Miten joku voi LUKEA vessassa? Toimitushan kestää vain hetken
Kommentit (57)
Jos vatsa on kovalla, voi tulla tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa sitä puolikin tuntia mennä.
Kannattaa mennä pöntölle vasta siinä vaiheessa kun paska kurkistaa peräaukosta.
Mä teen sudokuja. Ei se toimitus kestäkään kuin sen minuutin tai 2, mutta se on mukava jäädä hetkeksi istumaan ja ihmettelemään 🤗Vessasudokuja ei tietenkään viedä vessasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä pöntölle vasta siinä vaiheessa kun paska kurkistaa peräaukosta.
Mä meen siinä vaiheessa kun meinaa tulla jo housuun mutta silti menee puoli tuntia.
Vessassa pitkään istuminen ei todellakaan auta ummetukseen, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tutulla on tuota ongelmaa. Syö päivittäin lihaa.
Mä luen usein kusella käydessänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa se ummetus niin vessassa menee maksimissaan minuutti (pesuineen). Ei jää aikaa lueskelulle.
Minä HALUAN viettää vessassa pidempään kuin minuutin. Niitä harvoja hetkiä päivässä kun saan olla ihan yksin rauhassa.
Ah, oma rauhan temppeli.
1 ja 3 vuotiaita pääsee hyvin hetkeksi karkuun, toki hieman isompana miehenä ( 197 cm / 104 kg ) joka urheilee ja syö paljon, niin kyllä sitä lastia pukkaa tulemaan aika paljon.
Kuituja, kasviksia, protskua ja piimää menee kyllä aika jäätävät määrät viikko toisensa jälkeen, toisaalta kun ei sitä roskaa tunge naamariin, niin röörit kyllä vetää hyvin, ja yllättävän rutiininomaisesti ns kakka-aikataulu.
Rouva ihmettelee, että miten joku voi istua 3 x 15 min päivässä skeidalla, joka päivä.
Aerobinen urheilu, ja säännöllinen hyvä ruokavalio yhdistettynä nopeaan aineenvaihduntaan = make it rain daddy !
Pitkään istumalla etenkin yhdistettynä ummetukseen saa peräpukamia :(
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa se ummetus niin vessassa menee maksimissaan minuutti (pesuineen). Ei jää aikaa lueskelulle.
Jos menee pa§koessa ja pesussa max. minuutti, on kyllä ripuli yllättänyt.
Siihen auttaa ruokavalio ;-) tai alkon vähentäminen.
Krapulapa§kaa juuri itselleni aiheutan, muuten saa vääntää tosissaan ja sudokukin ratkeaa. - sudokut mullakin lukemisen sijaan -
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa keskittyä toimitukseen jos luen.
Minä taas EN osaa keskittyä toimitukseen ilman samanaikaisia oheistoimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka selaa lukemista jossa kaikkien paska pöpöt ja hajut. Ketkä istuu kauan, niitten hiukset ja vaatteet lemahtelee imispaskalle. Hyiii...... Yäkkkk..
Smoi kun käy navetassa vähän aikaa, hiukset ja vaatteet lemahtelee lehmän paskalle. Nykyään vaihtavat työvaatteet.. Miten ja minkalainen viittyy pitkään paskansa hajussa. Yäkkkk hyiiii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee pa§koessa ja pesussa max. minuutti, on kyllä ripuli yllättänyt.
Siihen auttaa ruokavalio ;-) tai alkon vähentäminen.
Krapulapa§kaa juuri itselleni aiheutan, muuten saa vääntää tosissaan ja sudokukin ratkeaa. - sudokut mullakin lukemisen sijaan -
Tutkimusten mukaan nisäkkäiden, siis myös ihmisten, ulostaminen kestää keskimäärin 12 sekuntia.
Ihmetellyt aina samaa. Tuskin muutenkaan kovin hieno tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Sitä rentoutuu lukiessa ja ummetus helpottaa.
Et voi olla tosissasi. Vai on sinun rentoutumisen muoto. Pitääpä kysyä uudelta sulhasehdokkaalta mitn hän rentoutuu.. 😂
Mä olen aina luullut että kaikilla miehillä kestää siellä vähintään puolituntia. Itse onkin sitten supernopea, kun on saanut sen 30min odottaa omaa vuoroa.
Jos joskus meillä on varaa omakotitaloon niin valitaan sellainen että mies ja poika saa yhden vessan ja me tyttöjen kanssa toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehtii siinä sivun pari lukaista.
Pyyhkäisetkö niillä parilla sivulla lähtiessä vielä takapuolenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vessassa pitkään istuminen ei todellakaan auta ummetukseen, päinvastoin.
Ihmisellä lienee jotain suolisto-ongelmia, jos sillä pöntöllä pitää pitkään istua. Kannattaa lisätä ruokavalioon kahvia ja lakritsia, niin suoli toimii paremmin. Jos vatsa on sitten liian löysällä, syö banaaneita.
Keskity sinä vain omiin huussireissuihisi ja anna muiden hoitaa omansa omalla tyylillään.