Kysymys lestadiolaisille - Onko maskin käyttö piireissänne kielletty samaan tapaan kuin vaikkapa tv:n katselu
Asun alueella jossa asuu paljon teikäläisiä ja maskeja näkyy täällä todella vähän esim. ruokakaupoissa.
Kommentit (26)
Ai korvakoruttomia mutta hiukset on letitetty... Suo siellä vetelä täällä kirjaimellisesti. Mooses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole, miksi olisi?
Tänään juuri kuulin täysin päinvastaista eli, että niissä teidän seuroissa puhuttaisiin koronavastaisesti ja maskeja käyttäisivät teidän mielestä vain uskottomat.
Tämä nyt on 100% paskapuhetta
Saisiko vielä jonkun lestadiolaisen vahvistamaan tämän?
Etelässä ainakin seuroissa varoiteltu salaliittoteorioista. Seuroissa käytetään maskeja ja suurin osa tuntemistani noudattaa suosituksia. Tiedän yksittäisiä rokotevastaisiakin lestadiolaisia. Lähipiirissäni iso osa ottanut rokotteen, etenkin lestadiolaiset vanhukset tuntuvat olevan suurimmilta osin rokotettuja. Itse olen myös.
T.Vl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsoo rauhanyhdistysten nettisivuilta, joissa järjestään lukee "kasvomaskien käyttö on suositeltavaa", mikäli tilaisuuksia järjestetään
Enemmän kiinnostaa se mitä siellä seuroissa puhutaan.
Seuroissa on vuosikaudet kehotettu olemaan kuuliaisia esivallalle. Maskista tai rokotuksesta ei ole tehty ainakaan isossa mittakaavassa uskonkuuliaisuuden kynnyskysymystä. Missään tapauksessa mitään vastaisuutta ei julisteta.
Pk-seudun rauhanyhdistyksellä on seuroissa maskit jokaisella aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsoo rauhanyhdistysten nettisivuilta, joissa järjestään lukee "kasvomaskien käyttö on suositeltavaa", mikäli tilaisuuksia järjestetään
Enemmän kiinnostaa se mitä siellä seuroissa puhutaan.
Seuroja voi kuunnella netissä, joten kuuntele itse niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on meikkaamattomia ja korvakoruttomia naisia myös täällä kaupoissa ilman maskia. Onko se siis herran haltuun, joten maskit turhia? Koskeeko sama rokotusta?
Minä olen meikkaamaton ja korvakoruton umpiateisti. Olen ilman maskia lääketieteellisestä syystä. Sain mennä maskitta jopa ottamaan koronapiikin.
Älkää olettako niin paljon muista ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella.
Muslimit ei pidä maskeja ei käytä desiä se kuivattaa ihoa ja esim. yskii köhii . Nuoret ei käytä mitään suu suojia missään. Eikä pese käsiään ikinä. Eikä muut pääse nettiä käyttöön lähiöissä vain somalit arabit . Rasistit vain siellä istuu päivät.