Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just nyt sellainen olo, että haluaisin ihastua...

Vierailija
09.07.2021 |

Tulispa joku sopivan ujo, komea mies silleen vienosti juttelemaan. Nyt olis täydellinen kesä tapailla jossain rantsussa iltahämärissä, nojailla, halailla ja suudellakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa se, jos tälläisen episodin saisi tilaamalla elämäänsä. Mittatilausromanssi.

Vierailija
2/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujot ja komeat miehet tule juttelemaan sinulle tai naisille muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia edes? Siis ujoja ja komeita? Usein komeat ovat itseään täynnä ja käytökseltään juntteja. Ujot ja "kivat" taas eivät niin komeita...

Vierailija
4/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kans sellaisen puhtoisen kauniin romanssin. Vai ovatkohan ne jääneet 1800-luvulle?

Vierailija
5/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kans sellaisen puhtoisen kauniin romanssin. Vai ovatkohan ne jääneet 1800-luvulle?

Juu sellainen, missä jo toisen läheisyys saisi sähkövirran kulkemaan pitkin selkärankaa. Ihan oltais vaan ja nautittais toisen seurasta ja kosketuksesta - ilman mitään likaista ja limaista yhdyntää. Veikkaan, että ihmiset ovat kadottaneet tämän ulottuvuuden.

Vierailija
6/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki menee pilalle siinä vaiheessa, jos ja kun edetään seksiin. Se herkkä ilmapiiri särkyy ja hommasta tulee lihallista ja likaista.

Vierailija
7/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Saat vaan kunnolla turpaan (henkisesti). Kyllä sieltä jostain aikanaan löytyy sulle pettävä aviomies........

Vierailija
8/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on polku, joka johtaa helvettiin.

Vierailija
9/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia edes? Siis ujoja ja komeita? Usein komeat ovat itseään täynnä ja käytökseltään juntteja. Ujot ja "kivat" taas eivät niin komeita...

Mä oon.

Vierailija
10/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä just noin, mutta on niitä ujoja ja komeitakin - tosin aivan liian vähän. Minäkin olen just tuohon miestyyppiin heikkona 😍

Vierailija
11/11 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki menee pilalle siinä vaiheessa, jos ja kun edetään seksiin. Se herkkä ilmapiiri särkyy ja hommasta tulee lihallista ja likaista.

En kyllä pysty samaistumaan tähän. Ainakin minä olen kokenut että seksi vain vahvistaa sitä ilmapiiriä.