Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suuttunut, kun petin häntä

Malaka
10.07.2021 |

Mies petti minua pari kesää sitten ja on lähetellyt naisten kanssa viestejä vuosien varrella. Nyt tilanne meillä hyvä, ollaan onnellisia ja asiat selvitetty (mikä helvetti meillä olikaan).

Ja nyt petin häntä. Ja sanoin asiasta lähes välittömästi kasvotusten. Miehen reaktio oli hymyä, hieman naurua ja ihmettelemistä. Ja halusi mua.

Aktin jälkeen ajatteli, että olikohab tää nyt tässä. Ja tänä aamuna halusi taas mua ja sanoi että kyllä me yhdessö ollaan.

Olen ihan rikki ja paska. Mutta ihmettelen miestäni. Mikä tuollainen reaktio muka on?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän teidän suhde sitten kääntyi jännään vaiheeseen. Tulee vähän lisää potkua riitelyihin kun kummallakin on mitä muistella, sekä toisen että omassa tekemisissä!

Vierailija
42/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen otetaan panemista varten. Miksi suuttuisi jos edelleen levittelet hänelle lettuasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malaka kirjoitti:

Nyt mies sitten haluaa erota. Noniin minä olen paska. Kiitos ja näkemiin.

Aika mainiota. Siellä käydään suhdekriisiä ja samaan aikaan online päivitetään palstalle tuoreimmat käänteet! Av-mamma parhaasta päästä. Arvostan omistautumistasi sisällöntuotantoon. Aina AV-palsta avioliiton voittaa.

Vierailija
44/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malaka kirjoitti:

Nyt mies sitten haluaa erota. Noniin minä olen paska. Kiitos ja näkemiin.

Siksi se hymyili kun vihdoin sai syyn erota sinusta! Nyt sinä et voi enää erotessa syyttää sitä pettäjäksi.on mahtanut kauan jo odottaa tuota "lupaa". Oletko varma ettei jopa järjestänyt sulle sitä panoa?

Vierailija
45/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tekin pari. Kummankin käy huonosti, usko pois.