hikoilu baari-illan jälkeen
Pitäisikö huolestua? En ole varma johtuuko siitä että asun yksiössä jossa ei ole ilmastointia, vai voiko kyseessä olla vieroitusoireet. Heräsin viime viikonloppuna litimärkänä hiestä sängystäni, krapulassa tietenkin. Olin juonut vain tuon yhden illan.
Kommentit (12)
No ihan normaalia hikoilla krapulassa ja tietysti helle vielä lisää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuule veikkaisit?
Onko pakko olla noin nenäkäs?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Minulla on siis OCD (pakko-oireinen häiriö) joka aiheuttaa ahdistusta nimenomaan siitä että ei voi olla varma mistään. Ahdistaa kyllä kovasti. Nyt luen kokoajan netin syövereissä siitä mikä on normaalia krapulassa ja mikä ei, ja moni sanoo niin eri asioita!
-AP
Kesä ja kankkunen, kukapa ei silloin hikoilisi. Minulla suonenvedot joskus pääsevät iskemään, vaikka yritän juoda alkoholin juomisen aikana runsaasti myös pelkkää vettä, siis ihan lasitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Minulla on siis OCD (pakko-oireinen häiriö) joka aiheuttaa ahdistusta nimenomaan siitä että ei voi olla varma mistään. Ahdistaa kyllä kovasti. Nyt luen kokoajan netin syövereissä siitä mikä on normaalia krapulassa ja mikä ei, ja moni sanoo niin eri asioita!
-AP
Olen. Tosi yleinen krapulan oire, itsekin hikoilen aina darrassa.
Vierailija kirjoitti:
HHuoR
Ra!
Miesh***a?
Helvetti tämä tauti on sietämätöntä. En saa tuota ajatusta loppumaan että "entä jos..."
Käy kysymässä tietäjä mieheltä. On niin outo oire. En tiiä..