Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahasti halkeilevat kantapäät

Vierailija
09.07.2021 |

Parhaat voide/muut vinkit halkeileville kantapäille. Mun kantapäät halkeilee välillä verinahkaan saakka. Compeedin jalkavoide oli ainoa mikä toimi, mutta sen valmistus kai lopetettiin. Nyt oon ostanut apteekillisen erilaisia jalkavoiteita ja raspeja, mutta kunnon apua ei löydy. Ideoita?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä reippaasti ja sukkaan muhimaan.

Vierailija
2/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito. Vetävät kunnon veitsellä liiat pois. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA raspaaminen! Sillä saat vaan pahaa aikaan!

Osta tyyliin TUMMELI ja rasvaa sillä illalla,sängyssä ja puuvillasukat jalkaan. Kun alkaa paranemaan niin sitten jotain kevyempää.

Mut nakkaa veslintua sillä raspilla.

Kato vaikka: https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi-hyvin/terveys/kantapaat-kun…

Vierailija
4/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samaa ongelmaa. Saan sen kuriin, kun alan höylää tällä heti alussa https://www.apomera.fi/scholl-velvet-smooth-jalkaraspi-merimineraaleill…

Eli ihoa ei saa päästää paksuksi.

Isälläni on tosi paha ongelma. Hän hoitaa jalkoja jollain tosi paksulla rasvalla, ja sukat jalkaan.

Vierailija
5/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmitä kantapäitä pesuvadissa haaleanlämpimässä vedessä, johon olet lisännyt vauvaöljyä. Kuivaa hyvin ja rasvaa rasvaisella voiteella tai öljyllä ja laita puuvillasukat jalkaan. Käytä sukkia muutenkin aina, etenkin jos kävelet paljon.

Vierailija
6/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokeillut kaikkea, ruokasoodalla hautominen vie kuolleen ihon pois.

Lemon juice&glycerin kantapäävoide on hyvä!

Vierailija
7/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutrogena cracked heel foot cream.

Vierailija
9/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota illalla jalkakylpy, jossa Schollin jalkakylpysuolaa. Rapsuttele kynsin pehmennyt iho irti sen verran kuin helposti lähtee. Älä raspaa! Kuivaa hyvin ja voitele jalat heti Vitaliksella. Vedä puuvillasukat päälle ja nukkumaan.

Vierailija
11/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kynsisieni ja jalkasieni johon sain tablettikuurin lääkäriltä. Halkeilevat kantapäät korjaantuivat eli voi olla jalkasienikin.

13/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on tullut kokeiltua kuiviin ja halkeileviin kantapäihin, mutta tehokkain on Vocca. Harmi että tätä sarjaa ei löydy mistään muualta kuin niiden verkkokaupasta. En ymmärrä miksi, koska kotimainen tuote.

Liotin jalkoja 30min ja sitten raavin karstat pois ja sen jälkeen rasvausta. Parin hoitokerran jälkeen jalkapohjat kunnossa. Ja mun kantapäät oli kauhean näköiset!

- Erikoisjalkavoide

- Jalkakylpy känsien hoitoon

https://www.vocca.fi/

Vierailija
14/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pahasti halkeilevat kantapäät ja todella kuivat + hilseilevät jalkapohjat sain kuriin lisäämällä reippaasti oliiviöljyn syöntiä. Käytän oliiviöljyä nyt joku 2-3 rkl/päivä, ja jalat on todella hyväkuntoiset ja pehmeät.

Vierailija
15/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumontin.

Vierailija
16/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orionin rasvaisin perusvoide, taitaa olla nimeltä Hydran (oranssi tuubi). Sitä nukkumaan mennessä jalkoihin ja sukat jalkaan. Tee muutamana iltana näin, niin paranee. Ei ole edes kallista, n. 3€ pikkutuubi.

Vierailija
17/35 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai ne kuivat kohdat täytyy tasosta pois. Eihän se paksu extra iho lähde rasvalla pois. Mutta unohtakaa kaupan perus mustat raspit. Hohkakivi on paras ! Tokmannista löytyy parilla eurolla. Uskomattoman helposti lähtee kaikki kuiva iho pois. Sitten rasvaa / vaseliinia päälle ja sukat jalkaan. Eli mun kaksi parasta vinkkiä on hohkakiven käyttö ja vaseliini.

Vierailija
18/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteeksi Kietäväisen terva- ja pihkavoiteet.

Parhaat voiteet muualta kuin apteekista.

Laitan joskus halkeamaan voiteen lisäksi laastarin, kuitukangaslapun tai vaikka vanulapun ihoteipillä kiinni.

Kiitos ketjun hyvistä vinkeistä.

Hohkakivet, ruokasooda ja muut

💛

Vierailija
19/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life kaupasta otsonoitu oliiviöljy. Haisee pahalle, tehokas.

Vierailija
20/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jaloille tarkoitettua kuorintavoidetta ja rasvaan sen jälkeen Tummelilla, puuvillasukat päälle. Toimii ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi