut siellä katsella muiden hehkuttamista kun itselle ei tapahdu koskaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni neljä vuotta somen kautta. Sen kautta on ollut kiva seurata ystävien elämää, mutta siihen ne hyvät puolet somessa jäävät. Poistin somen vuosi sitten, enkä ole takaisin haikaillut. On ihanaa kun ei ole koukussa siihen maailmaan ja pinnallisiin ihmisiin.

Vierailija
24/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistuin somesta, koska en tuntenut kuuluvani siihen "porukkaan" kaikki seurattavani jakelivat kuvia parhaista päivistään. Tuntui typerältä jakaa selfieitä ja kroppakuvia kun samaan aikaan elämä oli kaaosta :D Ei löytynyt enää motia pitää sitä feikkielämää yllä.

Vierailija
25/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ystävä, joka ei ole facebookissa. Tämän perusteella en ajattele hänestä mitään. Ei se määritä ihmistä, hyvänen aika. Mun veljellä ei myöskään ole faceprofiilia. Ei herätä mitään ajatuksia. Mulle tosi tärkeä ja rakas ihminen, soitellaan kuulumiset. Nyt koronan takia ei ole tavattu yli vuoteen. Hänen lapset on kyllä facebookissa, mutta eivät käytä sitä ollenkaan. Nuorilla on ihan muut somekanavat käytössä.

N53

Vierailija
26/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti mua itseäni ärsyttää somessa se kuinka kaupallista profiileista on tullut. Kaikki mainostaa puhelimenkuoria, hampaidenvalkaisusettejä, treenivaatteita jne. Siis oman ikäluokkkani tyypit. Sitten joku peppuselfie ja kliseinen teksti alle. Alkoi huvittaa se touhu.

Vierailija
27/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, 47 vuotias mies, postailee päivittäin kuvia itsetään, mm kuvia, jossa hän seisoo nurmikolla kuin rippikoululainen ja sitten jotkut vielä tykkää näistä?

-Aikuinen mies postailee kuviaan kuin teinityttö???

Täysin pelle minun mielestä, samoin kuin ne tykkääjät.

Vierailija
28/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös profiili jollain sellaisella nimellä, mitä sinä et tiedä eikä sitä halua kertoa. :)

Vierailija
29/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook = mennyt maailma. Kyllä sinusta muutenkin kerätään tietoja. Et tarvitse facebookia.

Vierailija
30/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa silloin jos tekisi mieli stalkata jotakuta, mutta sitä ei löydy sieltä. Muuten ei kiinnosta.

Tämä, minulle on useampi nainen oikeen suuttunut kun ei ole päässyt stalkkaan minua

Vierailija
31/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen. FB näyttää olevan täysin naissukupuolioletettujen foorumi! Jos osaisin, poistuisin sieltä itsekin!

Vierailija
32/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, eikös tuo Facebook ole kuitenkin vanhojen ihmisten juttu? En tunne ketään alle 30v, joka olisi facessa. Alle 25v se on merkki vanhoollisuudesta, kun monet ovat tarkkoja yksityisyydestään.

Vierailija
33/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on se juttu. Ei face. Instagramkin on jo aika lame.. Turhia kuvia itsestään jakavia ihmisiä.

Vierailija
34/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram on se juttu. Ei face. Instagramkin on jo aika lame.. Turhia kuvia itsestään jakavia ihmisiä.

Nykyään nuoret on joo instagramissa. Samaten nuoret oli aikaisemmin facebookissa, mielestäni instagram on filttereineen vielä pahempi pintaliitäjien some.