Tulimme kavereiden mökille. Mies istuu paljussa ja juo olutta. Minä joudun ajamaan kotiin
Mies ajoi tännepäin ja heti aukesi kaljatölkki. Nyt ei voi kuulemma enää ajaa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
kenen mielestä tämä on vielä vuonna 2021 "hauska läppä"?
Ei ole läppä, vakava kehoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ota auto ja lähde motelliin. Tansseihin tai jotain. Hanki mies, jonka libidoa ei ole kännillä pilattu.
Ihan ihme aloitus taas. Uhriutuminen ei ole vaihtoehto, erota saa eikä mikään estä sinua toimimasta niin, että miestäsi alkaa nyppiä.
Ei kai tämä naisen tekemä alotus ole.
Kiusaan auttaa vastakiusa.
Minä jätin juoppoäijän, ihan kylmästi muutin pois ja otin eron enkä kuunnellut yhtään sönkötystä. Äijä lihotti itseään viinalla 10 kg harkinta-aikana.
Päivääkään en ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Ota auto ja lähde motelliin. Tansseihin tai jotain. Hanki mies, jonka libidoa ei ole kännillä pilattu.
Ihan ihme aloitus taas. Uhriutuminen ei ole vaihtoehto, erota saa eikä mikään estä sinua toimimasta niin, että miestäsi alkaa nyppiä.
kirjoititko sinä tämän neuvon ihan tosissasi? ihan täysin tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kenen ja minkä hyvänsä, leiki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tosissani kuin ap. Vedä herne vaikka perseeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan auttaa vastakiusa.
Minä jätin juoppoäijän, ihan kylmästi muutin pois ja otin eron enkä kuunnellut yhtään sönkötystä. Äijä lihotti itseään viinalla 10 kg harkinta-aikana.
Päivääkään en ole katunut.
sinun mielestäsi kaverin mökillä oluen nauttiminen paljussa on yhtä kuin juoppoäijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tosissani kuin ap. Vedä herne vaikka perseeseesi.
että sellainen raivoava sekopää siellä sitten olikin. muista lääkkeesi
Mitä hittoa. Te juuri tulitte kavereidenne mökille ja sinä ensimmäisenä ryntäät nettiin luurilla vauvapalstalle kertoilemaan ongelmistanne. On aikoihin eletty. Eikö siellä pitäisi keskustella ja oleilla niiden kavereiden kanssa. Mihin tämä maailma on menollaan .
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Ei ole korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehistä oikein muuhun olekaan kuin leluiksi.
Just. Akkojen juomia passaa kyllä makustella aamuisin mutta miesten juomia vasta kun akka antaa luvan 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehistä on sentään leluiksi, naisista pelkiksi rei`iksi
Vierailija kirjoitti:
Joskus ex:n kanssa käytiin keskustelua kumpi ajaa. Minä sanoin heti, voin hyvin ajaa mennessä ja tullessa. Mainitsin vielä ettei ole mikään pakko mun ottaa mitään. Tämä ei käynyt, vaan ehdottomasti halusi (nainen) ajaa takaisin. Vielä menomatkalla mainitsin, että ajan mieluusti takaisinkin ei mitään ongelmaa. Ei käynyt, hän ajaa. No okey. Perillä jokuset kaljat, viiniä sekä muutama konjakki. Takaisin lähdettiin noin 23 aikaan, bileet jäi vielä täyteen vauhtiin. Minä vielä ehdotin, voidaan hyvin lähteä ettei mene yöhön kun matkaa oli reilu tunti. Heti paluumatkan alussa alkoi paskamyrsky miten hän joutuu ajamaan kännikalaa takaisin. Kehoitin pysäyttään auton, jäin kyydistä pois. Ilmoitin vielä kun olen yöllä kotona, hän on kerännyt kaikki kamansa ja poistunut omaan kämppäänsä. Auto parkissa ja kaikki avaimet pöydällä.
Matka jatkui taksilla, poikkesin useamman baarin kautta. Kotiin päästyä, poistunut oli. Otin pitkän viskipaukun ja oli erittäin vapautunut tunne. Sen jälkeen ko naista en ole nähnyt.
Olen nainen ja kärsinyt aiemmassa suhteessa miehen alkoholinkäytöstä, mutta mikäli teillä asia meni näin kuin annat ymmärtää, niin nostan sinulle hattua suoraselkäisestä tavasta vetää rajat siihen mitä suhteessa kestät. Suosittelen kaikille tuollaista mentaliteettia. Jos yhdessä sovitaan asiat ja toinen alkaa raivoamaan jotain sekopäistä, ei jäädä siihen ihmettelemään ja anomaan armoa, vaan irtaudutaan tyylikkäästi ja asetetaan itse rajat sille mitä siedetään. Ap, jos koet tilanteen ja miehen käytöksen inhottavaksi, eikä keskustelu auta, voit itse valita mitä siedät suhteessa.
Mukaviakin miehiä ja naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehistä on sentään leluiksi, naisista pelkiksi rei`iksi
Ei kaikkia leluja voi reikiin päästää. Reikiin voi käyttää ihan muita leluja kuin miehiä.
Tän on ihan pakko olla totta. Tuskin kukaan noin omaperäistä tarinaa tyhjästä keksisi. Voisit koota kertomukset yhteisen otsikon alle: "Karuja tositarinoita kaulimen alta Suomesta"