Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14 vuotias katsoa uinu uinu lemmikkini

Vierailija
09.07.2021 |

Vai tuleeko traumoja?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 12-vuotiaasta se oli lähinnä tylsä. Hän on kauhun ystävä, kuten myös siskonsakin ja kun jossain oli listaus pelottavimmista kauhuleffoista, olivat nähneet melkein kaikki ja monista ihmettelivät, että mitä kauhua niissä muka oli. Itse olen ollut lapsena samanlainen, katsoin ihan mitä vaan!

Jos ei ymmärrä kuolemaa, ei ymmärrä pelätä. Varsinkaan jos ei koskaan ole menettänyt ketään ja rukoillut, että tekee mitä tahansa, jos vain saa kuolleen takaisin. Ja jos on tunne-elämältään laakamadon tasolla, niin kaikki on tylsää.

Vierailija
42/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King on kyllä kauhun kuningas.

Jotain outoa on ihmisissä, jotka ei tykkää kauhusta. Jotain hyvin epäilyttävää. Kukaan ei ole läpeensä pelkkiä keijuja, perhosia, pupuja ja hattaraa. Jotain patoutunutta pelkuruutta on ihmisessä, jota ei kummitukset ja yliluonnollinen kiinnosta. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenpi versio on ihan ok, tuskin normi 14-v siitä mitään traumoja saa.

Vierailija
44/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muistaakseni 9-vuotias. Olen tosin aina tykännyt kauhuelokuvista. Ei jäänyt ahdistusta. Välillä nykyisin tuntuu että pidämme lapsia pienempinä ja herkempinä kuin itse olimme samassa iässä. Ei liene sitten ihme että kaikki järkyttää.

Vierailija
45/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas perkele siinähän oli Stephen itse pastorina!

Vierailija
46/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vanha versio on kesy.

Vierailija
47/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hyvin surulliseksi tekee tämä ketju. Aikuiset mädät omenat elbailee kauhuelokuvan katsomisesta. Ilmanko koulussa on niin paljon ongelmallisia lapsia ku vanhempien taso on tämä.

Vierailija
48/62 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/62 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katoin leffan ja odotin pelottavia kohtauksia, mut toihan oli täysin k12 matskuu. Ei edes pelottava.

Vierailija
50/62 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen se oli. Ainoastaan se ällötti, kun esitettiin ihmisten viiltelyä veitsellä mutta missään vaiheessa ei pelottanut.

Vierailija
51/62 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo leffa kun taapero hyökkää sängyn alta vanhan ukon kimppuun eikä gubbe muka pärjää tai yritä edes puolustautua!

Vierailija
52/62 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen ikäisenä ja toivon että en olisi. Se on liian rankka elokuva noin nuorelle.

Vierailija
53/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pelottaa niitä jotka ovat uskovaisia tai muuten hengellisiä. Tavikselle tuossa ei ole mitään muuta kuin pari jump scarea.

Vierailija
54/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen 14-vuotiaana ja kyllähän se karmi. Se on jäänyt hyvällä tavalla mieleen yhtenä parhaista kauhuelokuvakokemuksista. En siis traumatisoitunut, mutta en kyllä suosittelisi elokuvaa niin nuorelle.

Vierailija
55/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
56/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta King pastorina näytti pervolle. Ainoa pelottava kohta leffassa.

Vierailija
57/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana katsottuna lähinnä vähän nauratti koko homma, mutta eria asia varmaan jos nuori sitä katsoo. 

Vierailija
58/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi katsoa. Itse katsoin tuon leffan varmaan 10-vuotiaana eikä mitään pelkoja jäänyt. Aika kesy kauhuleffa mielestäni.

Vierailija
59/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hyvin surulliseksi tekee tämä ketju. Aikuiset mädät omenat elbailee kauhuelokuvan katsomisesta. Ilmanko koulussa on niin paljon ongelmallisia lapsia ku vanhempien taso on tämä.

Hah, hah tuhma vanhempi kun antaa nuorten katsoa kauhuleffoja. Muista myös syyttää rokken roll musiikkia tapojen turmeluksesta. Meillä on lapset käsittäneet jo hyvin pieninä ettei elokuvat ole totta. Ehkä sinäkin joku päivä.

Vierailija
60/62 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ette hanki lemmikkejä hänelle ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme