Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyytyväinen psykiatrinen sairaanhoitaja päivätyössä. Ei psykologiksi tai terapeutiksi :)

Vierailija
09.07.2021 |

Psykiatrisen sairaanhoitajan statuksella teen päivätyötä perusterveydenhuollossa. Ja kyllä, olen tyytyväinen työhöni. Tässä mennään vielä muutama (noin 11v.) vuosi kohti eläkettä. Ikä- ja henk.koht. lisillä noin kolmen tonnin brutolla, mutta vuorotöihin en vaihtaisi. Kohtuullinen palkka ja hyvät kunnalliset edut. Tykkään tästä, enkä jaksa enää lähteä opiskelemaan psykoterapeutiksi tai psykologiksi. :)

Onko muita työhönsä tyytyväisiä sairaanhoitajia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä. En jaksaisi monen vuoden opiskelua aloittaa muutaman sadan euron palkanlisän vuoksi. Mukava työ mielialahäiriöisten kanssa ja mukava työyhteisö. Aiemmin, kun väänsin osastotyössä psykoottisten potilaiden kanssa kolmivuoroa, niin kaikki vaihtoehdot kaupan kassasta mäkkärin luukulle houkutteli, mutta ei enää. Tämä on mukavaa työtä, vaikka en tilipäivänä ihan kolmeen tonniin pääsekkään. :) 

Vierailija
2/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla puoliso jakamassa kuluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kunnalliset edut? Mitkä? Ihan näin yli 20 vuotta työssä olleena ihmettelen.

Vierailija
4/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kunnalliset edut? Mitkä? Ihan näin yli 20 vuotta työssä olleena ihmettelen.

Korjaus: kunnalla työssä olleena

Vierailija
5/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso toki elää saman katon alla ja jakaa kulut. On ollut yhteiset kulut ja toki tulotkin jo yli 25vuotta.

No onhan tässä aikas hyvät lomat ainakin. :)

*AP

Vierailija
6/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyys laskis äkkiä jos ei ois hyvätuloista puolisoa.

Vierailija
7/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalan peruspuurtaja, se tavallinen valkotakkinen mies.

Vierailija
8/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea työhösi ihan käytännössä kuuluu? Miten päädyit opiskelemaan psykiatriseksi sairaanhoitajaksi?

t. hoitoalasta kiinnostunut

Vierailija
9/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväisyys laskis äkkiä jos ei ois hyvätuloista puolisoa.

No jaa, en usko. Koskaan en ole kuuta taivaalta tavoitellut ja tulot perusarkeen olisivat hyvinkin riittäneet omillakin tuloilla. :) Puolison kanssa olemme toki hankkineet mökin ja muuta mukavaa. Tämä nyt ei ole se pointti kuitenkaan, vaan työn mielekkyys. Työ on kivaa ja toki se puolisokin. :D

Vierailija
10/15 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea työhösi ihan käytännössä kuuluu? Miten päädyit opiskelemaan psykiatriseksi sairaanhoitajaksi?

t. hoitoalasta kiinnostunut

Ps.sh:ksi päädyin lähinnä sattuman myötä. Kätilöksi alunperin olin hakemassa. 😂

Mielialahäiriöisten ( masennus, ahdistus, paniikki yms.) kanssa teen vastaanottotyötä kahdeksasta neljään. 😂 Tämä on tosi mukavaa ja sopii itselleni.

Vierailija
11/15 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tälläiseen työhön myös. Ihan täynnä olen nykyistä työtä akuuttipolilla. :(

Vierailija
12/15 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa tuollaiseen työhön on päästä?

T. Sairaanhoitajan opintoja harkitseva

Vierailija
13/15 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa tuollaiseen työhön on päästä?

T. Sairaanhoitajan opintoja harkitseva

En osaa sanoa. Joitakin kymmeniä hakijoita oli silloin, kun itse tulin tuonne valituksi. Itsellä pitkä ja monipuolinen työkokemus mm. mt- ja päihdepuolen töistä. Seuraile avoimissa työpaikoissa perusterveydenhuollon työpaikkoja, missä haetaan esim. depressiohoitaa tai ps.sh:ta. Nimenomaan siis terveyskeskuksen, ei erikoissairaanhoidon paikat.

Vierailija
14/15 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on potilaat yhtä tyytyväisiä

Vierailija
15/15 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti leppoisaa ja mukavaa, kun tuossa työssä en ole vielä yhtään hyvää hoitajaa tavannut. Tietotaito mt-asioihin olematon ja on kokemusta itsellä, lähipiirissä ja vielä lasten puolella. Tosin kävinkin ns. oikean terapian ennen tätä. Terapeutteja pitäisi saada ehdottomasti lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan