Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kokoajan pahalla tuulella

Vierailija
09.07.2021 |

Siis en kestä !

Mieheni on KOKOAJAN pahalla tuulella. Nyt pitkästä aikaa olemme lähdössä reissuun ja mies on taas vaan pahalla tuulella. Menemme ystäväperheen kanssa joten on todella vaivaannuttavaa kun mies on huonolla tuulella. Se pilaa koko perheen tuulen.

Miten tässä kannattaa toimia ?! Kysyä onko jotain sattunut? Kysyä onko kaikki hyvin? Jos olen ystävällinen ja ignooraan pahan tuulen, miehen mielestä olen sarkastinen.

Tuntuu että ei vaan jaksa kun aikuinen ihminen käyttäytyy kuin lapsi!!

Vinkkejä ?

Ja onpa kiva reissu tulossa kun toinen ihminen ei voi nauttia mistään. Siis syitä mm. Kaupassa ei ollut tiettyjä siemeniä mitä hän halusi jne. Ei suostunut tekemään aikatauluja ja kun lähdin käymään asioilla suuttuu kun olenkin asioilla.

Siis voiko olla miesten vaihdevuodet ? 40v kyseessä

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hermostuu senkin takia, koska mielessä myllertää ikiaikainen vastuu perheen elatuksesta ja turvallisuudesta

Joka vastuu on aina harteilla ja mielessä. Kun tämmöinen suuri ongelma on koko ajan käsillä, niin mies turhautuu vaimon esille ottamiin yksinkertaisiin asioihin. Miehen nobelin arvoiseksi kokemaa ongelmanratkaisua häiritään koko ajan turhanpäiväisyyksillä.

Eikä se pikku vaimo millään käsitä, että miehen sormi on koko ajan padon romahtamista estävänä tulppana:(

(91)

Vierailija
102/140 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hermostuu senkin takia, koska mielessä myllertää ikiaikainen vastuu perheen elatuksesta ja turvallisuudesta

Joka vastuu on aina harteilla ja mielessä. Kun tämmöinen suuri ongelma on koko ajan käsillä, niin mies turhautuu vaimon esille ottamiin yksinkertaisiin asioihin. Miehen nobelin arvoiseksi kokemaa ongelmanratkaisua häiritään koko ajan turhanpäiväisyyksillä.

Eikä se pikku vaimo millään käsitä, että miehen sormi on koko ajan padon romahtamista estävänä tulppana:(

(91)

Ai, sinä olitkin vaan joku provoilija. Luulin että sinun kanssa olisi voinut oikeasti keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaikea kipusairaus,burn out,narsismi,mielenterveysongelmat,päihderiippuvuus,uskottomuus,piilohomous joka kostetaan vaimolle. vaikea  keksiä muuta järkisyytä miehen raivolle

Vierailija
104/140 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(91)

Ai, sinä olitkin vaan joku provoilija. Luulin että sinun kanssa olisi voinut oikeasti keskustella.

Provoilija?

Esität kirjoitustani provoksi. Et taida tunnistaa älykästä kirjoitusta kun sen luet? Olet nainen (?) ja nyt esität että provo, kun yritetään avata miehen sielunmaisemaa ja kuinka kokee asioita?

Kaiken lisäksi kerrot kaipaavasi keskustelua.

Keskustelua ei saa aikaseksi sinun tyylilläsi.

(91)

Vierailija
105/140 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(91)

Provoilija?

Esität kirjoitustani provoksi. Et taida tunnistaa älykästä kirjoitusta kun sen luet? Olet nainen (?) ja nyt esität että provo, kun yritetään avata miehen sielunmaisemaa ja kuinka kokee asioita?

Kaiken lisäksi kerrot kaipaavasi keskustelua.

Keskustelua ei saa aikaseksi sinun tyylilläsi.

(91)

No aika paksua oli tuo sinun selityksesi siitä että kaikki on sinun harteillasi. Jälleen kerran tämä asia on yleensä täysin päinvastoin, katso esim. kommentti 98. Mutta tämä menee nyt jo vähän ohi alkuperäisen aiheen muutenkin joten en viitsi enempää selittää asioita sinulle.

Vierailija
106/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa te naiset tajuaisitte että me miehet ei olla olemassa teidän palvelua varten

Ei kukaan palveluja pyydäkään,vaan normaalia käytöstä.Ei kukaan jaksa olla ihmisen kanssa,joka on aina huonolla tuulella.

Tämä.

En vaan ymmärrä, miksi miehen täytyy olla kokoajan huonolla tuulella.

En viitsi ehdottaa menisikö mittaamaan testosteronin koska siis ottaisi sen verisenä loukkauksena.

Mies on aivan mahdoton , kuin kiukutteleva lapsi jolle mikään ei sovi tai käy. Purkaa jotain oloaan sitä kautta, mutta mitä?

Olen kysynyt onko kaikki hyvin,mikä on vialla? Koittanut ignoorata.. ottaa päähän ja en jaksa enää katella tuollaista.

Mies on pahalla päällä, eilen unohti erään asian ja käyttäytyi kuin lapsi, minun piti sitten hoitaa hänen unohduksensa, senkin sai selitettyä että minun vika.

En ymmärrä miten kukaan ihminen jaksaa elää niin, että on jatkuvasti vihainen. Tätä puolta miehessä en ymmärrä ollenkaan.

Nyt oli puhe että mennään yhdessä pyörälenkille kun pääsen töistä, kun tulin kotiin , mies on pahalla tuulella. Häneltä KAIKKI KOKOAJAN VAATII JOTAKIN kuulema. Pyörälenkki hänen idea. Jäin kotiin ja saivat mennä keskenään. Sitä valitusta on raskasta kuunnella kotona, vielä raskaampaa joutua pyöräilemään helteessä ja kuuntelemaan. Pahinta on minkä mallin antaa lapsille. Että on ok olla valittaja ja uhriutuja, koko yleinen elämänasenne sellainen. Todella surkeaa.

Vierailija
107/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä OTTAA PÄÄHÄN, että ainakaan mun valittajamiehelle ei saa ollenkaan näyttää, että se jatkuva valitus v*tuttaa ja rankasti. Koska jos vaikka en jaksa keskustella hänen kanssa kun hän vetää taas uhriutumis-monologejaan ja raivoaa siitä että pyysin voiko täyttää koiran vesikupin (siis kyllä, tätä ei voi pyytää koska se on VAATIMUS!!) , niin jos en jaksa olla yleisönä tälle valitukselle niin loukkaantuu. Mies ei ymmärrä ollenkaan että mulla alkaa mennä maku tästä hommasta. Loppuelämä valituksen kuuntelemista?

Vierailija
108/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuverho kirjoitti:

Voisiko hänellä olla huono omatunto jostain? Jostain mitä tietää, ettet hyväksy ja pelkää paljastuvansa ja saavansa sinut raivoihisi ja tavallaan riitelee jo valmiiksi ja hakee oikeutusta sille salatulle asialle.

Raukkamaisena pelkurina yrittää saada vieritettyä syytä sinulle, joka olet ikäänkuin ajanut mahdottomuuksissasi hänet siihen.

Nyt hän provoaa, että suuttuisit jostain toisesta asiasta.

Kyllä se siitä, vaikka vaikeaa on.

Tällainen olo minulle miehen käytöksestä tulee, mutta hyvin vaikea olisi keksiä että mikä ihme voisi olla ko. salattava asia. Esim . Pettäminen ei varmasti voi olla mitenkään mahdollista. Niin mitä mies sitten salailisi. Ei ole pettäjätyyppi. Alkoholia käyttää aika paljon nykyään mutta vaivihkaa niin sitä ei huomaa.

Vierailija
109/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savuverho kirjoitti:

Voisiko hänellä olla huono omatunto jostain? Jostain mitä tietää, ettet hyväksy ja pelkää paljastuvansa ja saavansa sinut raivoihisi ja tavallaan riitelee jo valmiiksi ja hakee oikeutusta sille salatulle asialle.

Raukkamaisena pelkurina yrittää saada vieritettyä syytä sinulle, joka olet ikäänkuin ajanut mahdottomuuksissasi hänet siihen.

Nyt hän provoaa, että suuttuisit jostain toisesta asiasta.

Kyllä se siitä, vaikka vaikeaa on.

Tällainen olo minulle miehen käytöksestä tulee, mutta hyvin vaikea olisi keksiä että mikä ihme voisi olla ko. salattava asia. Esim . Pettäminen ei varmasti voi olla mitenkään mahdollista. Niin mitä mies sitten salailisi. Ei ole pettäjätyyppi. Alkoholia käyttää aika paljon nykyään mutta vaivihkaa niin sitä ei huomaa.

Ei varmaan petäkään. Mutta alkoholi masentaa ja riittämättömyyden tunne vain pahenee. Onko miehesi sanonut haluavansa sinne mökille mennä? Jospa häntä ahdistaa se, että pitää esittää ja olla seuramies?

Vierailija
110/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
111/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen työkaverini (mies)  oli kova loukkaantumaan. Kerran sanoin hänelle työstä,  mitä yhdessä tehtiin,  että tässä ei voi mennä montaa päivää helpossa hommassa. Otti arvostelun itseensä

Hän loukkaantui siitä niin että mökötti 2 päivää eikä puhunut mitään. Todella lapsellinen äijä.

Hän lähti kerran lomalle perheensä kanssa ja suuttui ja loukkaantui vaimolleen niin että tuli junalla yksin kotiin. 

Tämmöinen mies on kyllä puolisolle risti. Sääliksi käy.

Vierailija
112/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia esiin, ni ressi helpottaa

Vierailija
113/140 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen tilanne, mutta onko aina ollutkin, en vain ole huomannut.

On tosi raskasta, jos toisen luonne on negatiivinen ja pessimistinen ja saa itse olla jatkuvasti nostamassa tunnelmaa, kun ei jaksaisi kuunnella valitusta, miten kaikki on niin p*skaa.

Ollaan seurusteltu muutama vuosi, ja tavattu liian usein kai mukavien illanviettojen ja matkojen puitteissa, mutta nyt kun ollaan oltu vähän arkisemmin yhdessä, alkaa tuollainen tiuskiva ja murjottava olento nostaa päätään.

Olen itse positiivinen ja yritän löytää asioista aina jotain hyvää ja ongelmiin ratkaisut.

Nyt ahdistaa, kun en tiedä jaksanko katsella miestä, joka on tyytyväinen vain erityistilanteissa. Seksi sujuu, siitä ei ole kyse, samoin käytännön asiat, kotihommat jne.

Miehen huonotuulisuus vain ärsyttää.

Vierailija
114/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös uupunut valittajan kuuntelija. Mies ei huomaa, että taistelen itse nyt sen kanssa, jaksanko edes olla olemassa (en siis aktiivisesti tekisi itselleni mitään, mutta ei kiinnosta mikään tässä elämässä) ja alkaa vaan kaataa omia tunteitaan minun päälleni.

Vierailija
115/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Suuttui joka asiasta ja kaikesta syytti minua! Jos hän itse myöhästyi töistä, vika oli minun. Jos ruohonleikkuri temppuili, vika oli minun. Jos kaupasta ostettu liha haisi pahalle, syy oli minun.

Joi itsensä myös humalaan joka viikonloppu ja viimein otin eron. Ei tuota kukaan jaksa katsella...

Vierailija
116/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan löytänyt ratkaisua?

Vierailija
117/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko kukaan löytänyt ratkaisua?

jss

Vierailija
118/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai suu auki.

Vierailija
119/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai suu auki.

No miten voi sanoa ilman että toinen loukkaantuu?

Vierailija
120/140 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi hänelle nuori rakastajatar. Mies alkaa käydä lenkillä ja salilla ja hänen fysiikkansa kohenee. Hän alkaa harrastaa mitä tuo nainenkin harrastaa ja hänen mielensä virkistyy.