Nelikymppiselle hää/juhlamekko, suositelkaa nettikauppoja
Ei nyt oikein löydy mitään kivaa. Jos joku tietää jonkun kivan nettikaupan jossa nättejä mekkoja niin linkkaa. Zalandon kahlasin läpi. Ei kiinakauppoja. Eu:n sisällä mielellään, brittikaupatkin käy. Häämekko siis haussa, sellainen joka menee sitten muissakin juhlissa, polvi- tai pohjepituinen, ei täyspitkää. Mitään gaala-asua en etsi.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
https://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/
Aika teinimäisiä, pituudet joko-tai, makseja/minejä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, täällä oli hyvännäköisiä työvaatteiksi sopivia mekkoja ja jakkuja vaikka kuinka paljon!
Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
No nämä taas olisi jo mun 70+ äidilleni sopivia! Oli siellä joku ihan kiva neutraali yksivärinen arkimekko mutta juhlamekko-osasto ei oikein tuntunut omalta. Kiitos kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
jeans.fi
Teinivaatteita
Ap
Käy jossain myymälässä paikan päällä, voit sovittaa liikkeessä ja ostaa kerralla sopivan.
Eiköhän se kannata ihan liikkeestä sovittamalla ostaa, että saa sopivan ja mieleisen.
Vierailija kirjoitti:
Käy jossain myymälässä paikan päällä, voit sovittaa liikkeessä ja ostaa kerralla sopivan.
Tykkään ostaa netistä, vihaan liikkeissä ravaamista ja sovituskopissa sovittamista. Ap
40- on hyvä ikä kirjoitti:
40-50 v voi vielä tehdä lapsia .
Hah ei ikinä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jo vähän siihen suuntaan, kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on lähinnä mummovaatteita, ei useimmat nelikymppiset tuollaista halua. Mun äiti 75 v. kyllä käyttää, itse 45-vuotiaana en käyttäisi, liian mummomaisia.
^