Vodkakokis
Kesän hitti drinkki on tietenkin Vodkakokis!
0,5 vodkaa
0,5 kokist (käy myös pepsi)
Muutamii jää paloi pinnalle
Ravista, älä sekoita, nauti kylmänä.
Kommentit (34)
Nyt kun Viroon ei kannata matkustaa, niin olen tehnyt valkoviiniä ihan kaupan valmispakkauksesta. Hintaa alle 1eur/l. Jopa yllättävän hyvää, ei paljon eroa oikeista valkkareista, ja täyttää tarkoituksensa, eli päihdyttää. Kyl on nyt trendikästä olla alkkis, kun on omavarainen.
Karpalomehu peittää paremmin vodkan maun kuin kokis.
Voi tehdä paljon tömäkämpää litkua:
0,1 karpalomehutiiviste
0,1 vesi
0,8 vodka
Jääkylmänä ja jäitä lasissa.
Votka ja piimä. Ai että.
Samoin valkosipulinkynnet menee piimän kanssa helposti.
Sensijaan votka ja valkosipuli ei sovi.
Ei ole Sinolikolan voittanutta. Siinä ei kolan maku juuri haittaa.
Vieläkö on sellainen drinkki kuin Sininen Enkeli? Muistan, että tämä oli nuoruudessani juuri se jonka tilasin baaritiskillä. Täytyy kyllä sanoa, että nuoruudesta on jo 30 vuotta aikaa.
Liekö baareissa enää niitä korkeita tiskejä ja baarijakkaroita? Tällaiselle lyhyelle ihmiselle (160 cm) oli todella vaikea päästä istumaan korkealle jakkaralle.
Mäkkärin käsidesi kokiksen voittanutta ei ole
Ämpäri parempi , sangsom pullo,kokista+vissyä+redbull +jäitä .
Viina on kuulema viisasten juoma.
Lokero tai votkakola on minun juttu.
LoNkero eikä lokero:) yhtään en oo ottanut!
Noin tuju sekoitus vodkasta...
Mieluummin kolan kanssa jotain makeahkoa, rommia, jallua...
Oma suosikkini: vodka, Carillo, appelsiinituoremehu.
Taasen Vodkakokist menee.
Vodkakokikses tosijjaa parasta se et saa nollattuu ajatukset..
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on sellainen drinkki kuin Sininen Enkeli? Muistan, että tämä oli nuoruudessani juuri se jonka tilasin baaritiskillä. Täytyy kyllä sanoa, että nuoruudesta on jo 30 vuotta aikaa.
Liekö baareissa enää niitä korkeita tiskejä ja baarijakkaroita? Tällaiselle lyhyelle ihmiselle (160 cm) oli todella vaikea päästä istumaan korkealle jakkaralle.
Kyllä se oli vaikeaa mennä jakkaralle vaikka olen 185cm, ku alla liian monta tekilaa+kossukolaa teininä.Ja vaikeaa oli pysyä siinä kans.
Hyi helkutti. Joskus teininä join kokiksen kanssa viinaa, mutta jossain vaiheessa tuli järki päähän.