Miten joku voi LUKEA vessassa? Toimitushan kestää vain hetken
Kommentit (57)
Yök.. Ruokapöydässä vieressä äijä joka on ollut kauan paskomassa ja turhaan istumassa vessassa. Hiukset, vaatteet ja koko mies lemuaa imispaskalle. Hyyiiiii..
Ap:llä on näköjään liukas suoli….
Vierailija kirjoitti:
Yök.. Ruokapöydässä vieressä äijä joka on ollut kauan paskomassa ja turhaan istumassa vessassa. Hiukset, vaatteet ja koko mies lemuaa imispaskalle. Hyyiiiii..
Ottaisin eron. Kuvittele haisuli sänkyysi.....
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ilmeisesti ole koskaan kärsinyt ummetuksesta.
En minäkään, sinulla on ruokavaliossa jotain pahasti vialla jos sinulla on useasti ummetusta.
Heti herätessä kiireellä vessaan ja nopea toimitus. En ole ikinä lukenut vessassa yhtikästä mitään, kun homma käy niin nopeasti.
Mitä te syötte, jos kakkaamiseen menee niin kaun aikaa, että ajankuluksi jopa lukee jotain vessassa?
"Kun ei minullakaan kestä kauaa niin ei kenelläkään muullakaan voi kestää kauaa"
Eihän se pöntöllä istuminen tarkoita että punkee jääkovaa kalikkaa puoli tuntia putkeen.
Itse jään usein toimituksen jälkeen,istuskelemaan kun olen niin koukussa aaveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pöntöllä istuminen tarkoita että punkee jääkovaa kalikkaa puoli tuntia putkeen.
Itse jään usein toimituksen jälkeen,istuskelemaan kun olen niin koukussa aaveeseen.
Mikä innostaa jäämään sinne kakan hajuun?
Se on ihan oma sairaus se oman kakkalemun imppaaminen. Sitten erikseen ne kakkapötykylästä laukeavat kakkakiksimiehet. Ottakaa seurustellessa näistä selvää ettei tarvitse ottaa tapauksesta avioeroa.... 🤮
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan oma sairaus se oman kakkalemun imppaaminen. Sitten erikseen ne kakkapötykylästä laukeavat kakkakiksimiehet. Ottakaa seurustellessa näistä selvää ettei tarvitse ottaa tapauksesta avioeroa.... 🤮
Tämä on totta, mutta siitä huolimatta nauroin huutonaurua... 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa keskittyä toimitukseen jos luen.
Minä taas EN osaa keskittyä toimitukseen ilman samanaikaisia oheistoimintoja.
. Jos kakkaamiseen ei voi keskittyä ilman lukemista, niin miten voi keskittyä muihin hommiin ja ponnistuksiin. Varmaan ikävä ominaisuus.
Siskoni on ollut lapsesta asti vessassa lukija, kantoi aina aku ankan taskukirjojaan vessaan ja lukiniitä samalla kun istui pytyllä.
Tekee kai yhä aikuisenakin samaa, ainakin hänellä on vessassaan pöntön lähellä pieni hylly akun taskukirjoilla varustettuna.
Yök sitä pöpöjen määrää lehdissä ja kirjoissa... Pönttöä vedettäessä lemahtaa ilmaan kakkeli aerosolia. Lehtiä ei voi edes pyyhkiä. En pidä hammasharjojakaan vessassa.
Istuin vessassa joka työpäivä vähintään puoli tuntia kun KIKY oli voimassa....se siitä tuotannon tehostamisesta.