Voiko 14 vuotias katsoa uinu uinu lemmikkini
Kommentit (62)
Stephen King on kyllä kauhun kuningas.
Jotain outoa on ihmisissä, jotka ei tykkää kauhusta. Jotain hyvin epäilyttävää. Kukaan ei ole läpeensä pelkkiä keijuja, perhosia, pupuja ja hattaraa. Jotain patoutunutta pelkuruutta on ihmisessä, jota ei kummitukset ja yliluonnollinen kiinnosta. 🙄
Vanhenpi versio on ihan ok, tuskin normi 14-v siitä mitään traumoja saa.
Itse olin muistaakseni 9-vuotias. Olen tosin aina tykännyt kauhuelokuvista. Ei jäänyt ahdistusta. Välillä nykyisin tuntuu että pidämme lapsia pienempinä ja herkempinä kuin itse olimme samassa iässä. Ei liene sitten ihme että kaikki järkyttää.
No kappas perkele siinähän oli Stephen itse pastorina!
Jotenkin hyvin surulliseksi tekee tämä ketju. Aikuiset mädät omenat elbailee kauhuelokuvan katsomisesta. Ilmanko koulussa on niin paljon ongelmallisia lapsia ku vanhempien taso on tämä.
Eilen katoin leffan ja odotin pelottavia kohtauksia, mut toihan oli täysin k12 matskuu. Ei edes pelottava.
Lapsellinen se oli. Ainoastaan se ällötti, kun esitettiin ihmisten viiltelyä veitsellä mutta missään vaiheessa ei pelottanut.
Nolo leffa kun taapero hyökkää sängyn alta vanhan ukon kimppuun eikä gubbe muka pärjää tai yritä edes puolustautua!
Katsoin sen ikäisenä ja toivon että en olisi. Se on liian rankka elokuva noin nuorelle.
Luulen että pelottaa niitä jotka ovat uskovaisia tai muuten hengellisiä. Tavikselle tuossa ei ole mitään muuta kuin pari jump scarea.
Katsoin sen 14-vuotiaana ja kyllähän se karmi. Se on jäänyt hyvällä tavalla mieleen yhtenä parhaista kauhuelokuvakokemuksista. En siis traumatisoitunut, mutta en kyllä suosittelisi elokuvaa niin nuorelle.
Anteeksi nyt mutta King pastorina näytti pervolle. Ainoa pelottava kohta leffassa.
Näin vanhempana katsottuna lähinnä vähän nauratti koko homma, mutta eria asia varmaan jos nuori sitä katsoo.
No voi katsoa. Itse katsoin tuon leffan varmaan 10-vuotiaana eikä mitään pelkoja jäänyt. Aika kesy kauhuleffa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hyvin surulliseksi tekee tämä ketju. Aikuiset mädät omenat elbailee kauhuelokuvan katsomisesta. Ilmanko koulussa on niin paljon ongelmallisia lapsia ku vanhempien taso on tämä.
Hah, hah tuhma vanhempi kun antaa nuorten katsoa kauhuleffoja. Muista myös syyttää rokken roll musiikkia tapojen turmeluksesta. Meillä on lapset käsittäneet jo hyvin pieninä ettei elokuvat ole totta. Ehkä sinäkin joku päivä.
Parempi kun ette hanki lemmikkejä hänelle ikinä!
Jos ei ymmärrä kuolemaa, ei ymmärrä pelätä. Varsinkaan jos ei koskaan ole menettänyt ketään ja rukoillut, että tekee mitä tahansa, jos vain saa kuolleen takaisin. Ja jos on tunne-elämältään laakamadon tasolla, niin kaikki on tylsää.