Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suuttunut, kun petin häntä

Malaka
10.07.2021 |

Mies petti minua pari kesää sitten ja on lähetellyt naisten kanssa viestejä vuosien varrella. Nyt tilanne meillä hyvä, ollaan onnellisia ja asiat selvitetty (mikä helvetti meillä olikaan).

Ja nyt petin häntä. Ja sanoin asiasta lähes välittömästi kasvotusten. Miehen reaktio oli hymyä, hieman naurua ja ihmettelemistä. Ja halusi mua.

Aktin jälkeen ajatteli, että olikohab tää nyt tässä. Ja tänä aamuna halusi taas mua ja sanoi että kyllä me yhdessö ollaan.

Olen ihan rikki ja paska. Mutta ihmettelen miestäni. Mikä tuollainen reaktio muka on?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä suhde. Itselläni miehen epäkiinnostunut reaktio mun toiseen mieheen ihastumiseen ja asian kertomiseen johti avoeroon (lapsia on). Eli se ettei miestä haitannut tuntui ihan käsittämättömältä. Olisin ollut täysin valmis ymmärtämään, jos hän olisi ollut loukkaantunut ja olisin halunnut käsitellä asiaa ja suhdettamme.

Mutta mitäpä siinä enää on käsiteltävää, jos toista ei haittaa.

Kai se kuitenkin jostain kertoi, että ihastuin toiseen niin voimakkaasti? Ettei se oma suhde antanut todellakaan sellaista, mitä kaipasin. Ei antanut. Ja siis en mene suhteeseen itsekkäästi ajatellen, että sen pitää antaa kaikkea mitä mä kaipaan, eihän sellainen ole realistista, MUTTA kyllä sitä ajattelisi, että suhteessa toinen hälyyntyy edes jollain lailla, jos kumppani on täysin ihastunut toiseen ja pitää tätä _siinä kohtaa ja niillä tunteilla_ (kun tilannetta ei ole käsitelty oman kumppanin kanssa, joka ei tunnu välittävän sinusta samoin kuin ennen) paljon kiinnostavampana kumppanina etc.

Vierailija
22/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että nyt pääsitte suhteessanne siihen, josta hän on haaveillut koko ajan ja ehkä toteuttanutkin jo salassa: ns. ranskalainen avioliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans sanoisin miehen aidosti ilahtuneen ja tosiaan kiihottuneen myös. Haaveilee mahdollisesti avoimesta suhteesta, hotwife-jutuista ym. Teillä on vissiin jäänyt kesken keskustelut seksuaalisuudesta? Pettäjä on tosin aina pettäjä ja pettää vaikka olisi avoin suhde (ne rajat siinäkin voi käydä ahtaiksi). Pettäjä yleensä kiihottuu jutun salaamisesta tms. ja avoin pettäminen ei ole enää yhtä hauskaa.

Vierailija
24/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans sanoisin miehen aidosti ilahtuneen ja tosiaan kiihottuneen myös. Haaveilee mahdollisesti avoimesta suhteesta, hotwife-jutuista ym. Teillä on vissiin jäänyt kesken keskustelut seksuaalisuudesta? Pettäjä on tosin aina pettäjä ja pettää vaikka olisi avoin suhde (ne rajat siinäkin voi käydä ahtaiksi). Pettäjä yleensä kiihottuu jutun salaamisesta tms. ja avoin pettäminen ei ole enää yhtä hauskaa.

Joo, on paljon ihmisiä, joille avoin suhde olisi unelma. Itsekin jos eronneena vielä suhteeseen lähden niin haluan, että voisi vapaasti harrastaa seksiä, mieluiten porukalla. 60-luvulla oli vielä ihan tavallista, mutta sittemmin asenteet ovat kiristyneet koko ajan. Teillä ongelma on, että ei ole puhuttu eikä sovittu mistään. Sinulle ilmeisesti ei ole ok, että miehesi tai sinun syrjähyppy liittyisi seuraan kun harrastatte seksiä?

Vierailija
25/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä sptautitesteissä mahdollisimman pian.

Vierailija
26/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen syytä kaikki ja sinä olet uhri vaikka petit .

narsku mies.

Vierailija
27/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi pettämisen.

Vierailija
28/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosatv meinikiä:D

Vierailija
29/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sossussa sano?

Kuhan ei mikään tuki katkea niin kai toi on ihan ok.

Vierailija
30/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika katsoa totuutta silmiin. Millainen parisuhde tuollainen muka on missä molemmat menee ja tulee oman mielensä mukaan. Aikuinen ihminen pystyy hillitsemään halunsa jos tahtoo. Mutta te ette ole tahtoneet, olette vain halunneet.

Vierailija
31/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehelläsi on fetissi siihen että joku toinen mies harrastaa seksiä sinun kanssasi?

Vierailija
32/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa päätäsi ovenkarmiin, soita poliisit ja väitä miehen hakanneen, koska petit. Tulet sitten varmasti onnellisemmaksi, kun asiat sujuu sinun oletustesi mukaan.

Vierailija
33/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ani kun arvaan: teillä ei taida parisuhteessa olla mitään muuta kuin toimiva seksi? Ei tuollainen ole parisuhde, vaan seksisuhde.

On meillä muutakin. Ollaan viihdytty toistemme seurassa, tehty yhteisiä reissuja ja huumori kukkinut.

Vierailija
34/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies sitten haluaa erota. Noniin minä olen paska. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
35/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs se oikea reaktio sitten olisi ollut? Suuttumus ja välitön ero? Kuulostaa ihan siltä, että petit, koska halusit erota ja halusit  myös, että se mies on se joka jättää sut,  jotta voit sitten kylpeä omassa erinomaisuudessasi. "En minäkään jättänyt, kun hän petti. Mutta heti lähti, kun minä pidin vähän hauskaa kanssa." Sano suoraan, että haluat erota, äläkä leiki lapsellisia leikkejä.

Vierailija
36/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs se oikea reaktio sitten olisi ollut? Suuttumus ja välitön ero? Kuulostaa ihan siltä, että petit, koska halusit erota ja halusit  myös, että se mies on se joka jättää sut,  jotta voit sitten kylpeä omassa erinomaisuudessasi. "En minäkään jättänyt, kun hän petti. Mutta heti lähti, kun minä pidin vähän hauskaa kanssa." Sano suoraan, että haluat erota, äläkä leiki lapsellisia leikkejä.

Lyhyesti. En todellakaan pettänyt siksi että haluaisin erota. Minua ehkä tässä säikähtää se, että otti asian niin tyynesti, vähän nauraen. Että enkö merkkaakaan mitään. Eli joko en tai ei vain ole mustasukkaista tyyppiä.

Mikäli en merkkaa, niin olisipa ollut reilua kertoa se jo ajat sitten. Ei menisi elämä kummaltakaan hukkaan.

Vierailija
37/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt kaiken aikaa.

Hän ei hymyillyt siksi, että petit, vaan siksi, että vaikutit niin herttaisen katuvalta, pyytelit varmaan anteeksi pettämistä ja vakuutit, ettei se toistu. Miestä hymyilytti, koska hän kokee, että olet tuosta yksittäisestä pettämisestä huolimatta, sen reaktiosi perusteella hänen "hallinnassaan" ja että on hienosti sinetöity suhteessanne, että sinä et saisi pettää omastakaan mielestäsi. Laksoisstandardit sujteessanne vahvistuivat, kun olit niin rehellinen ja kativa. Nyt hän voi myös katkossa aina muistuttaa siitä, miten olet pettänyt, jos kokee sellaista manipulointikeinoa tarpeelliseksi.

Mies siis pettää itse koko ajan. Hän ei tunnusta sitä sinulle, eikä kadu, eikä tee mielestään väärin. Sinulle on eri säännöt.

Siksi hän hymyili.

Vierailija
38/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin exää kun suhde meni päin hlvettiä ja mies oli poissaoleva ja laiminlyövä. Kerroin itse heti kun olin itse niin tuskissani siitä.

Mies totesi että "sitä ei ikinä tapahtunut ja siitä ei puhuta" ja seksi sen jälkeen oli todella räiskyvää ja intohimoista, mies itse halusi heti ja kiihottui enemmän kuin ikinä.

Noh, sainhan siitä kuulla todella pahaa syyttelyä ja haukkumista jälkeenpäin ja suhteen jälkeen olen kuullut että pyöritti muita naisia koko suhteen ajan.

Noh, kai mä sain mitä ansaitsin.

Vierailija
39/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malaka kirjoitti:

Nyt mies sitten haluaa erota. Noniin minä olen paska. Kiitos ja näkemiin.

Tai sitten vain uhkailee ja kyykyttää sua. Kun olet tarpeeksi syyllisyydentuntoinen ja nöyrä, saattaa suostua armollisesti jatkamaan. Kunhan et enää ikinä puolella sanallakaan kyseenalaista miehen omaa mahdollista pettämistä ja ryhdyt muutenkin kynnysmatoksi.

Vierailija
40/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä jonka kanssa petit, isompi penis kuin miehelläsi? Jos oli, kerro se miehellesi. Jos hän kiihottuu siitä, on hän cuck.