Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ikä näkyy, jollei rypyistä?

Vierailija
09.07.2021 |

Minulla on erittäin hyvä, täysin rypytön iho. Piirteeni eivät sikäli ole valahtaneet, että sekä silmieni ulkonurkat että suupieleni kaartuvat yhä hieman ylöspäin. Silti näytän ikäiseltäni eli reilusti viisikymppiseltä - näytän, vaikka peittäisin itseni jättikaapuun ja vetäisin poolokauluksen leukarajaan asti. Mistä se ikä oikein näkyy?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muistakaa että ihmiset veikkaa AINA reilusti alemmaksi toisen ikää koska eivät halua loukata toista. Siksi niin moni nainen luulee näyttävänsä ikäistä nuoremmalta :D

Ei kaikki.

Vierailija
42/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama valahtaa kummasti kun ikää tulee lisää ihan sama vaikka kulnka rypyttömäks täällä itseänsä kehuisi, luomet ovat siitä hyvä esimerkki.

Toinen mihin kiinnittää huomiota vanhetessa on ryhti & kropan olemus:

Kummallisesti sitä kutistuu ja ryhti lässähtää.

Onneksi tälle voi sentään jotain itse tehdä:

🏋️‍♀️🤸‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan sellainen olemus ja katseen syvyys, mikä tulee iän myötä.

Olemus vanhenee, vaikka mitään mainittavia ryppyjä tai valahtamisia ei tulisikaan.

Minä olen aina ihmetellyt niitä ”näyttää ikäistään nuoremmalta”-juttuja, kun en ole itse koskaan tavannut yhtäkään oikeasti ikäistään nuoremman näköistä miestä tai naista.

Joku on hoikempi, trendikkäämpi ja siloisempi kuin toinen, mutta ei se silti nuoremmalta näytä.

Freesimmältä vain.

Vierailija
44/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta katoaa tietynlainen hehkeys. Kasvojen ihon alta katoaa rasvaa (ja kasautuu muualla vääriin paikkoihin!). Hampaat ja silmänvalkuaiset on sameammat. Tukka ohuempi ja elottomampi ja harmaaraitainen.

Vierailija
45/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sellainen olemus ja katseen syvyys, mikä tulee iän myötä.

Olemus vanhenee, vaikka mitään mainittavia ryppyjä tai valahtamisia ei tulisikaan.

Minä olen aina ihmetellyt niitä ”näyttää ikäistään nuoremmalta”-juttuja, kun en ole itse koskaan tavannut yhtäkään oikeasti ikäistään nuoremman näköistä miestä tai naista.

Joku on hoikempi, trendikkäämpi ja siloisempi kuin toinen, mutta ei se silti nuoremmalta näytä.

Freesimmältä vain.

Totta. Käytän itse kaikenlaisia hoitoja ja teknologian vippaskonsteja niin ettei ota päähän katsoa peiliin, mutta kun tästä mainitsee täällä jotkut raivostuvat "kun yrität näyttää nuoremmalta!". En yritä, koska tiedän etten näytä nuoremmalta vaikka mitä tekisin. Haluan vain näyttää mahdollisimman kivalta ikäiseltäni omille silmilleni.

Vierailija
46/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naururypyt silmäkulmissa, veltostunut leukalinja, harvenneet silmäripset ja hiukset. Näistä huomaan itse nykyisen viisikymppisen vs entisen kaksikymppisen välillä. En ole mikään karvaton tai kalju, mutta nuorena kaikki oli tuuheampaa ja runsaampaa.

Vierailija
47/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä näkyy erittäin hyvin ainakin käsistä ja jaloista varsinkin näin kesällä, kun pukeudutaan esim. mekkoihin ja shortseihin, jotka jättävät käsiä ja jalkoja enemmän näkyviin kuin vaatteet muina vuodenaikoina.

Vierailija
48/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan näkyy. Nuorilla erilaiset kasvonpiirteet. Pyöreämmät posket/ naama ei "valahtanut" (siksi näiden kiristysleikkauksien lisäksi käytetään täytteitä.. Yleensä lopputulos aika kamala/luonnoton).

En kyllä tajua joidenkin nuortenkin!!! vetoa kaikenmaailman mesolankoihin tms.

Mesolangat ei kylläkään tee mitää luonnotonta pullistumaa. Niillä saa korjattua esim. epäsymmetriaa, ja ihan minimaalisen kohotuksen.

Vierailija
49/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muistakaa että ihmiset veikkaa AINA reilusti alemmaksi toisen ikää koska eivät halua loukata toista. Siksi niin moni nainen luulee näyttävänsä ikäistä nuoremmalta :D

Ei kaikki.

Kyllä minä ainakin aina sanon 5-10 vuotta alemman iän kuin oikeasti luulen. Näin tekevät myös kaikki jotka tunnen.

Vierailija
50/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perusluonteeltaani iloinen, optimistinen ja oppimishaluinen. Kasvoista sitä ei kyllä huomaa kun maan vetovoima on saanut suupielet roikkumaan alaspäin hamsteripussien mukana.

Vierailija
51/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki.

Kyllä minä ainakin aina sanon 5-10 vuotta alemman iän kuin oikeasti luulen. Näin tekevät myös kaikki jotka tunnen.

Eihän ikää voi koskaan varmasti sanoa. Sitä arvioi tyyliin 30-35 tai 40-45 tms. Silloin minä aina sanon sen alimman luvun, eli 30 tai 40. En kuitenkaan tiputa siitä arviota.

Vierailija
52/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jotenkin omissa maailmoissaan.

Vierailija
53/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on kyllä eroja paljonkin siinä minkä ikäiseltä näyttää, mutta sanoisin että silmistä viimeistään näkee ikäluokan hyvin. Melkein kaikille kertyy väsymystä ynnä muuta kuonaa matkan varrelta, jotka näkyvät silmistä, ja miksei myös viisautta ja lempeyttä monelle.

Vierailija
54/54 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y