Miksi vuokramökkeihin ei kuulu siivous?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Monesti mökkien (ja hotellihuoneiden) ongelma on se, että niihin tehdään sellainen pintapuolinen siivous, mutta ei koskaan perusteellisempaa.
Olen jonkinasteinen allergikko ja monesti on vuokramökkiviikko alkanut siivouksella. .
Oon vuokrannut aika paljon mökkejä ja mullekin on pari kertaa käynyt näin. Ei siksi, että olisin allerginen, mutta esim. eläinten karvat eivät kuulu siisteysstandardiini .
Yleensä kyllä ovat olleet tosi siistejä. Ja itse haluan jättää mökin aina vielä pikkuisen siistimmäksi mitä se oli tullessani.
Lomarenkaan kautta olen eniten vuokrannut .
Nyt ollaan ensi viikolla lähdössä reilun viikon reissulle, jossa ollaan pääasiassa mökeissä. Monessa on ilmoitettu, että ovat tehostaneet siivousta covidin vuoksi . Pitääpä palata sitten kertomaan teille, miten näkyy
Kulujen minimointi ja voittojen maksimointi
Hyi. Minä vaan en pysty menemään vuokramökille. Tutun mökille kyllä jos tiedän olevan siisti. Osa siivoaa hutiloiden ja seuraavat saapuvat pian. Vuokraisäntä saattaa asua satojen kilsojen päässä eikä pääse tarkastamaan siivousta. Luteita pelkään eniten. Hyi hitto!
Joillain on, joillain ei.